Villa Castro Marim Golf

Portugal, Algarve, Castro Marim

9.7Fenomenaal

• 9.8Inrichting
  • 9.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Castro Marim Golf voor je op een rij gezet:

Villa info

Meer villa info

17 reviews over Villa Castro Marim Golf

• 2019
    10Peter vd Broek21-04-2019

Fantastische golfvakantie. 10+

Schitterend huis. Ruim en van alle gemakken voorzien. Golfbaan fantastisch. Heerlijk alle dagen gegolfd. Fijn dat dit bij de reis inbegrepen is. In de omgeving ook heerlijke restaurants. Voor herhaling vatbaar. Alles goed geregeld.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    7Frisser11-01-2018

Prachtige villa’s met golfcourse

Vervoer naar strand met shuttle

Gereisd met partner in mei 2017

• Oude reviews

8Ank01-05-2017

Een mooi huis en prima plek om te golfen

Wij hadden op dit golfpark een heel mooi en ruim huizen, met groot terras en tuin. De golfbanen zijn heel uitdagend, waarbij een buggy echt een must is. Voor deze locatie heb je wel een auto nodig als je nog andere dingen in de omgeving wilt doen.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Wim Meijers01-12-2016

Uitstekend verblijf gedurende 4 weken, al 3 jaar.

Accomodatie, baan, restaurant en villa prima. Wel enige afstand, enkele km. naar bakker. Personeel professioneel, engels sprekend.

Gereisd met partner in november 2016

• 9Eduard Schaap23-11-2014

Zeer mooi park.

Van de drie banen is Guadiana het moeilijkst, Atlantico en Grouse zijn ook voor de beginnende golfer prima te doen. Wel een buggy huren, 25% korting als gast, want het is behoorlijk heuvelachtig. Leuke kaart in het restaurant, goede prijs kwaliteit verhouding. Het ontbijt viel een beetje tegen, weinig keuze en variatie. Wij hadden een nieuwe villa op de heuvels, dit betekent wel dat je met de auto naar het clubhuis moet. We hebben ook nog 18 holes gespeeld bij Benamor golf, zeer vlakke korte banen en erg op elkaar aangelegd. Niet echt uitdagend, duidelijk voor de beginnende golfer.

Gereisd met vrienden in november 2014

• 10PIeter02-04-2014

Fantastisch golfresort

Het resort nu voor de derde keer bezocht met een groep. Elke keer worden we weer verrast door de hartelijke ontvangst van de perfecte gastheer Michael. Alles is tot in de puntjes geregeld. Fantastische villa's, starttijden op de baan naar wens en een uitmuntende keuken. We komen graag in het najaar weer terug.

Gereisd met vrienden in maart 2014

• 8G.J. schoemaker09-11-2013

Lekker je ding kunnen doen!

Als je van golfen houdt en kunt genieten is dit zo'n plek

Gereisd met partner in oktober 2013

• 9Pieter van Dieperbeek26-07-2013

Prima verblijf

In Juli 2013 Castro Marim golf bezocht.Prima villa met uitstekende inrichting.Ziet er fantastisch uit. Veel gegeten in het clubhouse, goede kaart en uittekende bediening.Vooral compliment voor manager Michael, zorgde er zelf voor dat we op onze vertrekdag eerder konden ontbijten. Mooie golfbanen in de buurt en op de plek zelf. Kortom voor herhaling vatbaar

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 9Jeannette Martens01-05-2013

geweldig

de villa is schitterend en helemaal compleet.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Hans Hardenbol23-10-2010

Uitstekende golfaccommodatie.

Prima zes-persoonsvilla's. Prachtig afgewerkt, veel ruimte, elke slaapkamer zijn eigen schitterende badkamer. Ontbijt was inbegrepen in het clubhuis, eenvoudig ontbijt, wel lekker. Dineren kan je er voor een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding in een mooie ambiance (vooral op het balkon), bovendien een uiterst plezierige bediening. Vooral de foodmanager (Michael) is een voortreffelijk gastheer. Mooie, goed onderhouden 27 holesbaan. Uitdagend, niet te moeilijk, leuke holes wegegzet in een heuveachtig landschap. Buggy is een must. Personeel is overal vriendelijk en behulpzaam. Ernaast gelegen (5 minuten) golfbaan Quinta do Vale (ontwerp Seve Ballesteros) is uitdagend, zeer goed onderhouden en absoluut aan te bevelen. Het heeft een heel ander character dan Castro Marim (Quinta is open, meer water) en daardoor leuk ter afwisseling. Wij vonden het fantastisch en komen zeker terug. Een oprecht compliment aan Joost (den Draaier) voor dit uistekend geslaagde project.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Villa Castro Marim Golf info