Hotel Vale d'Oliveiras Resort Quinta Resort & Spa

Hotel Vale d'Oliveiras Resort Quinta Resort & Spastersterstersterster

8.7Fantastisch

Portugal, Algarve, Carvoeiro

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Vale d'Oliveiras Resort Quinta Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

6 reviews over Hotel Vale d'Oliveiras Resort Quinta Resort & Spa

• 9Theo Maessen01-10-2017

Geweldig mooi resort

Vale D'Oliveiras ligt op 4 km van Carvoeiro op een plateau. Mooie ruime appartementen, zoals je van een vijf sterren resort mag verwachten. Grote tuin/park, zodat je veel privacy hebt. Elke dag schone handdoeken en vier/vijf keer per week nieuwe lakens. Een uitgebreid ontbijtbuffet nodigt uit om lekker lang te ontbijten. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Je boekt via een Duitse reisorganisatie. Toch nog een opmerking, gezien vanuit een "seniorenbril". Er is geen instapdouche, maar een douche met een flinke op- cq. afstap. Mede ook hierdoor mis je toch wel een handgreep.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 8M. van der Maas08-05-2016

Fantastische mooie en rustige locatie

Super modern en groot appartement, uitzicht op golfbaan. Veel service. Ook tennis, yoga en pilatus , mountainbiken te doen. Matrassen waren wat hard. We hebben toen een extra topping gekregen en dat was al beter.

Anne Geerlings, Assistant Manager, 09-05-2016

Beste gast,

Hartelijk bedankt voor uw beoordeling over uw vakantie in Vale d'Oliveiras Quinta Resort & Spa.

Het is ons een genoegen te lezen dat u heeft genoten van uw appartement, de health club en de verschillende activiteiten.

Wij hopen u snel te mogen verwelkomen in Vale d'Oliveiras!

Met vriendelijke groet, Anne Geerlings Sales & Marketing Assistant

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Rara15-08-2015

Super mooi park met luxe vakantiehuis!

Het park is goed onderhouden met erg mooie huisjes. De huisjes zijn luxe en ruim (2 slaapkamers, 2 badkamers) met alles gemakken voorzien (vaatwasser, wasmachine). Bedden lekker groot maar iets aan de harde kant. De binnen- en buitentuinen zien er mooi uit. Vooral gericht op ouderen, maar voor kinderen is het ook leuk. Er is een klein zwembad en bubbelbad, een fitness, restaurant, een speeltuin en kidsclub (niet open in laagseizoen, maar je mag er gebruik van maken). In de omgeving alles met auto doen. Grote supermarkt op 10 min. rijden. Mooie stranden in de buurt (15 min. rijden), met restaurants waar je lekker kunt eten. Bezoekjes aan waterpark of kasteel (Silves). In de zomervakantie te duur van ons, maar in apr/mei heerlijk! Dan is het ook nog niet te warm.

Anne Geerlings, Assistant Manager, 21-08-2015

Beste gast,

Het is ons een genoegen te lezen dat u heeft genoten van uw kamer, de health club en de verschillende faciliteiten aanwezig op het resort.

Het spijt ons te lezen dat u de bedden iets aan de harde kant vondt, wij raden u daarom aan om de volgende keer een zachte topper te vragen.

Wij hopen u snel te mogen verwelkomen in Vale d'Oliveiras!

Met vriendelijke groet, Anne Geerlings Sales & Marketing Assistant

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 8cox-janssen08-07-2014

heerlijk genieten

Een heerlijk super netjes huis(je) waar onze jongste van 2 zich helemaal kon uitleven in het spelen met de bal in de grote tuin. Elke dag werd het nog helemaal schoongemaakt. Erg vriendelijke mensen. De tuinen waren heel netjes bijgehouden en alles rook ook zo lekker. (juni). Zelf toen bleek dat onze vlucht op de terugweg was geannuleerd konden we terug komen voor een nacht en kregen we voor het ongemak een fles water en een kleine fruitmand. Heel attent

Gereisd met jonge kinderen in juni 2014

• 9Karel07-06-2012

Prachtige perfecte resortje

Bijzonder mooi complex! Gewoon niets op aan te merken, alleen maar

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

• 9jolanda.stevens01-08-2010

Mooi resort, de moeite waard !

Vale d'Oliveiras is een mooi resort, even buiten Carvoeiro. Het resort ligt tegen de golfbanen (Gramacho en Vale de Pinta) aan, in de heuvels buiten Carvoeiro. Daardoor ligt het resort rustig, maar is een auto noodzakelijk wil je iets van de omgeving zien of even een boodschap doen. De appartementen van het resort zijn luxueus ingericht: de keuken en woonkamer zijn van alle gemakken voorzien, de badkamers zijn mooi. De faciliteiten op het terrein (zwembad, spa, fitness) zijn eveneens mooi uitgevoerd en altijd schoon/netjes. Het team is nog niet gewend aan grote drukte (bij het ontbijt bijvoorbeeld lukte het niet om de tafels tijdig af te ruimen en te dekken voor nieuwe gasten en de receptie weet nog niet met alle vragen raad). Het personeel doet zeker zijn best en de kwaliteit van het ontbijtbuffet was prima, dat maakt het wachten op een lege tafel goed ;-) Als je van rust, ruimte en luxe houdt een aanrader ! Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

1 tip over Hotel Vale d'Oliveiras Resort Quinta Resort & Spa

• cox-janssen, 08-07-2014

Omdat dit een zelf catering huisje is zou ikzelf wat meer borden/glazen/kopjes hebben neer gezet. Maar dat ik dan ook het enige kleine minpuntje. Marinha beach was prachtig. Klein maar super mooi. wel optijd daar zijn.

0 vragen over Hotel Vale d'Oliveiras Resort Quinta Resort & Spa

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand10 minuten met de auto, 5 km, > 20 minuten lopen
    • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Broekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking