Hotel Vale d'El Rei Suite & Village Resort

Hotel Vale d'El Rei Suite & Village Resort
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Vale d'El Rei Suite & Village Resort voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Vale d'El Rei Suite & Village Resort in het Nederlands

Heerlijk genoten!

Maaike, 9-1-2017

Dit hotel is heerlijk rustig gelegen en biedt veel en goede faciliteiten waaronder de heerlijke spa. Het personeel is heel erg klantvriendelijk, zij geven een fijne en duidelijke service. De kamer is modern ingericht en heel prettig om in te verblijven.

Vreselijk

Loes, 4-1-2017

Het hotel wordt verbouwd, dus de hele dag herrie van hamers en boren.

Check of het klaar is als je gaat boeken!

Verwarmde zwembad is koud.

Super!

Linda, 17-9-2016

Mooi hotel/resort met vriendelijk personeel. Kamers zijn mooi en goed schoon. In eerste instantie stond er op ons balkon het aircosysteem, welke ook als enkel de buren de airco aan hadden staan, warme stoffige lucht bleef blazen. In overleg met de receptie werd ons een nieuwe kamer aangeboden. Ontbijt was lekker, ook voldoende mogelijkheden qua lunch en avondeten. Lunch erg lekker in de poolbar, avondeten niet bij het hotel gedaan. Qua ligging heb je wel een auto nodig, want te voet is het te ver naar het dorp. Super vakantie gehad in Carvoeiro!

Top locatie

Ace, 29-4-2012

Dit hotel en resort is een absolute aanrader. Zeer vriendelijk personeel, uitstekende faciliteiten en prima eten. Ligt paar kilometer uit de prachtige kustlijn. Heerlijk sauna, spa en massage. Fraaie tuin met zwembad.

Bijzondere aanrader

Petra en Wim, 19-9-2010

Beste vacantie sinds jaren. Bijzonder genoten van de rust. Bijzonder mooie suite. Supervriendelijk personeel. Hotel zeer proper.

Goed verzorgd restaurant met ruime keuze.

Hotel bij uitstek om te relaxen.

Veel te duur overrated resort

Geert De Loof, 3-9-2010

Zonet terug van 14 dagen in dit door zovelen opgehemeldee zogezegde paradijs. Bij aankomst om 16u nog twee uur moeten wachten op townhouse. Townhouse van minderwaardige kwaliteit, nadien wel mogen wisselen naar het gereserveerde types. Opgelet: 2 types van townhouses !

Het ontbijt is ééntoning. Geen showcooking m.a.w. dus geen verse omeletten, wafels, pannekoeken. Alles is opgewarmde kost.

Het avondeten is wisselend van kwaliteit. De éné dag behoorlijk, de andere dag gewoonweg éénvoudig.

De ligging is in the middle of nowhere. Gelukkig hadden we een wagen om toch iets van de Portugese versie van Blankenberge en/of Benidorm (m.n. de Algarve) te zien.

Het gebruik van ligstoelen aan het zwembad is ronduit problematisch: om 8u30 zijn alle stoelen reeds "geserveerd" met handdoeken. Een klacht hierover werd gewoonweg weggelachen.

De gemeenschappelijk toileten zijn ronduit vies (hal + restaurant) en ruiken naar urine. Deze worden slechts één maal per dag gekuist.

Een heel fijn hotel, leuke omgeveing

Cavaljé, 29-8-2010

Mooie suite, sfeervol ingericht en uitstekende bedden. Ontbijt is goed. Zwembad is leuk gelegen. In de buurt goede restaurant, zoals Poppy's.

Auto is wel zeer noodzakelijk.

zalige lentebestemming

fam. Verbruggen, 29-3-2010

Mooi hotel, we kregen een upgrade van een gewone kamer naar een villa. Enorm ruim , compleet uitgeruste keuken en drie badkamers. Een uitgebreid en lekker ontbijtbuffet. Ook de cocktailbar is een enorme aanrader. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Toen onze kleine dochter ziek was hebben ze een goede dokter voor ons gebeld. Rustige ligging vlakbij zee en enkele leuke stranden.

Supermooi hotel

Chantal, 4-1-2010

Wij zijn in de zomer van 2009 hier geweest en hadden een villa geboekt; echt super mooi, erg ruim, complete keuken. Vanuit de villa liep je zo het tweede zwembad in. Personeel erg vriendelijk, grote zwembad is erg mooi en lekker rustig. Weinig Nederlanders, wat beetje jammer was voor onze dochter van 5 jaar. Kinderclub aanwezig, stelt niet zoveel voor. Wel een auto huren, want complex ligt vrij afgelegen. Eten is erg lekker. Geen animatie. Kortom een aanrader voor een rustige luxe vakantie!

zeer comfortabel

leonie versteeg, 20-1-2009

wij logeren hier 6x per jaar en zijn buitengewoon tevreden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vale d'El Rei Suite & Village Resort in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vale d'El Rei Suite & Village Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vale d'El Rei Suite & Village Resort scoort een 7.48 uit 10 op basis van 15 reviews.