Géén boekingskosten

PortugalAlgarveCarvoeiro

8.5FantastischScore uit 23 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

26 Reviews over Tivoli Carvoeiro

• 9Jeanpierre11-08-2018

Aanrader

Het personeel super vriendelijk zeer mooie kamers super schoon . WiFi kan beter en restaurant bij zwembad te duur 22 euro voor 2 mini vis filets zonder bijlage.wel uitgebreid ontbijt en de rooftop bar waanzinnig

Mário Custódio, General Manager, 14-08-2018

Dear Jeanpierre, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted to read your comments towards our Team Members, facilities and services. Our Team will continue to dedicate efforts so we can deserve your preference once again in the future. With our best regards, Mário Custódio General Manager

• 10Matthieu26-07-2018

Een culinair genot !

We hebben een uitstekende vakantie gehad in de Tivoli Carvoeiro. We hebben het hotel geboekt voor een week halfpension. Wat het vijfsterrenniveau betreft, hebben we het vooral tijdens het ontbijt en uitzonderlijk tijdens het avondeten ervaren! Mijn vriendin is vegetarisch en tijdens haar verblijf werd elke avond een vegetarisch bord gemaakt door chef Fabio. We hebben de Chef ook ontmoet omdat hij het bord zelf bracht in het restaurant tot bij ons. Wat een eer! Elke dag, elke bord was een verrassing! Chef Fabio is een artiest met eten. Dat is zeker. Ongetwijfeld. Zeg hem dat alsjeblieft. Hij doet het met zoveel passie en overtuigingskracht. Het eten in het restaurant was van een hoge standaard. Fijn, met veel smaak en textuur, bereid met passie. We hebben genoten! Het personeel van het restaurant is zeker vijf sterren waard. Georgio Benardo, Paulo, de 2 lieve dames bij het inchecken, ... elke medewerker werkt met plezier en plezier. Wat betreft de andere categorieën in het hotel over het vijfsterrenniveau, laten we graag over aan andere gasten. Boek het hotel en schrijf uw beoordeling. We zijn benieuwd naar je ervaring en mening. We hadden vooral een culinaire vakantie en daar zijn we dankbaar voor. Bedankt Mário Custódio.

Mário Custódio, General Manager, 27-07-2018

Dear Matthieu, Thank you for sharing such fantastic feeback regarding your stay at Tivoli Carvoeiro. I am delighted to read your kind comments and words of recognition towards our colleague Chef Fábio and our Team Members. Your recognition is our highest praise. Thank you so much for recommending our Hotel and we look forward to welcome you back for another memorable experience. With our kindest regards, Mário Custódio General Manager

• 9Frans en Maria24-06-2017

Tophotel!

Prachtige kamers met zeezicht. Personeel is erg goed opgeleid, heel behulpzaam en vriendelijk. Goed uitgebreid ontbijt. Het enige minpuntje is dat het strandje beneden aan de baai nauwelijks te bereiken is. De trap naar beneden houdt op een gegeven moment op. Alleen met een klimpartij via de rotsen kan je er komen. Jammer dat ze daar (nog) niets aan gedaan hebben.

Carlos Santos, General Manager, 20-10-2017

Dear Maria, Thank you very much for sharing your experience at Tivoli Carvoeiro. We are delighted to read that you have enjoyed our stay. Ãllow us to inform that the Beach in front of the Hotel is public and the access does not belong to the Hotel. Unfortunately we are not allowed to do any works on it's access. We hope to have the pleasure to welcome you back. Best regards, Carlos Santos General Manager

• 8Helma02-10-2013

Fantastische ligging

Dit hotel heeft een fantastisch uitzicht. Je moet daarvoor wel als upgrade een kamer pakken met zeezicht. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping dat is gelijk met het zwembad: geweldig!!. Het ontbijt: het ontbreekt je aan niets, erg uitgebreid, erg goed. De medewerkers van het hotel zijn zonder uitzondering heel aardig en behulpzaam. Vlakbij het hotel zijn meerdere goede restaurantjes te vinden (b.v. Vimar). Eén punt van kritiek: Het wellness gedeelte is sterk verouderd, b.v. de sauna is erg hard aan vernieuwing toe. (gat in de bank, slechte verlichting): het is onvoorstelbaar dat dit overigens erg goede hotel een dergelijke faciliteit niet tijdig vernieuwd. Mijn vrouw (ervaren sauna-gebruikster) heeft hier bij het water opgieten brandwonden aan hand en arm opgelopen.

• 7polleke10-09-2013

Mooi uitzicht, maar dat is ook het enige!

Net hotel. Kamers zijn gedateerd maar schoon. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het uitzicht is super. Helaas is er geen strand, zoals beloofd in de beschrijving.Dit maakt het hotel zeker 3 sterren ipv 5. En dus veels te duur. Sterker nog het is gewoon gevaarlijk om op het strandje te komen. Verder is Carvoeiro redelijk toeristisch, en eigenlijk is er niks te beleven. Wij waren er 10 nachten en dat is echt te veel. Goede restaurants zijn op 1 hand te tellen. Meeste restaurants serveren hetzelfde. Beste restaurant is Pimenta Preta...prijzig maar geld dubbel en dwars waard, en zeker ook goed restaurant is Villa Medici. Huur een auto(echt een must) en zoek de mooie baaien op. Die zijn er zeker. Het strand in Carvoeiro is een aanfluiting.

• 10Katarzyna11-06-2012

swietne miejsce

Byłam w Tivoli na przełomie maja i czerwca 2012. Hotel bardzo ładny , malowniczo połozony , w miare blisko do centrum Carvoeiro. Samo miasteczko też bardzo ładne.Mnóstwo knajpek , sklepików , winiarni :) W samym hotelu można pochwalić jedzenie , dla osób lubiących owoce morza to wręcz raj. Polecam z całego serca.

• 10Genieten29-05-2012

Wij waren er in mei 2012 het is GEWELDIG!!

Het is een schitterend hotel, geweldige locatie en hele aardige mensen. Het hotel is waarschijnlijk wel oud, maar het ziet er tip-top uit, alles is super schoon en zeer goed onderhouden. Het is dan misschien geen nieuw hotel maar dit heeft ook zo z'n charmes. Ook de kamers zijn super schoon en zien er prima uit (en wat een uitzicht) Ja, het uitzicht is werkelijk adembenemend mooi en dat is eigenlijk de hele omgeving ook. Het ontbijtbuffet is prima, over de rest kunnen wij geen beoordeling geven omdat wij elke dag ergens zijn gaan eten. Carvoeiro (5 min.lopen) is een mooi plaatsje, waar alles wat je nodig hebt wel aanwezig is. Leuke terrasjes, prima restaurantjes, gezellige barretjes en ook genoeg winkeltjes. Restaurant Oasis is zeker een aanrader! Kortom Tivoli Carvoeiro is zeker een aanrader.

• 9arne21-08-2011

heerlijk hotel op paradijselijke lokatie

lokatie wekt "bounty gevoel" op, erg behulpzame staf, erg prettig hotel, zeer uitgebreid ontbijt, veel voorzieningen, erg goede massages!

• 8T.Wentink15-11-2009

Heel mooi Hotel.

De ligging van het hotel is helemaal super! 's ochtends bij het ontbijt heb je een heel mooi uitzicht over de zee. De mensen van het hotel zijn zeer vriendelijk.

• 7Antoinette07-09-2009

Leuke vakantie gehad.

Het hotel is niet verkeerd, het ligt prachtig aan de oceaan. Kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken, om paar dagen schoon beddengoed gehad. Avondeten uitstekende kwaliteit (rest. met uitz.op zee Vold. variatie) Zaterdagavond champagne bij het diner. Ontbijt vonden wij matig, Vrij standaard internationaal ontbijt. Koffie van DE, dat wel. Ruim voldoende bedjes en parasols. Animatie ca. 3 x per week, wel aardig, niet super. Naar het centrum is ca. 10 min. lopen. Na paar honderd meter aan de linkerkant zit een prima supermarkt! Hotel biedt gasten gratis internet, Ook voor kinderen 2 pc's, tevens Play Station aanwezig. In het hotel heerlijke cocktails te krijgen, vooral bij het zwembad. Hotel gaat komende winter sluiten i.v.m. gehele renovatie. Is ook nodig, want hotel is gedateerd. Lunch in het hotel op zich wel goed, maar te duur voor wat je krijgt. Algarve erg mooi, auto huren is moeite waard! Carvoeiro daarvoor geschikt, ligt in midden Algarve.

Hotel Tivoli Carvoeiro info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • CatamaranBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)