Vakantiepark Quinta do Paraiso

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer vakantieparkinfo

Op de heuvels van Portugal ligt Quinta do Paraiso. Hierdoor zijn er veel hoogteverschillen op het park. Het kindvriendelijke park heeft drie zwembaden, animatie (Nederlandstalig in het hoogseizoen), minigolf of je kunt duiken tegen betaling. Drie keer per dag gaat er een busje naar het strand. Huur een auto om de rustige omgeving te ontdekken.

We hebben een aantal aanbieders voor Quinta do Paraiso voor je op een rij gezet:

196 reviews over Vakantiepark Quinta do Paraiso

• 9Iris11-07-2019

Voor herhaling vatbaar

(2 volwassenen, 1 kind) Wij verbaasden ons toen we in het appartement kwamen. Wat ruim! Mooie grote woonkamer, mooie slaap kamer. Babybedje stond al klaar. Mooi opgemaakt ;) wij hadden zelf een onderlaken mee en een slaapzakje voor onze dochter van 20maand. We hadden 8 dagen geboekt maar wilden wel langer blijven! Het enige waar je rekening mee moet houden is de klim! Vanuit ons appartement naar de receptie was een behoorlijke klim. Wij klagen niet snel, hadden het ook wel gelezen bij de reviews maar dachten dat het wel mee zou vallen. Wij hebben 3 dagen via de receptie een auto gehuurd. Dit was én goedkoop én heel fijn! We hebben genoten van de autoritten, de omgeving, de strandjes etc! Vlakbij zitten supermarkten! Heel makkelijk met een auto, lopend zouden wij het niet aanraden. Google Maps was onze vriend! Kortom, super vakantie, super mooi land! De werknemers op het park zijn trouwens erg vriendelijk en behulpzaam! App. was schoon!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8Tom10-07-2019

Mooi park, leuke zwembaden en een goed restaurant

Een net vakantiepark dicht bij zee. Wij hadden een appartement boven in, daar zat ook een zwembad. Appartement was op de begane grond en ruim, bedden matig maar dat is eigenlijk op elk park wel zo. Als je goede bedden wilt moet je maar in een hotel gaan zitten denk ik dan. Het is 10min lopen naar de receptie met de andere zwembaden maar goed te doen. Als je slecht ter been bent is het wel lastig. Het restaurant op het terrein Trattoria Oliveira is erg goed en niet duur, met zeer vriendelijk personeel. Het winkeltje is inderdaad duur maar heeft van alles wel wat. Wij hadden ontbijt erbij geboekt, dat buffet werd klaargezet bij het restaurant vh zwembad. Het ontbijt was redelijk maar niet speciaal, koffie erg smerig(automaat). Beter een espresso bestellen a 1,20. Een paar keer per dag gaat er een busje van of naar Carvoeiro, maar je kan ook lopen(25 min) of een Uber bestellen(4 euro). Kortom een leuk vakantiepark.

• 7Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden

• 10Ingrid Bikker10-04-2019

Een fantastisch mooi park met mooie bungalows. 3 zwembaden waarvan er 1 is verwarmd. Goed en betaalbaar restaurant met Sandra een hollandse serveester, erg gezellig. Goede service bij de receptie, als er iets is word het meteen opgelost. Prima naar onze zin gehad. Was hier met man en zoon en 2 vrienden.

• 9Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Met vrienden

• 10Dick van Velzen30-03-2019

Een fantastisch park en huisje

Wij hadden tesamen met 2 vrienden daar een auto gehuurd om de wat verdere omgeving te verkennen en boodschappen te doen, maar in het prachtige groene park kan je ook uit eten gaan. Ook buiten het park zijn er diverse ( zeer goedkope ) restaurants te vinden. Wij hadden het geluk dat wij er mensen kende die daar al enige tijd woonde. Het huisje waar wij in woonde was erg leuk en alles binnen loop afstand en de nabij gelegen strand(en) was in de maand juni niet overvol. Kan nog erg veel meer vertellen maar de tijd ontbreekt, kortom, dit is een echte aanrader.

• 10Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden

Met vrienden

• 2018
    7Saskia30-06-2018

Een prima plek om de Algarve per auto te ontdekken

Wij hebben heerlijke dagen gehad in Portugal. Zeker de dagen dat we een auto tot ons beschikking hadden was het erg fijn en hebben we erg veel gezien. Verder beviel ons het appartement en de koude zwembaden. Ook het restaurant en de serves was goed. Wij hadden geen all in hier waren de mensen minder tevreden over. Maar met een goed en complete keuken hadden we dat niet nodig. Het strand was wel een hele wandeling. Maar ook wel een mooie. In het dorp had je een erg mooie wandelling langs de kust. Voor een supermarkt ben je wel echt aangewezen op een auto die was namelijk echt wel verder weg.

• 8Onderkomen
    • 8Activiteiten

• 7simone01-06-2018

voor een paar dagen prima .

we hadden met een mooie aanbieding dit park geboekt. Voor dat geld was het prima, maar ik zou er zelf niet zo snel meer heen gaan. Het ligt echt een stuk van het centrum en strand. Cavoeiro is een leuke plaats voor een paar dagen, maar dan heb je het ook wel echt gezien. Mocht je een auto hebben dan is het van hieruit wel fijn om de algarve te ontdekken. Wij hadden halfpension en het ontbijt en diner is simpel maar wel netjes verzorgd en smaakt prima.

• 7Activiteiten

Met oudere kinderen

• 9Judith01-05-2018

Genoten, we komen graag nog een keer terug.

Een heerlijke week in een mooi en ruim appartement gehad, ietswat gehorig op moment dat er mensen onder ons zaten. Voor de deur een zwembad. Vriendelijk personeel in het restaurant, aan de receptie en bij de bar. Animatie voldoende aanwezig, zelfs nederlands sprekend. Vriendelijk naar de kinderen toe. Er wordt zelfs gekeken naar andere activiteiten als het rustig is. De omgeving bekeken met de auto zodat je net wat meer kan zien en vrijheid hebt. Voor de deur werd de huurauto afgeleverd en weer opgehaald. Het park ligt op heuvels, zoals heel Portugal is. Hier geen hinder van onder vonden. Ben je toch een beetje aan het sporten 😉 tijdens je vakantie. Er rijdt 3 keer daags een busje naar Cavoeiro da praia zodat je ook aan het strand kan liggen of de winkeltjes kan bewonderen. Wandelen is te doen maar wel met conditie en weinig lichamelijke klachten. Kortom wij hebben een super vakantie gehad.

• 10Activiteiten

Met oudere kinderen

• 2017
    8R. de Haas28-11-2017

Een heerlijke accomodatie.

Een auto is een must. Het complex ligt behoorlijk afgelegen. Appartement was geweldig. We hadden een superior appartement. Op de begane grond, met terras aan de zwembad zijde. Grote woonkamer en slaapkamer, 2 badkamers, zeer uitgebreide keuken. We vlogen pas laat terug, maar mochten kosteloos de gehele dag in het appartement blijven, Het geweldige weer (21 graden) maakte de vakantie compleet. Een absolute aanrader, zeker in november.

• 9Onderkomen

• 8Stef24-09-2017

Goede rustvakantie

Het is een goede accomodatie. Ruim appartement met alle benodigdheden. 15 minuten wandelen van het dorp. Buiten carvoeiro niet veel te zien.

• 8Onderkomen
    • 6Activiteiten

• 7Janssen02-09-2017

Net vakantiepark

Mooi en schoon park met fijne zwembaden. Park ligt wel ver van het centrum en is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij kozen voor dit park vanwege de Nederlandstalige animatie. Deze was echter niet te vinden. Wij vonden de Portugeestalige animatie niet veel voorstellen. De mini-supermarkt op het park was heel prijzig. Wij kochten onze boodschappen verderop in het dorp.

• 6Activiteiten

18 tips over Vakantiepark Quinta do Paraiso

• Kesty, 16-05-2014

Huur een auto zodat je kunt gaan en staan waar je wilt.

Carvoeiro stad is leuk, wel veel toeristischer dan 7 jaar geleden (logisch natuurlijk). Vilamoura ook leuk voor een avond (havenstad). Strand Ferragudo super leuk (Praia Grande) met kids, zandstrand, beachclubs en rustige zee (in tegenstelling tot andere stranden). Strand Praia Centaines ook leuk.

• irma, 04-05-2014

Boek zeker een luxe (of comfort?) bungalow. Je betaalt iets meer, maar het verschil met een standaard is groot. Wij zaten in C10, deze bungalow heeft behalve een rondlopend terras, ook een tuin en een vrij uitzicht. Mooie plek en auto praktisch voor de deur! C9 is niet aan te raden.

• Hoekstra, 17-09-2013

TIP 1: Absolute aanrader qua excursie de dolfijnentour!! deze hebben wij 2 keer gedaan en beide keren hebben we de dolfijnen gezien! Een ervaring om nooit te vergeten.

TIP 2: Boodschappen halen bij de Aldi of lidl, supermarkt op het park is erg duur.

12 vragen over Vakantiepark Quinta do Paraiso

• Judith, 15-01-2019

Multisportterrein

Wij hebben een zoon die heel graag wil voetballen op vakantie. Ik begrijp dat er een multisportterrein is. Kan hierop gevoetbald worden en wat is de ondergrond?

• Judith, 15-01-2019

Toegankelijkheid park

Ik ben mindervalide en gebruik voor langere afstanden een kleine scootmobiel. Is het park voor mij toegankelijk? Wat is de ondergrond van de paadjes? Zijn er trappen op het park etc.

• Jolanda, 12-06-2017

Tieners

Hoi, wij gaan in de zomervakantie met onze twee meiden(15 jaar) naar dit park toe. Zijn er veel kinderen van deze leeftijd? En zijn er mensen die in de periode 21 juli tot 3 augustus in dit park verblijven?

Robert, 02-07-2017

Hallo Wij gaan met twee kids (11-14) naar dit Park. Is de 2e keer en de vorige keer al enorm bevallen. Zitten er tot 26 juni.

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 km, 11 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages