Appartement Pestana Palm Gardens

8.6Fantastisch

Portugal, Algarve, Carvoeiro

8.6Fantastisch

• 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Palm Gardens voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Aan zee
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

10 reviews over Appartement Pestana Palm Gardens

• 7Ingrid15-01-2020

Fijn overwinterd in een mooie omgeving.

Het park ligt centraal naar het centrum en mooi gelegen aan een prachtige klif. Het strand is via trappen te bereiken klein maar erg mooi. De omgeving om de appartementen is mooi vooral het strand bij Benagil is de moeite waard. Het ligt centraal bij Portimao en Albuferia. Auto is makkelijk maar niet echt noodzakelijk bus stop bij het park. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het interieur in de huiskamer en slaapkamer is goed, zo ook de bedden. De keuken en badkamer(s) mogen wel een opknapbeurt krijgen. Badkamer is oud en vies qua kranen en douchewanden. De keuken is ruim maar ondermaats qua inventaris. Hierdoor geen 4 sterren waard 3 is voldoende. Wij lagen centraal nr.60 bij de receptie en zwembad. Het balkon is super groot en mooi gelegen qua zon. Om de hele dag zon te hebben ligt nr. 69 beter. Er mogen zeker wel speeltoestellen komen voor kinderen want dat is voor zo’n park echt ondermaats hebben alleen het zwembad voor kids.

Gereisd met partner in december 2019

• 2018
    9Christiaan09-10-2018

Pestana Palm Garden is fantastisch mooi!

Fantastisch verblijf! Heel ruim, rustig en gelegen nabij een prachtig strand. Het zwembad en de bar zijn een mooie toevoeging! Boek je ontbijt bij het hotel zelf om hoge (onnodige) kosten te voorkomen! Het ontbijt is heerlijk!

Als je geen auto hebt is het wel een flinke wandeling naar het centrum van Carvoeiro, ongeveer 20-25 minuten. Maar dat vonden wij absoluut geen probleem.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

7jellybean14-10-2015

oke

Pluspunten: ligging fantastisch aan zee, dichtbij strand, mooi verzorgd terrein en prima zwembad, ruim appartement, iedere dag schoonmaakster Minpunten: gedateerd sanitair, kranen niet schoon, te weinig heet water voor aantal gasten, afvoerstank in badkamers en kakkerlakken. Wat ons het meeste stoorde was dat er aan de door ons genoemde verbeterpunten weinig tot geen aandacht werd besteed door de receptie. Jammer. Kosten: 150 euro per nacht in naseizoen; conclusie: voor ons geen 4 sterren waard.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 10heer pospich19-07-2012

Excellent

Het Pestana Palm Gardens Park is excellent en fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9Shanthi23-01-2012

Zeer gezellig en mooi park

Wij bezochten deze accomodatie in september, dus een hoog aantal senioren op het park. Wij waren met 4 volwassenen en een kind van14 maanden. Wat een mooi en goed verzorgde plek is dit. We hadden een ruim appartement liggende aan een groot grasveld met een schitterend uitzicht op de oceaan. Het eten was zeer goed en voldoende, maar het centrum van Carvoeiro is erg gezellig, dus niet vaak in het hotel gegeten. Het zwembad was wat aan de koude kant en het kinderbad was voor onze kleine aan de diepe kant en ook niet verwarmd. Om in het centrum te komen moet men wel rekenen op een wandeling van ongeveer 20min het strand wat bij de accommodatie hoorde is ongeveer 10min lopen. Met kleine kinderen is een auto dus handig. Voor de rest geen minpunten voor deze Pestana accomodatie

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9Ben19-09-2011

Mooi, rustig, vriendelijk, behulpzaam

Bekende goede Pestana kwaliteit. Prima service, vriendelijk personeel. Mooi complex, wel op ca. 20 min loopafstand van het gezellige Carvoeiro. Geweldig mooie kust met mooie strandjes.

Veel restaurants, waar je tegen schappelijke prijzen goed kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 8Hermy Falkmann-Meijer28-08-2006

augustus 2006. Heerlijke rustige vakantie gehad met een peuter van 20 maand. Appartement was sfeervol en goed. Geboekt voor 2 kamerapp. maar kwamen er achter dat alle "huisjes" met 2 slaapkamers waren (dus 3-kamerapp.) Op zich was het naar onze mening niet druk, gewoon gezellig. Medewerkers erg aardig en vooral voor onze dochter erg lief. We raden wel aan om (vanuit nederland) een auto te huren, want anders is het stadje en de overige mogelijkheden wel erg ver weg! Voor mensen met kinderen vanaf 5 jaar zijn de mogelijkheden beperkt (geen animatie alleen zwembad) Overigens voor ons geen probleem heerlijk gewoon. Wij vinden het een aanrader!

Sergio, Unit supervisor, 31-08-2018

Boa tarde Estimado cliente. Obrigado pelos seus comentários. Cumprimentos

Gereisd in augustus 2006

• 9R. B.17-05-2005

Voor wie van rust houdt, is hier aan het goede adres. Hier geen all-inclusive, bingo- en/of muziekavonden. Wij zijn net terug van 2 weken en het is ons prima bevallen. Het schijnt in de zomer erg druk te zijn, maar daar hebben wij iig niets van gemerkt. Prima appartementen (luxe zelfs)met o.a. airco, wasmachine. Achter een geweldig uitzicht over zee en voor direct aan het zwembad. Dat vonden de kinderen (7 en 9 jaar) ideaal. Iedere dag schoonmaak en schone (bad) handdoeken. Ontzettend aardige, behulpzame mensen, zowel bij de receptie als bij het restaurant. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

Gereisd in mei 2005

• 9M. Kappers24-06-2004

Palm Gardens is sinds 2002 onderdeel van de Pestana groep. het complex bestaat uit ca. 78 appartementen. Deze zijn bijna allemaal gerestyled. Fantastische vakantie gehad in juni 2004. Ligt op loopafstand (20 min.) van Carvoeiro.

Gereisd in juni 2004

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper
      • Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service, Tours

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk