Appartement Parque Mourabel

1 review over Appartement Parque Mourabel

NUNCA MAS

SUSANA
23-8-2009

APARTAMENTOS SUCIOS Y VIEJOS, SIN AIRE ACONDICIONADO, CON LAS CERRADURAS ROTAS, LA VENTANA DEL DORMITORIO DA AL PASILLO DE ACCESO, CON LO CUAL NO LA PUEDES ABRIR. LA COCINA NO FUNCIONABA NI EL GRIFO DE LA MISMA.

LAS TUMBONAS DE LA PISCINA ROTAS Y LLENAS DE BARRO POR LA MAÑANA YA QUE CESPED HAY POCO.

LA COMIDA PESIMA, EL BUFFET DE RISA, CON CON RESPECTO AL ALMUERZO Y LA CENA LA CARTA SE LIMITA A 3 COSAS, QUE POR CIERTO SON LAS MISMAS TODOS LOS DIAS.

EL PERSONAL QUE ATIENDE EL COMEDOS Y EL BAR ENCANTADOR.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parque Mourabel in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parque Mourabel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Parque Mourabel scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.