Appartement O Farol

2006

Wij kwamen om 7 uur aan op Faro&werden met een busje naar

leah&constant
4-10-2006

Wij kwamen om 7 uur aan op Faro&werden met een busje naar t appartement gebracht,daar aangekomen waren we al bang dat we niet meteen t appartement in konden.Gelukkig konden we om 10 uur toen we net even onze handdoeken uit de koffers wouden halen(,die we bij de receptionist mochten achterlaten)gewoon doorlopen naar t appartement.De schoonmaakster hebben we n paar keer gezien om de handdoeken te verwisselen&prullenbak te legen.Verder heeft ze 2xecht schoongemaakt.appartement was echt ideaal,lekker groot,prima badkamer.maar liefst 2 balkonnetjes,waarvan 1 uitzicht op t zwembad&1 aan de voorzijde op de weg.Dit was juist erg leuk,omdat er altijd wel wat reuring was,zo kon je lekker met je glaasje wijn naar mensen kijken.Zwembad was ook heerlijk.jammer van 2 losse bedden,toch knusser n 2persoonsbed te hebben.Verder sliep t goed.

Gereisd Anders in oktober 2006

Wij (2 volwassenen, 3 tienerdochters) hebben in augustus O

Edgar en Sigrid
31-8-2006

Wij (2 volwassenen, 3 tienerdochters) hebben in augustus 2006 twee weken in O Farol gelogeerd en dat is ons prima bevallen. Ons appartement lag net iets van de redelijk drukke doorgaande weg zodat van geluidsoverlast geen sprake was. De bereikbaarheid van het centrum was prima, al moet je zo nu en dan wel 'klimmen'. Door personeelsproblemen werd het appartement niet iedere dag schoongemaakt, maar ieder 'probleem' werd na melding zo snel mogelijk opgelost. Carvoeiro is gewoon een gezellig dorp met vooral Portugese en Engelse toeristen. Genoeg kroegjes en goede restaurants.

Gereisd Anders in augustus 2006
2005

Leuke, ruime appartementen die goed werden schoongemaakt!

Jan en Henriëtte
6-10-2005

Leuke, ruime appartementen die goed werden schoongemaakt! Een nadeeltje is de ligging in het centrum, maar wij hadden de slaapkamer aan de achterkant en hebben 's avonds/'s nachts geen last gehad van herrie of vrachtauto's. De deur dicht en het rolluik naar beneden doet wonderen. Het zwembad zag er ook schoon uit. Carvoerio is leuk om 's avonds doorheen te flaneren en dat is weer een voordeel als je in het centrum verblijft. We hadden 2 balkonnen en hebben iedere dag lekker ontbeten op het balkon. Het is dan ook leuk om te zien hoe het dagelijke leven daar op gang komt. We hebben ons daar prima vermaakt (wij zijn er geweest in september 2003).

Gereisd Anders in oktober 2005

Alles wat je je maar kan wensen voor een zeer geschikte

van der laan
16-4-2005

Alles wat je je maar kan wensen voor een zeer geschikte vakantie!

Gereisd Anders in april 2005
2003

mooi ruim appartement, vriendelijke mensen, prachtig ik

Belinda
27-9-2003

mooi ruim appartement, vriendelijke mensen, prachtig gebied, ik kom vast nog een keer terug

Gereisd Anders in september 2003

Zeer goed verzorgd appartement

bert
3-9-2003

Zeer goed verzorgd appartement. Vriendelijke mensen. Water zwembad ijskoud. Leuke plaats om op vakantie te gaan voor een weekje. Aanrader maar hoef er ook niet weer naar toe.

Gereisd Anders in Wed Sep 03 2003 19:37:41 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• AdresEstrada do Farol, Edificio Farol, Loja 6(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement O Farol in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement O Farol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.