Appartement O Farol

Kleine hotelsWeer vandaag23°18°
Appartement O Farol
7,9

2 reviews over Appartement O Farol in het Nederlands

Zeer mooi en ruim appartement.

Jan
19-10-2009

Hier zijn we in 2003 geweest en desalniettemin wil ik toch een impressie geven van hoe het daar toen was. Het appartement bleek bijzonder ruim te zijn en van alle gemakken voorzien. Er waren twee balkons en aan de voorkant keek je op de redelijk drukke winkelstraat. Het zag er allemaal schoon en verzorgd uit. Achter het complex lag een redelijk groot zwembad en de zee was op 5 minuten lopen. Het oude, voormalige vissersdorpje is helemaal omgeturnd tot het toerisme maar niet de massa als in enkele andere Portugese vakantie bestemmingen. er is veel te doen in de omgeving en een bezoek aan de Monchique moet men zeker brengen, zo ook aan Silves.

Gereisd Met partner in september 2003
2007

De ligging was bekend,enorme drukte en herrie daar kies je

Margriet
20-8-2007

De ligging was bekend,enorme drukte en herrie daar kies je voor.Ons appartement was in maanden niet schoongemaakt,de stofwolken vlogen ons letterlijk om de oren. Het was ronduit smerig.In de keuken (restanten van eten), slaapkamer (kruimels in Schone bedden?? en voorbehoedsmiddelen van vorige reizigers??) en badkamer lagen de restanten (veel haren en nagels van vorige vakantiegangers). Douchekop was totaal kapot, na melding werd niet gemaakt, dus zelf maar gekocht. De vuile was bleef dagen liggen. Schone(?) handdoeken die stinken. De ramen/deuren sluiten niet, waar is het slot? Wij vonden vreemd omdat de recensies goed lijken. Portugal is prachtig, was ons al bekend, maar ons appartement was een totale afknapper, wat een domper.Al hebben we onze vakantie niet laten verknallen. Met een fles Ajax en bleekmiddel kom je zelf een eind.

Gereisd Met partner in Mon Aug 20 2007 15:06:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• AdresEstrada do Farol, Edificio Farol, Loja 6(toon op kaart)
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement O Farol in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement O Farol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.