Géén boekingskosten

Monte Santo Resort

PortugalAlgarveCarvoeiro

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Monte Santo Resort voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 59 reviews

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

59 Reviews over Monte Santo Resort

• 3Carine16-04-2022

Nice place, terrible staff, would never come back

Rooms are very nice, people at front desk terrible. Hardy speak English, don't have basic politeness, are rude. 'You must' and 'you have to' are the most common used words. Having breakfast is impossible, because it is too busy all the time, with running and shouting children. And during happy hour the bar was closed. 'You must come back later'. We brought this up via e-mail and at the reception, at the beginning of our stay but nobody contacted us. Being a 5 star hotel you would expect better, way more educated staff

• 8lyda17-09-2016

heeeeeerlijk

Je moet echt een auto huren,ligt wat afgelegen en is nogal heuvelachtig

• 10Sandra03-09-2016

Supermooi complex

Het 3-kamerappartement (in het hoofdgebouw) is heel groot. Wij hadden kamer 7. Het balkon is mega groot. Er zijn drie badkamers, waarvan twee met bad en douche en één met alleen een douche. De bank en 4 stoelen zijn niet heel comfortabel, maar de bedden zijn dat zeker wel. Er werden wel bedden gereserveerd (vnl. bij het kinderbad en op het 'eiland'), maar niet heel vroeg en op elk moment van de dag waren er wel bedden vrij. Als het leek dat er geen bedden/parasol meer vrij waren, dan lukte het het personeel altijd wel om nog bedden/parasol te regelen. De luxe lounche bedden zijn voor Eur 10,00 per dag of Eur 6,00 per dag te reserveren. Als je de luxe bedden met schaduwdoeken voor een halve middag reserveerde, lag je wel op dezelfde badstofhoes als je voorganger (niet iedereen legde zijn badlaken eronder). Ik mag hopen dat er 's morgens wel schone hoezen om de matrassen zaten... De dichtstbijzijnde niet al te kleine supermarkt is op 15 minuten lopen (richting het watertorentje dat je ziet als je links de poort uitloopt). Bij Sesmarias-bord (vlak voor een heel grote onkruidbak) rechtdoor lopen, na 'de bak' rechts, links en links (supermarkt ligt aan een bredere doorgaande weg). Er gaat ook meerdere keren per dag een shuttle busje naar Apolonia supermarkt (geen gebruik van gemaakt). Ontbijt in het hotel is prima en uitgebreid (geen vers sap).

• 8Fam Hermsen22-05-2016

Heerlijke ontspannen vakantie ondanks mindere weer

Gratis upgrade, prima accommodatie, rust, goede service, fijn zwembadje Minder: weinig indoor vermaak kinderen als het weer minder is.

• 9Marieke31-10-2015

Heerlijk grenoten

Monte Santo resort was een heerlijke acco. Bij aankomst kregen we een gratis upgrade naar een town house: wat een luxe: groot huis met luxe slaapkamers en 2x badkamer met bubbelbad. Muziekinstallatie in elke leefruimte + badkamers + wc. Elke dag werden kamers schoongemaakt. Alleen de vaatwasser kreeg de vaat niet schoon. Vanaf terras liepen we zo naar het zwembad. Aantal dagen slechter weer fehad: toen in binnenzwembad gezwommen. Service was meer dan prima: medewerker die de kids vermaakte bij het 'kids house en speeltuin'; onze huurauto werd maar niet opgepikt aant eind vd week: de receptioniste belde ons na 2 uur en zei dat zij het wel af zouden handelen; Onze transfer naar Faro vertrok 7.00u, het was geen probleem ons op te halen met onze bagage. We zouden er zo weer heengaan. Tip: supermarkt Apalonia, direct achter Aldi in Lagos. Iets hoger geprijsd, maar je vindt er typisch NL producten can unox erwtensorp, Conimex mix voor nasi tot hagelslag van Venz en calve pindakaas.

• 9Smit26-10-2015

De moeite waard

In de herfstvakantie 2015 hebben we 4 appartementen geboekt met onze kinderen en kleinkinderen incl. halfpension verzorging. In één woord een geweldig resort met uitstekende verzorging en zeer luxe appartementen die van alle gemakken zijn voorzien.

Klein nadeel het resort ligt aan de rand van Carvoeiro zodat je een huurauto nodig hebt als je meer wilt zien van de omgeving en het dorpje wat zeer pittoresk is.

• 10Bea Staessen30-08-2015

fantastisch resort

Monte Santo is een schitterend resort ,met alle comfort en tevens erg kindvriendelijk is. Gelegen op een rustige plek . Personeel vriendelijk en behulpzaam. Eten in restaurant is erg lekker alsmede een erg gevarieerd ontbijt. Ons townhouse was werkelijk van alle comfort voorzien wat het verblijf erg aangenaam maakte( de wasmachine was welkom na onze tour van 2 weken door Portugal). Wij verbleven er met onze 2 oudere kinderen. Dagelijks schone handdoeken,beddengoed,en een kleine schoonmaak. Zelfs de vaatwasser werd soms uit en ingeruimd voor ons . Een auto is echter wel aan te raden ( wij waren met onze eigen auto) want het ligt wel wat ver lopen van supermarkten en strand ( zeker met kleine kindjes) We zijn dan ook heel erg tevreden over ons verblijf in Monte Santo en hopen er ooit nog eens terug te komen .

• 9anja03-06-2015

Luxe en comfort

Wij verbleven in een two bedroom Townhouse. Wat een luxe met twee slaapkamers op de eerste verdieping met elk een aparte badkamer met jacuzzi. Badjassen en slippers, een zeer complete keuken met oven, magnetron, toaster, waterkoker, wasmachine en vaatwasmachine. Elke kamer eigen televisie. zeer mooie geluidsinstallatie. Balkon en terras met ligbedden en tuinset en ook nog een gedeelde pool per 10 huisjes. Heerlijk relaxed.

• 9Eelco13-05-2015

Betaalbare luxe

Wij hadden een kamer met 2 slaapkamers, lekker lux & ruim. Het zwembad was heel mooi + warm binnen zwembadje. Auto huren is noodzakelijk. We zijn elke avond gaan eten in Ferragudo, op Praia grande of of het pleintje.

• 8Peter14-03-2015

Heel erg mooi

Het ligt niet in Carvoeiro zelf maar op zo'n 10 minuten rijden, maar het is wel de moeite waard. Prachtig resort en wij hadden 'n heel mooi appartement met 2 badkamers en 'n heel groot balkon ( 25m2 ). Mooi uitzicht, fijn zwembad buiten en binnen, je kreeg van hun iedere dag nieuwe badlakens voor aan het zwembad.

Hotel Monte Santo Resort info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)