Appartement Monte Dourado

Appartement Monte Dourado
8,9

9 tips over Appartement Monte Dourado

Maria L., 24-1-2016

Ga naar de zonsondergang bij Cape St. Vincent. Wat is dat geweldig om mee te maken. Ga er wel vroeg naar toe en dan op je gemakje weer terug want je staat wel even in de file terug.

Ga naar Lagoa om 's-ochtends koffie te drinken bij een Pasteleria. Erg leuk om te doen tussen de echte (oudere) Portugezen.

Jolanda en Keli, 11-1-2015
Boek een gerenoveerde kamer
Fam. Jongkind , 15-9-2014
Een auto huren is een aanrader, zodat je de strandjes in de buurt ook kunt verkennen. Praia benagil, Praia de marinha en Algar Seco zijn echt must-sees! Eten bij a boneca, het restaurantje bij Algar Seco is ook echt aan te raden. Heel mooie en goede entourage en lekker vers eten!

We hebben een aantal aanbieders voor Monte Dourado voor je op een rij gezet:

Thies & marije, 11-9-2013
Leuk restaurant in het dorp , genaamd Onze.
leon, 23-7-2013
Huur een auto zodat je de vele geweldige strandjes in de buurt kunt bezoeken. Dat mag je zeker niet missen.
Evelien, 15-6-2013
Gewoon de bus nemen en naar Lagao gaan. Bij het busstation kun je overal naar toe. Zo hebben we ook onze boodschappen gedaan, want dat is goedkoper.

geerenef, 11-9-2012

Marisquieras en Restaurant Vimar daar kan je heerlijke vis eten, bij Laterna Vehla is het ook heerlijk eten.

En bij alle drie de restaurants erge aardige bediening.

En voor een mooi uitzicht bij bar Boneca bij Algas Seco, echt een plek om mooie foto's te maken.

geerenef, 11-9-2012

Erg gezellig bij Round up Saloon gezellige tent die gerund wordt door Big Will.

3x per week een muzikant en de andere 4 dagen karaoke.

mart_nobel, 14-7-2012

Aanraders en afraders om te eten in het dorpje:

Aanraders:

- Ela & Ele (vlees/vis, heel erg lekker eten, na 7 uur reserveren!)

- Medici (italiaans, erg goed personeel en eten)

- Lanterna (vlees/vis, goed eten, vriendelijk personeel)

Afraders:

- Taverna (bord vet)