Appartement

58 reviews over Appartement Monte Dourado in het Nederlands

heerlijke vakantie gehad

Fam. Mink
12-9-2018

Een heerlijk verblijf gehad op Monte dourado. Mooi centraal, maar toch rustig gelegen in de Algarve. Grote ruime appartementen en een fantastische dame aan de receptie. Niets was teveel.

Nooit meer met Engelsen

M&M
20-2-2018

We zaten in een gedeelte met Engelsen die voor een bruiloft kwamen en er een paar dagen vakantie aan vast hadden geknoopt. Wat een hel als die mensen boven, onder en om je heen zitten. Over en weer schreeuwen van balkon naar balkon. Na een paar dagen een ander appartement gekregen boven zwembad. Nog meer herrie en Engelsen. Uiteindelijk een priveappartement gehuurd op eigen kosten en daar de laatste 5dagen heerlijk genoten. Dit maakte onze vakantie op het laatste moment nog goed. Zeer hard bedden en bijna niet op te slapen!

Gereisd Met partner in september 2017

Fantastische aanrader

Ans
14-2-2018

Fantastisch in één woord. Ruim, goed ingericht appartement , alles erop en eraan, afwas/wasmachine, tron, broodrooster koffiemachine, waterkoker enz. zelfs de messen waren scherp. Goed tweepersoonsbed, voldoende kastruimte. Gewoon helemaal compleet! De steile straat naar centrum niet aan te raden als je wat slechter ter been bent. Gezellig dorpje met fijn strand. Voldoende eetgelegenheden en op 2km afstand grote Intermarché. Appartement was wel heel gehorig vooral als er Engelsen boven je zitten. Écht een aanrader 👍

Gereisd Met partner in januari 2018

Fantastisch ressort monte dourado

Harrie warnar
25-8-2017

Top locatie en zeer luxe appartement en geweldige omgeving

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Schitterend appartement

Hitzemann
4-7-2017

Wij waren enorm tevreden , hadden volgens mij ook wel een appartement met het beste uitzicht . Alles is heel schoon , airco is inbegrepen . Wat ook handig is dat je zwembad lakens krijg op de kamer . Goede bedden . Ontzettende goede service , onze afwas machine deed het niet goed . Toen wij terug kwamen van het strand , stond er een geheel nieuwe te draaien met al onze vaat erin , echt super !!! Je zit dicht bij de drukte , maar bij het complex is het heerlijk rustig . Door de goede bouw geen last van buren , erg veel privacy . WiFi was soms iets minder , nou dat is dan werkelijk het enige minpuntje wat ik kan bedenken . inderdaad even klimmen , maar voor ons geen probleem , met kleine kindjes , lijk het mij wel een gesjouw

Gereisd Met partner in juni 2017

Wat een ruimte!

Tycho
17-5-2017

9 dagen enorm genoten van het appartement met minder weer en het zwembad met mooi weer ook de receptioniste is een schat! Wil alles voor je doen en heel vriendelijk!! Alles was goed schoon 2 badkamers 2 slaapkamers enorme woonkamer met openhaard en ieder blok appartementen heeft 2 "eigen" zwembaden (peuter badje en diep zwembad) super voor elkaar!

Gereisd Met partner in mei 2017

Mooi,schoon en goed onderhouden complex.

Dennis Bosch
15-4-2017

Gezellig centrum met klein strandje. In Carvoeiro zelf ben je snel uitgekeken dus een huurauto is nodig, zodat je niet zo plaatsgebonden bent. Appartementen zijn volledig uitgerust en worden elke dag goed schoongemaakt door vriendelijk personeel. Zoals in vele reviews al is aangegeven is dit complex niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m. steile wegen en smalle trappen naar de appartementen. De mensen in de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd Met partner in Wed Mar 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Ruim opgezette locatie!

Jack Knook
24-2-2017

Leuke appartementen met een volledige inrichting, zoals vaat- en wasmachine. Dat vonden wij heel fijn! Rustige ligging maar vlakbij het centrum. Uitstekende stek. Auto wel aan te raden.

Nette appartementen

Rick
28-9-2016

Wij hadden de gerenoveerde 3 kamerappartementen geboekt. Alles was netjes, mooie zwembaden en erg ruim. Uitzicht was heel erg mooi. Medewerkster bij receptie erg vriendelijk. Appartementen boven op een heuvel gelegen. Maar: Echt gerenoveerd vonden wij het niet. De badkamers en kasten zijn nog ouderwets en toch nog wel wat scheuren in de muren bij de douche. Verder was de weg van het dorp wel echt heel erg stijl. Strand en dorp heel leuk (strandbedden wel prijzig, voor 2 personen 17 euro).

Fijne appartementen, leuk stadje

josjoyce
4-9-2016

De appartementen zijn echt van alle gemakken voorzien. Met dat warme weer is het wel fijn om een wasmachine te hebben, zeker als je bedenkt dat de weg van het stadje naar Monte Dourado heel steil is en je dus vaak bezweet aankomt :-) Helaas leggen ook hier mensen hun handdoeken in de ochtend bij het zwembad neer zonder te zwemmen, en de zwembadman laat dat ook gebeuren, maar gelukkig zijn er wel genoeg ligstoelen over het algemeen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, airco op alle kamers (fijn!), een supermarktje om de hoek (die bespaart je een klim) en veel gezinnen als gast, waardoor het vrij rustig is.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • Tennisbaan2, Aanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Dourado in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Dourado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.