Appartement Monte Dourado

Tonen op kaart

59 reviews over Appartement Monte Dourado

• 2019
    8Emiel16-07-2019

Behalve de kakkerlakken, super!

Mooi en erg luxe appartement in een leuk dorpje. Klimmetje `s avonds vanuit het dorp naar het appartement is goed voor de kuiten, maar wel te doen. Gezellige restaurantjes, eten was lekker.

Receptie beperkt open, en bij aankomst niet goed gegaan (receptie al dicht was en die brief hoe de sleutel te krijgen zat niet in de enveloppe). Gelukkig had de oplettende taxichauffeur het door, zodat we uiteindelijk toch erachter kwamen hoe de sleutel te krijgen.

Klein zwembad direct bij het ruime balkon. We konden er bijna zo induiken.

1 minpunt. Kakkerlakken! Het appartement was schoon, echter ze kwamen dus via het riool en het toilet binnen. (2x zat er 1 op de rand van het toilet, onder de bril. Brrrr.) Niet zulke zoals we die ooit eerder op andere vakanties 1 of 2 hadden gezien, maar huge! Na 6 volle dagen stond de teller op 11. Schoonmaakster kwam langs met een spray, maar als ze via het riool komen, dan helpt dat niet

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 2018
    9Fam. Mink12-09-2018

heerlijke vakantie gehad

Een heerlijk verblijf gehad op Monte dourado. Mooi centraal, maar toch rustig gelegen in de Algarve. Grote ruime appartementen en een fantastische dame aan de receptie. Niets was teveel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 7M&M20-02-2018

Nooit meer met Engelsen

We zaten in een gedeelte met Engelsen die voor een bruiloft kwamen en er een paar dagen vakantie aan vast hadden geknoopt. Wat een hel als die mensen boven, onder en om je heen zitten. Over en weer schreeuwen van balkon naar balkon. Na een paar dagen een ander appartement gekregen boven zwembad. Nog meer herrie en Engelsen. Uiteindelijk een priveappartement gehuurd op eigen kosten en daar de laatste 5dagen heerlijk genoten. Dit maakte onze vakantie op het laatste moment nog goed. Zeer hard bedden en bijna niet op te slapen!

Gereisd met partner in september 2017

• 9Ans14-02-2018

Fantastische aanrader

Fantastisch in één woord. Ruim, goed ingericht appartement , alles erop en eraan, afwas/wasmachine, tron, broodrooster koffiemachine, waterkoker enz. zelfs de messen waren scherp. Goed tweepersoonsbed, voldoende kastruimte. Gewoon helemaal compleet! De steile straat naar centrum niet aan te raden als je wat slechter ter been bent. Gezellig dorpje met fijn strand. Voldoende eetgelegenheden en op 2km afstand grote Intermarché. Appartement was wel heel gehorig vooral als er Engelsen boven je zitten. Écht een aanrader 👍

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

10Harrie warnar25-08-2017

Fantastisch ressort monte dourado

Top locatie en zeer luxe appartement en geweldige omgeving

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9Hitzemann04-07-2017

Schitterend appartement

Wij waren enorm tevreden , hadden volgens mij ook wel een appartement met het beste uitzicht . Alles is heel schoon , airco is inbegrepen . Wat ook handig is dat je zwembad lakens krijg op de kamer . Goede bedden . Ontzettende goede service , onze afwas machine deed het niet goed . Toen wij terug kwamen van het strand , stond er een geheel nieuwe te draaien met al onze vaat erin , echt super !!! Je zit dicht bij de drukte , maar bij het complex is het heerlijk rustig . Door de goede bouw geen last van buren , erg veel privacy . WiFi was soms iets minder , nou dat is dan werkelijk het enige minpuntje wat ik kan bedenken . inderdaad even klimmen , maar voor ons geen probleem , met kleine kindjes , lijk het mij wel een gesjouw

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Tycho17-05-2017

Wat een ruimte!

9 dagen enorm genoten van het appartement met minder weer en het zwembad met mooi weer ook de receptioniste is een schat! Wil alles voor je doen en heel vriendelijk!! Alles was goed schoon 2 badkamers 2 slaapkamers enorme woonkamer met openhaard en ieder blok appartementen heeft 2 "eigen" zwembaden (peuter badje en diep zwembad) super voor elkaar!

Gereisd met partner in mei 2017

• 9Dennis Bosch15-04-2017

Mooi,schoon en goed onderhouden complex.

Gezellig centrum met klein strandje. In Carvoeiro zelf ben je snel uitgekeken dus een huurauto is nodig, zodat je niet zo plaatsgebonden bent. Appartementen zijn volledig uitgerust en worden elke dag goed schoongemaakt door vriendelijk personeel. Zoals in vele reviews al is aangegeven is dit complex niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m. steile wegen en smalle trappen naar de appartementen. De mensen in de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in maart 2017

• 8Jack Knook24-02-2017

Ruim opgezette locatie!

Leuke appartementen met een volledige inrichting, zoals vaat- en wasmachine. Dat vonden wij heel fijn! Rustige ligging maar vlakbij het centrum. Uitstekende stek. Auto wel aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Rick28-09-2016

Nette appartementen

Wij hadden de gerenoveerde 3 kamerappartementen geboekt. Alles was netjes, mooie zwembaden en erg ruim. Uitzicht was heel erg mooi. Medewerkster bij receptie erg vriendelijk. Appartementen boven op een heuvel gelegen. Maar: Echt gerenoveerd vonden wij het niet. De badkamers en kasten zijn nog ouderwets en toch nog wel wat scheuren in de muren bij de douche. Verder was de weg van het dorp wel echt heel erg stijl. Strand en dorp heel leuk (strandbedden wel prijzig, voor 2 personen 17 euro).

Gereisd met partner in september 2016

9 tips over Appartement Monte Dourado

• mart_nobel, 14-07-2012

Aanraders en afraders om te eten in het dorpje: Aanraders: - Ela & Ele (vlees/vis, heel erg lekker eten, na 7 uur reserveren!) - Medici (italiaans, erg goed personeel en eten) - Lanterna (vlees/vis, goed eten, vriendelijk personeel) Afraders: - Taverna (bord vet) - Oasis (lauw gerecht)

• leon, 23-07-2013

Huur een auto zodat je de vele geweldige strandjes in de buurt kunt bezoeken. Dat mag je zeker niet missen.

• Thies & marije, 11-09-2013

Leuk restaurant in het dorp , genaamd Onze.

9 vragen over Appartement Monte Dourado

• Bets Schipper Baas, 21-01-2018

Plattegrond park

Waar kan ik een plattegrond met huisnummers van het park vinden? Ik heb hem een keer op een foto voorbij zien komen maar kon op de foto de teksten niet lezen. Wij vertrekken over 2 weken voor 2 maanden. Alvast bedankt voor we het antwoord.

• G, 02-08-2017

Autohuur

Klopt het dat een auto huren behoorlijk duur is?

Monique, 10-08-2017

Wij gaan in september en huren 9 dagen een auto voor €220,-
    Ik vind dat best meevallen. Wij huren al jaren bij Sunnycars en hebben daar hele goede ervaringen mee. Geen extra kosten en goede service.

• G, 02-08-2017

Autohuur

Klopt het dat een auto huren behoorlijk duur is?

Appartement Monte Dourado info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Ticket service

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats