Hotel Mirachoro Praia

Hotel aan zee, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag24°15°
Hotel Mirachoro Praia

9 tips over Hotel Mirachoro Praia

Janneke, 21-9-2017

Huur een auto ! (voor 3 dagen)

Kaap st. vincente : het einde van de wereld, vuurtoren op hoge kliffen. Erg mooi!

Monchique : mooi plaatsje met "natuurlijke" bronnen

Silves : vooral bekend om het kasteel

Lagos: mooie plaats om een keer door heen te wandelen

Ponta die piedade: prachtig uitzicht

Feraguddo : vissersplaatsje , leuk om door de smalle straatjes heen te wandelen

Benagil caves: mooie grot, met kayak of boot of zwemmend te bereiken (150 m. vanaf strand)

Loule: grote markthal , leuk dorp

Jasja, 14-6-2015
Bakkie/biertje doen bij bar "Boneca" tussen de rotsen. Jeepsafari met PortiTours.
Wim, 2-6-2015
Ga eens eten buiten de drukte, loop vanaf het centrum de 2e straat een paar honderd meter in en aan de rechter kant (net voorbij "Cheers") vindt je Casa Pao. Onwijs lekkere grillgerechten en uiterst spontane bediening.

We hebben een aantal aanbieders voor Mirachoro Praia voor je op een rij gezet:

van der Klip, 21-5-2015
Aardig hotel voor een paar dagen. Het dorp is klein. Een doorgaande weg met winkeltjes en restaurants. Je bent er snel uitgekeken.
Petra van Kammen, 26-4-2015
Boneca bar zit tussen de rotsen en uitzicht op zee, daar moet je zeker geweest zijn.
Wouter, 19-8-2014
Doe een boottripje vanaf Lagos langs de kustlijn...het aanbod is zeer groot. Boek minimaal een tocht van een uur, dat heb je zeker nodig. Vraag ook of ze grotten binnenvaren, dat is erg leuk en mooi om te zien. Ook zijn er tochten te maken waar je dolfijnen kan zien

H.Pres, 26-7-2013

Een kamer aan de westkant van het hotel, het uitzicht vanaf je balkon aan de oostkant is een stuk minder: beetje braak liggend terrein!

Bodega bar tussen de imposante rotsformaties aan de kust voor het hotel, s'avonds een super gezellige eetgelegenheid! heel erg leuk!

ellie, 9-7-2012
het strandje en centrum is heel leuk en gezellig, vanuit het hotel zijn mooie wandelingen te maken langs de kust, prachtige rotspartijen, grotten en kleine strandjes. Ook zijn er veel restaurantjes voor elk wat wils, indiaas, chinees, kip restaurantjes en nog veel meer.
ellie, 8-7-2012
het centrum van Carvoeiro is klein maar gezellig, elke avond "muziek", klein strandje was snel gevuld. Heerlijke betaalbare restaurantjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Mirachoro Praia voor je op een rij gezet: