Hotel Mirachoro Praia

Hotel Mirachoro Praia
7,9

64 reviews over Hotel Mirachoro Praia in het Nederlands

Een geweldige vakantie gehad!!

Monique
26-2-2018

Een fantastische vakantie gehad! Ontbijt was heerlijk, met veel keuze.

Personeel was vriendelijk en een schoon en netjes hotel.

Bij het zwembad ,wordt muziek gedraaid en genoeg bedden ter beschikking.

De ligging is ook goed, veel keuze uit restaurants.

Het strand beneden in Carvoeiro vonden wij zelf niet fijn en heel toeristisch.

De andere kant op , was een prachtig goud strand die met een trap bereikbaar is.

Lopend is het wel ver.

Tot slot kun je vanaf het hotel leuke excursies doen.

Aanrader !

Janneke
17-9-2017

De ligging van het hotel is perfect, paar stappen buiten het hotel en je komt al de eerste restaurantjes en winkeltjes tegen. Verder de heuvel af kom je er nog meer tegen en loop je richting het centrum (pleintje), waar achter de zee is. Alles dus op loopafstand (10 minuutjes ongeveer). In het hotel zelf vriendelijk personeel en een nette kamer. Voorzien van een tweepersoonsbed, koelkastje, balkon, airco, kluis (tegen betaling) en een bad. Een fijn zwembad met genoeg ligbedjes eromheen en een poolbar waar je drankjes kunt halen en eten kunt bestellen. Alles wordt netjes bijgehouden en schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken en het bed weer opgedekt. Wij hadden inclusief ontbijt wat erg lekker was en best uitgebreid, verschillende soorten brood, harde broodjes, croissants, twee soorten muffins. Gekookte en gebakken eieren, scrambled eggs, bacon, kaas en vleeswaren, zoet beleg, groentes, fruit, melk , sapjes, koffie, thee, yoghurt en cruesli/muesli. Witte bonen in tomatensaus, worstjes. Genoeg dus ! Wij hadden voor drie dagen een auto gehuurd waarmee we heel de algarve hebben ontdekt (zeker een aanrader).

Fantastisch hotel

Gabriëlle Bijl
5-9-2017

Er is geen animatie in het hotel zelf, maar ligging ten opzichte van het strand en centrum is goed. Wel stijle weg op lopen om vanuit centrum en strand bij hotel te komen

Heerlijke vakantie gehad!

Fam. van Wanrooij
25-7-2017

Prima hotel. Heerlijk ontbijt. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Mooi zwembad met fijne bedjes.

Goede ligging. Dichtbij restaurants en winkeltjes. Je kunt er heerlijk wandelen langs de kust. Mooie strandjes in de omgeving. Wij hadden een auto gehuurd. Dat is wel een aanrader.

Geweldig; kan niet beter!

Geweldig Goed en vrolijk hotel
22-7-2017

Ligging: dichtbij centrum en strand; je moet wel rekening houden met heuvel-achtig terrein. Dus als je niet goed ter been bent zou ik het niet doen.

Service: Prima; alleen aan balie kon het wat vriendelijker maar personeel restaurant werken hard en zijn heel lief en vriendelijk

Prijs/kwaliteit: ik vind het zeker waard voor wat je krijgt

Eten: we hebben alleen ontbeten; was zeer goed en uitgebreid; voor ieder wat wils

Kamers: lekkere bedden, ruimte niet groot maar genoeg en redelijk groot balkon; alleen de douchedeur kon niet goed open omdat het bidet in de weg staat; beetje raar geplaatst.

Zwembad: groot en heerlijk zwembad met bar IN zwembad; hartstikke leuk.

Hygiëne: werd goed schoongemaakt en heb geen vuil gezien

Super fijne vakantie gehad! Aanrader

Isabelle
20-7-2017

Wij zijn met zijn 2en hier geweest in begin juli en we hebben een heerlijke week gehad. Het strand is vlakbij (heuvel af 6 min, heuvel op 9 of 10) en is prachtig, mooi strand (iets grover zand) met gezellige eetgelegenheden eromheen (betaalbaar). Hele gezellige sfeer, veel nationaliteiten! Ernaast ligt het centrum van het dorpje en is erg gezellig om te eten en rond te lopen. Genoeg supermarktjes in de buurt en lekker eten. De kamer was basic maar wel netjes en ruim, wel erg gehorig en het personeel was niet erg behulpzaam en erg kortaf. Wel een mooi zwembad bij het appartementen complex maar er was weinig tot geen schaduw. Carvoeiro is een super gezellig dorp met mooie stranden, ook is er veel te doen als je carvoeiro uit gaat (albufeira is 30 min rijden). Ook het ontbijt was heel erg vers, erg lekker!

Veel beter dan verwacht

MyriamC
7-7-2017

Groot hotel in het centrum van Carvoeiro. Onze kamer op de 3e verdieping was ruim en had een groot balkon. Comfortabele bedden, ruime badkamer met ligbad. Lege koelkast, geen koffie / thee faciliteiten, hoewel dit is een 4 sterren hotel. Kluis moet worden betaald. Strandhanddoeken tegen een borg van 20 euro per stuk.

Mooi zwembad met voldoende ligbedden. Jammer dat het rond het zwembad zo vies is van wat de meeuwen er laten vallen. Zou regelmatig moeten worden schoongemaakt! Ook binnen en buiten wat achterstallig onderhoud.

Groot ontbijtbuffet met veel keuze en goede koffie. Geen verse sappen. Personeel was vriendelijk, met uitzondering van de oudere barman aan de poolbar.

WiFi is gratis, maar is zeer zwak in de kamers.

Ik zou dit hotel 3,5 * geven, maar gezien de prijs die we betaald hebben, heb ik zeker niets te klagen.

Er is een restaurant bij het hotel maar het is iedere avond buffet. Wel uitgebreid, maar je moet ervan houden.

Ideaal gelegen, dicht bij zee en het centrum

Gerda Vanhoutte
6-5-2017

Ik ben er voor de 2e keer geweest. Rustig, mooi, heel kleurrijk hotel en net. Binnen en buiten zwembad met bar, sauna en wellness. Ruime keuze van ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ruime kamers met keuze uit bed en tussendeur voor 2e kamer. Hotel ligt ideaal. Openbaar vervoer en taxi dichtbij. Vanuit Carvoeiro kan je via de kliffen te voet tot Praia Marinha je komt langs Praia Carvalho (enkel te bereiken met trapjes door rotsen) en Praia Benagil, goede zwemmers kunnen van daaruit tot Gruta benagil zwemmen, moet je gezien hebben.Vanop het strand vale Centianes kan je met de boot langs de kliffen tot Praia marinha en die brengt je diep in de grotten, prachtig. Ook kan je Westwaarts te voet via de kliffen tot ferragudo. In carvoeiro kan je heel lekker en voor een prijsje eten, ga zeker eens onder een sterrenhemel eten in de Boneca bar tussen de rotsen bij algar seco. Bijna overal krijg je een porto van het huis aangeboden. Ik reisde met touroperator en alles was dik Ok. Kga terug

Super leuke vakantie gehad.

Sjoukje
17-9-2016

Mirachoro Praya Hotel is een fleurig en kleurig hotel, met vriendelijk personeel en mooie, ruime kamers, op een mooie locatie. Met een zeer mooi zwembad, en comfortabele ligbedden.

Prima!

Adriana
3-5-2016

Leuke omgeving, prima ontbijt. Jammer geen waterkoker op de kamer en omdat het ontbijt pas vanaf 8.00 uur is, voor vroege vogels wel jammer dat je niet vast een bakkie kan doen. Gezien de vroege uitstapjes zou het fijn zijn als het ontbijt een half uurtje vroeger kon zijn.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mirachoro Praia in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mirachoro Praia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mirachoro Praia scoort een 7.94 uit 10 op basis van 64 reviews.