Hotel Mirachoro Praia

68 reviews over Hotel Mirachoro Praia

• 2019
    9Wesley02-08-2019

Genieten

Last-minute een trip naar dit hotel geboekt. Bij de receptie meteen vriendelijk ontvangen (laat in de avond) door de security die ons snel incheckte. De kamer was schoon, ruim en heeft een aparte deur naar de gang waardoor het ook niet heel gehorig is. Het hotel heeft een fijn zwembad waar altijd meer dan genoeg ligbedjes beschikbaar zijn. Ook is er een barretje aan het zwembad waar je drank, cocktails, fris en iets te eten kan krijgen (pizza, tosti, hamburger). Het ontbijt is uitgebreid waardoor je elke dag iets anders kunt eten. Ook werkt er vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. Als je vroeg vertrekt / een uitstapje maakt kun je vragen om een ontbijtpakketje.

Onze minpuntjes: de handdoeken werden niet altijd verschoond (hebben hier om moeten vragen) en het bed was voor ons wat aan de kleine kant en liep wat af.

Al met al een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Carla17-05-2019

Wij komen graag terug!

Mijn groep, een literair reisgezelschap, (reisprogramma i.s.m. schrijfster Tessa de Loo), werd vriendelijk ontvangen in de geheel gerenoveerde lobby. Prettige lichte zand-, aarde- en luchttinten. Dus niet felle, vrolijke kleuren zoals in de brochures vermeld staat. Het hotel zal deze rustige sfeer komende winter doortrekken naar de gangen en kamers voor een geheel nieuwe ambiance. De kamers zijn nu nog wat gedateerd en er ontbreekt wel eens een haakje of een lampje dat stuk is. Dit is bij niemand uit de groep als erg ervaren het is goed dat de kamers een facelift krijgen. De bedden zijn prima. De kamers waren keurig schoon en, doordat er een deur zit tussen het halletje en de kamer, is geluid vanaf de gang minimaal. Het hotel is rustig gelegen maar niet eenzaam. Ontbijtbuffet is voor elk wat wils, ook het dinerbuffet. Vriendelijk, hardwerkend personeel. Tip: ga ook af en toe 's avonds in één van de vele restaurantjes in Carvoeiro eten.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 8Ron10-05-2019

Verblijf

Centraal gelegen hotel met goed ontbijt. Gelegen vlak buiten het centrum met veel eetgelegenheden.

75% van de gasten zijn Engels. Met name 60+. Desondanks het oudere publiek zijn de Engelsen soms nadrukkelijk aanwezig. Bij zwembad soms overlast van meegebrachte geluidsdragers gasten. Na zelf onder de aandacht brengen nabij het personeel wel aktie ondernomen door personeel te laten stoppen.

Hotel is pas geleden gerestyled in het restaurant en lobby. De kamers zijn niet aangepast. Personeel is vriendelijk.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Rianne van Geel19-08-2018

Superb

Heerlijk rustig hotel net buiten het centrum gelegen, maar zeer goed te lopen naar het centrum en strand. Wij hadden logies en ontbijt. Ontbijt was zeer uitgebreid. Heerlijke ligstoelen bij het zwembad, verwarmd bubbelbad. Kortom voor herhaling vatbaar en zeer aan te raden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9Monique26-02-2018

Een geweldige vakantie gehad!!

Een fantastische vakantie gehad! Ontbijt was heerlijk, met veel keuze. Personeel was vriendelijk en een schoon en netjes hotel. Bij het zwembad ,wordt muziek gedraaid en genoeg bedden ter beschikking. De ligging is ook goed, veel keuze uit restaurants. Het strand beneden in Carvoeiro vonden wij zelf niet fijn en heel toeristisch. De andere kant op , was een prachtig goud strand die met een trap bereikbaar is. Lopend is het wel ver. Tot slot kun je vanaf het hotel leuke excursies doen.

• Oude reviews

8Janneke17-09-2017

Aanrader !

De ligging van het hotel is perfect, paar stappen buiten het hotel en je komt al de eerste restaurantjes en winkeltjes tegen. Verder de heuvel af kom je er nog meer tegen en loop je richting het centrum (pleintje), waar achter de zee is. Alles dus op loopafstand (10 minuutjes ongeveer). In het hotel zelf vriendelijk personeel en een nette kamer. Voorzien van een tweepersoonsbed, koelkastje, balkon, airco, kluis (tegen betaling) en een bad. Een fijn zwembad met genoeg ligbedjes eromheen en een poolbar waar je drankjes kunt halen en eten kunt bestellen. Alles wordt netjes bijgehouden en schoongemaakt. Dagelijks schone handdoeken en het bed weer opgedekt. Wij hadden inclusief ontbijt wat erg lekker was en best uitgebreid, verschillende soorten brood, harde broodjes, croissants, twee soorten muffins. Gekookte en gebakken eieren, scrambled eggs, bacon, kaas en vleeswaren, zoet beleg, groentes, fruit, melk , sapjes, koffie, thee, yoghurt en cruesli/muesli. Witte bonen in tomatensaus, worstjes. Genoeg dus ! Wij hadden voor drie dagen een auto gehuurd waarmee we heel de algarve hebben ontdekt (zeker een aanrader).

• 9Gabriëlle Bijl05-09-2017

Fantastisch hotel

Er is geen animatie in het hotel zelf, maar ligging ten opzichte van het strand en centrum is goed. Wel stijle weg op lopen om vanuit centrum en strand bij hotel te komen

• 8Fam. van Wanrooij25-07-2017

Heerlijke vakantie gehad!

Prima hotel. Heerlijk ontbijt. Elke dag wordt de kamer schoongemaakt en kregen we schone handdoeken. Mooi zwembad met fijne bedjes. Goede ligging. Dichtbij restaurants en winkeltjes. Je kunt er heerlijk wandelen langs de kust. Mooie strandjes in de omgeving. Wij hadden een auto gehuurd. Dat is wel een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Geweldig Goed en vrolijk hotel22-07-2017

Geweldig; kan niet beter!

Ligging: dichtbij centrum en strand; je moet wel rekening houden met heuvel-achtig terrein. Dus als je niet goed ter been bent zou ik het niet doen. Service: Prima; alleen aan balie kon het wat vriendelijker maar personeel restaurant werken hard en zijn heel lief en vriendelijk Prijs/kwaliteit: ik vind het zeker waard voor wat je krijgt Eten: we hebben alleen ontbeten; was zeer goed en uitgebreid; voor ieder wat wils Kamers: lekkere bedden, ruimte niet groot maar genoeg en redelijk groot balkon; alleen de douchedeur kon niet goed open omdat het bidet in de weg staat; beetje raar geplaatst. Zwembad: groot en heerlijk zwembad met bar IN zwembad; hartstikke leuk. Hygiëne: werd goed schoongemaakt en heb geen vuil gezien

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Isabelle20-07-2017

Super fijne vakantie gehad! Aanrader

Wij zijn met zijn 2en hier geweest in begin juli en we hebben een heerlijke week gehad. Het strand is vlakbij (heuvel af 6 min, heuvel op 9 of 10) en is prachtig, mooi strand (iets grover zand) met gezellige eetgelegenheden eromheen (betaalbaar). Hele gezellige sfeer, veel nationaliteiten! Ernaast ligt het centrum van het dorpje en is erg gezellig om te eten en rond te lopen. Genoeg supermarktjes in de buurt en lekker eten. De kamer was basic maar wel netjes en ruim, wel erg gehorig en het personeel was niet erg behulpzaam en erg kortaf. Wel een mooi zwembad bij het appartementen complex maar er was weinig tot geen schaduw. Carvoeiro is een super gezellig dorp met mooie stranden, ook is er veel te doen als je carvoeiro uit gaat (albufeira is 30 min rijden). Ook het ontbijt was heel erg vers, erg lekker!

Gereisd met partner in juli 2017

9 tips over Hotel Mirachoro Praia

• ellie, 09-07-2012

het strandje en centrum is heel leuk en gezellig, vanuit het hotel zijn mooie wandelingen te maken langs de kust, prachtige rotspartijen, grotten en kleine strandjes. Ook zijn er veel restaurantjes voor elk wat wils, indiaas, chinees, kip restaurantjes en nog veel meer.

• ellie, 08-07-2012

het centrum van Carvoeiro is klein maar gezellig, elke avond "muziek", klein strandje was snel gevuld. Heerlijke betaalbare restaurantjes.

• H.Pres, 26-07-2013

Een kamer aan de westkant van het hotel, het uitzicht vanaf je balkon aan de oostkant is een stuk minder: beetje braak liggend terrein! Bodega bar tussen de imposante rotsformaties aan de kust voor het hotel, s'avonds een super gezellige eetgelegenheid! heel erg leuk!

2 vragen over Hotel Mirachoro Praia

• r buysrogge, 06-04-2017

bath...no shower

Hi, we booked your hotel 12-6 to 23-6 via Sunweb. As I a patient struggling with a skin disease I really want a room with a bath-tub to handle my physical problem. Please reply asap. greetings, Rudy/Jose

• Mvdb17, 11-12-2015

Verhuur

Zijn er in de buurt scooters/fietsen te huur?

Hotel Mirachoro Praia info

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages