Pension
Kleine hotelsWeer vandaag23°19°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Guesthouse O Castelo voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Guesthouse O Castelo in het Nederlands

Ontzettend mooi uitzicht

Dave
10-11-2013

Ontzettend mooi questhouse met mooiste uitzicht van portugal en vriendelijke mensen, op 200 mtr van centrum en heerlijk relaxt, zou er volgend jaar zo weer heengaan.

Gereisd Met partner in januari 2013

Top accomodatie!!!

Maikel K
20-5-2013

Dit was onze 3de keer dat we hier zijn geweest, elk jaar hebben ze wat vernieuwd... zijn er zeker op vooruit gegaan! De prijzen zijn wel wat gestegen, maar daar is nog steeds niets van te zeggen!!

Leuke, vriendelijke en gastvrije eigenaren.

Gereisd Met partner in mei 2012

Pension info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Guesthouse O Castelo in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Guesthouse O Castelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.