Appartement Colina Village

138 reviews over Appartement Colina Village in het Nederlands

Mooi park

Miranda
31-7-2018

Een prima verblijf gehad op colina village. De pluspunten waren het mooie zwembad, het mooi aangelegde park en de goede verzorging van het appartement. De minpunten zijn de harde bedden en de zeer slechte wifi. Mensen zijn allemaal erg vriendelijk en spreken zeer goed engels. Een auto is echt een must ivm de ligging van het park.

Fijn resort met ruime appartementen

Michael Romijn
31-7-2018

Mooi ruim opgezet resort met ruime appartementen. De appartementen zijn van veel gemakken voorzien zoals een ruime keuken met bijvoorbeeld grote koelkast en oven. Verder ruime badkamer met dubbele spoelbak wat wel fijn is met een gezin. Het resort heeft verder een net zwembad en een bar. Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat het resort in goede conditie is en blijft en zorgt voor de hotelservice qua verzorging van schoonmaak, nieuwe handdoeken en opmaken van de bedden, dit doen ze elke dag! Minpuntjes waren de slechte kwaliteit van de ligbedjes bij het zwembad, de matige animatie en restaurant waar je voor veel geld niet heel goed kan eten. Als je de beschikking hebt over een auto wanneer je hier verblijft (wel aan te raden i.v.m. ligging) dan zul je de animatie en restaurant op resort niet missen en kun je je vermaken in de levendige omgeving van Carvoeiro of daarbuiten.

Mooie vakantie plek

Helma
10-7-2018

schitterend complex, helaas ver van de bewoonde wereld, ligt aan een stijle weg, park is mooi onderhouden, maar bij het zwembad zijn 80% van de ligbedden kapot, zeer vriendelijk personeel, van receptionist, kamer meisjes ,bediening bij het zwembad als de mensen van de technische dienst. ons appartement, nr 39 was zeer ruim, prima ligging tgv het zwembad,helaas geen BVN op de tv of eurosport, ook geen muziekzender, de koelkast werd niet koud, gemeld, en de zelfde middag omgeruild, echt service, we hebben een auto gehuurd, en daardoor veel van de omgeving gezien, Portimao is echt een aanrader, hierdoor geen gebruik gemaakt van de shuttelbus, maar wel gehoord van andere gasten dat dit prima geregeld is, kortom, een heerlijk verblijf gehad

Mooi verblijf

Marieta
12-6-2018

Mooie, ruime appartementen! Vriendelijk personeel, inderdaad iedere dag schone handdoeken/theedoeken en handdoeken in de keuken!

Een auto is zeker aan te raden omdat het park inderdaad afgelegen ligt.

De supermarkt is op zo’n 1,3 km vanaf het park, dit is goed aan te lopen om ‘s ochtends verse broodjes enzo te halen.

Het weer viel bij ons alleen enorm tegen maar daar kan niemand wat aan doen.

Kortom, het is een mooi park wat goed onderhouden wordt!!!

Mooi complex met goeie service en onderhoud

Stephan
30-5-2018

Het appartementencomplex ziet er netjes en goed onderhouden uit. Elke dag werden de lakens en dekens verschoond, dus dit was top. De enige minpunten die ik zou kunnen bedenken is dat de matrassen wel erg hard zijn, en dat de ligbedden bij het zwembad wel aan vervanging toe zijn. Een huurauto is wel aan te raden, want alles lopend doen kon wel eens tegen gaan vallen.

Mooi goed onderhouden park!

A & C
30-1-2018

In het voorseizoen zijn we een week met een gezelschap van 9 personen in Colina Village geweest. We hadden 3 appartementen en alle 3 de appartementen waren goed onderhouden en schoon. Het park is mooi aangelegd en bij het zwembad is het fijn vertoeven. Carvoeiro ligt op een paar kilometer afstand en heeft fijne restaurants en een mooi strandje. Een auto huren is aangeraden en supermarkten liggen niet ver van het park.

Een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie

Conny&Peter
23-10-2017

Accommodatie was gezellig ruim, werd elke dag goed schoongemaakt.

De bedden waren voor ons prima, lekkere harde matrassen.

Het personeel was zelfs aan het eind van het seizoen zeer vriendelijk.

Konden Nederlandse televisie kijken.

Het enige nadeel was dat de wifi alleen bij de receptie was en de snelheid erg traag was.

Het eten in het restaurant s'avonds was uitstekend, veel keus. In de omgeving genoeg keus aan supermarkten. Het is aan te raden om een auto te huren. Leuke strandjes in de omgeving, Een zeer mooie tuin.

Een verzorgd vakantiepark met goede voorzieningen

Lindeboom
12-10-2017

Het personeel was vriendelijk en service gericht. Fijn dat je appartement iedere dag wordt voorzien van schone handdoeken en opgemaakte bedden.

Echter, omdat de bedden totaal af waren kregen we na 2 nachten nieuwe matrassen.Het probleem werd dus snel opgelost en dit was helemaal top! Omdat het park aan een drukke weg ligt en er hard wordt gereden, is het het maken van een wandeling niet zonder risico. De ligging van het park is zo wie zo nogal afgelegen waardoor het huren van een auto eigenlijk wel een must is.

Hoewel we het park als rustig hebben ervaren waren de ongevraagde blaf serenades van honden buiten het park regelmatig een stoorzender voor de nachtrust.

Verder hebben we genoten van het fijne zwembad en de overige voorzieningen.

Fantastisch!

Marijke
1-10-2017

Prima appartement,met boven onze verwachting zelfs 3 badkamers. Netjes schoongemaakt elke dag.

Mooi zwembad, gezellige bar en prima restaurant.

Een auto voor een paar dagen is aan te raden, bezoek dan ook zeker het strand van Lagos!!

Supermarkt is te belopen, maar met veel boodschappen is en taxi huren voor een klein bedrag ook een aanrader.

een geweldige locatie

genieter
23-9-2017

toeristische omgeving,maar niet waar de appartementen liggen,auto is nodig als je graag iets wilt zien van Portugal.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colina Village in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.