Appartement Colina Village

135 reviews over Appartement Colina Village in het Nederlands

Mooi verblijf

Marieta
12-6-2018

Mooie, ruime appartementen! Vriendelijk personeel, inderdaad iedere dag schone handdoeken/theedoeken en handdoeken in de keuken!

Een auto is zeker aan te raden omdat het park inderdaad afgelegen ligt.

De supermarkt is op zo’n 1,3 km vanaf het park, dit is goed aan te lopen om ‘s ochtends verse broodjes enzo te halen.

Het weer viel bij ons alleen enorm tegen maar daar kan niemand wat aan doen.

Kortom, het is een mooi park wat goed onderhouden wordt!!!

Mooi complex met goeie service en onderhoud

Stephan
30-5-2018

Het appartementencomplex ziet er netjes en goed onderhouden uit. Elke dag werden de lakens en dekens verschoond, dus dit was top. De enige minpunten die ik zou kunnen bedenken is dat de matrassen wel erg hard zijn, en dat de ligbedden bij het zwembad wel aan vervanging toe zijn. Een huurauto is wel aan te raden, want alles lopend doen kon wel eens tegen gaan vallen.

Mooi goed onderhouden park!

A & C
30-1-2018

In het voorseizoen zijn we een week met een gezelschap van 9 personen in Colina Village geweest. We hadden 3 appartementen en alle 3 de appartementen waren goed onderhouden en schoon. Het park is mooi aangelegd en bij het zwembad is het fijn vertoeven. Carvoeiro ligt op een paar kilometer afstand en heeft fijne restaurants en een mooi strandje. Een auto huren is aangeraden en supermarkten liggen niet ver van het park.

Floow Travel

Een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie

Conny&Peter
23-10-2017

Accommodatie was gezellig ruim, werd elke dag goed schoongemaakt.

De bedden waren voor ons prima, lekkere harde matrassen.

Het personeel was zelfs aan het eind van het seizoen zeer vriendelijk.

Konden Nederlandse televisie kijken.

Het enige nadeel was dat de wifi alleen bij de receptie was en de snelheid erg traag was.

Het eten in het restaurant s'avonds was uitstekend, veel keus. In de omgeving genoeg keus aan supermarkten. Het is aan te raden om een auto te huren. Leuke strandjes in de omgeving, Een zeer mooie tuin.

Een verzorgd vakantiepark met goede voorzieningen

Lindeboom
12-10-2017

Het personeel was vriendelijk en service gericht. Fijn dat je appartement iedere dag wordt voorzien van schone handdoeken en opgemaakte bedden.

Echter, omdat de bedden totaal af waren kregen we na 2 nachten nieuwe matrassen.Het probleem werd dus snel opgelost en dit was helemaal top! Omdat het park aan een drukke weg ligt en er hard wordt gereden, is het het maken van een wandeling niet zonder risico. De ligging van het park is zo wie zo nogal afgelegen waardoor het huren van een auto eigenlijk wel een must is.

Hoewel we het park als rustig hebben ervaren waren de ongevraagde blaf serenades van honden buiten het park regelmatig een stoorzender voor de nachtrust.

Verder hebben we genoten van het fijne zwembad en de overige voorzieningen.

Fantastisch!

Marijke
1-10-2017

Prima appartement,met boven onze verwachting zelfs 3 badkamers. Netjes schoongemaakt elke dag.

Mooi zwembad, gezellige bar en prima restaurant.

Een auto voor een paar dagen is aan te raden, bezoek dan ook zeker het strand van Lagos!!

Supermarkt is te belopen, maar met veel boodschappen is en taxi huren voor een klein bedrag ook een aanrader.

een geweldige locatie

genieter
23-9-2017

toeristische omgeving,maar niet waar de appartementen liggen,auto is nodig als je graag iets wilt zien van Portugal.

Enorm genoten op Colina Village.

Wilma
20-9-2017

Mooi verzorgd appartementencomplex, niet enorm groot lekker overzichtelijk. Prima onderhouden, appartementen goed ingericht met oa magnetron, grote koelkast en oven! Vriendelijk personeel, mooi zwembad en goed restaurant.

Ligt wel wat ver van Carvoeiro/strand en supermarkt af, supermarktje op complex mag geen naam hebben. Tip; laat het transferbusje ook rond half 8 's avonds nog een 1x rijden naar Carvoeiro en breidt de supermarkt iets uit of laat een soort SRV busje komen. Een auto huren is wel een aanrader, de omgeving is prachtig!

Leuk appartementencomplex

Maaike
12-8-2017

Prima appartement, wel keiharde bedden in de slaapkamer. De slaapbank lag beter. Colina Village lijkt een vakantiepark. Gezellige uitstraling. Veel Nederlanders. Wij hadden halfpension geboekt; ontbijt eenvoudig maar voor ons prima, diner (kiezen van menukaart) erg lekker en keuze genoeg. Vriendelijk personeel. Mooi binnen- en buitenzwembad. Barretje bij het zwembad. De kinderen hebben zich hier heel goed vermaakt. Er is verder geen animatie behalve af en toe een zanger. Supermarktje stelt niet veel voor. Weinig aanbod. Auto huren is inderdaad handig. Strand van Carvoeiro is erg mooi. Wij hebben een leuke vakantie gehad hier.

Fijne, sfeervolle en rustige accomodatie

Ton Croezen
23-7-2017

Het complex ziet er erg verzorgd uit. De appartementen zijn ruim, al zijn de balkons aan de kleine kant. Wanneer je niet voor logies met ontbijt hebt gekozen, kun je 's morgens brood halen in het kleine winkeltje bij het zwembad. Het aanbod is echter zeer beperkt, dus wees er wel op tijd bij. Het zwembad is erg aangenaam en over het algemeen is er altijd plaats, ook al denken mensen hier een bed te moeten reserveren middels een handdoek. Deze egotripperij duikt helaas overal op. Het complex ligt in een rustige omgeving op ruime afstand van Carvoeiro en de stranden. De dichtstbijzijnde supermarkt is ook niet echt op loopafstand. Daardoor is het aan te bevelen een auto te huren. Taxi's zijn ook een optie en niet heel duur, maar met een gezin van 5 personen wordt het wel lastig. We hebben erg van de vakantie genoten. Colina Village is een aanrader. Carvoeiro zelf is heel gezellig. De stranden in en rond Carvoeiro zijn prachtig. De grot van Benagil is overigens gewoon zwemmend te bereiken.

Floow Travel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colina Village in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.