Appartement Colina Village

Appartement Colina Village
8,2

27 tips over Appartement Colina Village

D, 21-6-2017
Goedkoop en echt heerlijk eten bij Restaurante "O Nuno" Het word gerund door een ouder echtpaar en werkelijk waar voor erg weinig geld is het een belevenis, zulke lieve gastvrije mensen. Als je het park af gaat links dan bij de tweede straat(voor het grote reclame bord) rechts en na de bocht zitten ze.
harm jan, 1-5-2017

Dagje Lissabon!

A2 is een rustige goed berijdbare weg. Tol is ongeveer 35 euro. Parkeer de auto GRATIS bij trafaria of porto brandao en neemt de pont. Kost je 5 euro voor n retour. Bij aankomt in belem kun je de trein of taxi nemen. Taxi is spotgoedkoop en brengt je voor 5 euro naar begin punt tram 28.

Ilonakievit, 11-7-2015

Auto huren!

Boekje 100% algarve had goede tips, zoals Primavera Ristorante Trattoria in Carvoeiro (heerlijk gegeten!).

We hebben een aantal aanbieders voor Colina Village voor je op een rij gezet:

jh22, 24-6-2015

Ga naar aquapark Slide and Splasch. 15min rijden van het park. Groot park, leuk voor jong en oud! Ook verschillende dieren shows te zien.

Dolfijnen cruise met organisatie Wildwatch, super organisatie! Hightea en film van je trip krijg je er gratis bij. Te boeken in Carvoeiro, start vanuit Ferragodu

Peter van Haaren, 16-6-2015
De receptie heeft wat weinig tips over de evenementen in de buurt buiten de vaste attracties om.Er zijn hele leuke dingen te zien zoals bijv. Alte.
Peter van Cooten, 31-3-2015
Strandjes in de buurt zijn allemaal even mooi.

Annemiek, 23-2-2015
Water in Portugal kun je gewoon drinken (beetje chloorsmaak), restaurant Op Colina was slecht, poolbar was oke. Wij hadden voor de eerste dag afbakbroodjes en beleg mee. Daarna naar de intermache. Koop drinken op Faro, de busreis kan wel even duren. In het huisje kun je NL stekkers gebruiken. Wij waren er in eind juli, begin aug. Het zeewater was ijskoud, niemand zwom, dat was de enige tegenvaller, verder topvakantie gehad, voor herhaling vatbaar,
Annemiek, 23-2-2015
Ons huisje had een wasrek, strijkplank, grote koelkast met vriezer (dit staat nergens vermeld). Je krijgt ook telkens schone theekdoeken en keukenhanddoeken. Er zijn echter geen knijpers en afwasborstel. Intermache is 15 minuten lopen (bergafwaarts, bij t splitsing naar rechts), buiten de Intermache hangt een telefoon waarmee je gratis een taxi kunt bellen, je wordt dan voor 5 euro tot aan je huisje gebracht. Goed assortiment, ook nl producten en diepvriespizza's (handig, je hebt een oven)
Van Gennip, 11-5-2014
Lagos en Silvas zijn leuk om naar toe te gaan. Bezoek ook de verschillende strandjes in de omgeving. Bijv. Marinha beach in de buurt van Carvoeiro en Pintadinho beach bij Ferragudo. Bij receptie hebben ze een boekje over alle strandjes in omgeving, kun je inkijken. In Portimao (15min rijden) heb je het Aqua shopping center. Een supergroot enorm luxe winkelcentrum van 3 verdiepingen met o.a. Primark, H&M, Mango etc. Heeft niets met Portugal te maken maar is wel leuk om keer te bezoeken!
Fam ijdo, 30-4-2014
Auto huren kan bij het complex

We hebben een aantal aanbieders voor Colina Village voor je op een rij gezet: