Appartement Colina Village

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer appartement info
Tonen op kaart

Gelegen in een rustige omgeving in Portugal ligt Colina Village Carvoeiro. Toon je culinaire kunsten in de ruim uitgeruste keuken met koelkast, vriezer, oven, magnetron en kookplaat. Neem een duik in een van de zwembaden, de zee 400 meter verderop of bezoek het Aquapark op 15 minuten rijden afstand. Door de ligging is een huurauto een aanrader.

145 reviews over Appartement Colina Village

• 2019
    7Fam Giesbers01-09-2019

Prima

Ruime appartement ze komen iedere dag schoonmaken groot zwembad en binnen zwembad water vonden wij wel koud We hebben gebruik gemaakt van de shuttle bus het is een klein busje je moet er wel op tijd staan maar ze rijden gelukkig wel heen en weer Strand vonden we wat klein maar je heb daar wel leuke winkel straatjes Voor naar het grote supermarkt is het 20 min lopen langs een drukke weg Als je echt dingen wilt bezichtigen dan raden wij wel een huur auto aan of een taxi te nemen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Hoenke30-08-2019

Geweldig

Wat een prachtig appartementen complex. Voor ons alles wat wij nodig hadden. Wij verbeleven op basis van HP. Ontbijt prima, avondeten heerlijk en alles vers bereid. Appartement netjes, schoon en elke dag wordt je voorzien van schone handoeken en een schoon appartement. Kinderen (7,9) hebben zich super vermaakt in het zwembad en binnen het resort. Elke dag een uitstapje naar verschillende bezienswaardigheden. Aanrader boottocht langs de kust en Marinazoo. Zwembad schoon en netje, geen handoekleggers heerlijk. Complex goed verzorgd en schoon. Personeel van het restaurant uitermate vriendelijk en behulpzaam. Personeel van het complex idem. Nadeel voor mensen die niet goed te been zijn het resort is vrij heuvelachtig. Het apprtement ligt afgelegen dus een auto is raadzaam. Wij hebben enorm genoten en zouden ieder dit appartement aanraden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Laurens12-06-2019

Prima vakantie maar niet weer hierheen

Goede uitvals basis voor een reis door de Algarve , echter : app zijn gedateerd, bank en stoelen zitten niet, bedden zijn op heel hard, app erg gehorig ,

Positief: elke dag schoonmaak en wissen handdoeken Mooi zwembad , helaas niet veel Ligbedden .

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Esther14-05-2019

Goede uitvalbasis Algarve

Een prima uitvalbasis voor het genot in de Algarve. Een huurauto is een must, je zit niet tegen het dorp aan od dus alles gaat per auto. Shuttlebusje rijdt wel maar hebben wij geen gebruik van gemaakt. In de omgeving zijn verschillende supermarkten. De supermarkt naast de Aldi is zeer duur, heeft wel veel Nederlandse merken.

Wij hadden een duplex woning met 3 slaapkamers. Meubilair is Portugees maar prima. Eenvoudige maaltijd is prima te bereiden in de keuken. Het internet was drama, vaak 3g of minder (of niets). Tv was aanwezig maar was ook een drama, slechte verbinding waardoor wij sneeuw hadden in mei ;) Medewerker van het park kon het helaas niet verhelpen, je komt er niet om tv te kijken maar het is wel fijn als het aanwezig is. Matrassen zijn aan de harde kant maar wij hebben er niet minder door geslapen.

Omgeving tips; eten bij Jan (in centrum Carvoeiro), dierentuin Zoo in Lagos, en uiteraard de stranden en de rotspartijen!

• 6Stan Cuijpers06-05-2019

Prima accomodatie Voor deze prijs

We zijn hier een week geweest met het gezin (7 volwassenen en een baby van 1 jaar)

Huisje was bij aankomst netjes, schoon en ruim genoeg. Baby bedje en stoeltje hebben we kostenloos erbij gekregen. Helaas is de housekeeping niet dagelijks geweest en waren dus niet dagelijks nieuwe handdoeken.

Matrassen en kussens waren helaas erg slecht en kei hard. Hierdoor slecht geslapen. Ook enkele nachten last gehad van harde blaffende honden van de overburen.

Eten in het restaurant was ook niet echt lekker, maar in en rond de accommodatie zijn genoeg plekjes om wel heerlijk te gaan uiteten.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Supermarkt dicht in de buurt (paar minuutjes met (huur)auto).

• 8Bart Boonen03-05-2019

Prima accommodatie, heerlijk genoten.

Heerlijke week vakantie gehad. De ligging is super, half uurtje lopen van t centrum en strand, wel veel berg op en af maar goed te doen.

Huisjes erg netjes en schoon, ruim genoeg. We waren met 7 volwassenen en 1 baby (1 jaar). Baby bedje en stoeltje kostenloos gekregen. Matrassen en kussens waren helaas wel slecht!

Eten in het restaurant was niet echt lekker, maar in en rond de accommodatie zijn genoeg plekjes om heerlijk te eten.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Supermarkt dicht in de buurt (paar minuutjes met (huur)auto).

Aanrader!

• 8Evert Jan29-04-2019

Relaxed

Netjes appartementencomplex Ruim appartement Matrassen wat minder

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    9Antonie26-10-2018

Prima plek om met familie vakantie te vieren.

Wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar. We hadden twee tweekamer en een driekamer appartementen. Ze zijn ruim van opzet met voldoende ruimte. Grote koelkast. De kookplaatjes leenden zich niet echt om meer dan een eenvoudige maaltijd te bereiden. De voorzieningen op het park (zwembad, speeltuintje en restaurant ) waren prima. Minpuntje was wel dat de ligbedden wel aan vervanging toe zijn. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk. Samengevat hebben we een heerlijke week gehad.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 6Karin24-10-2018

Volgende keer voor ons wat anders

Vreselijk harde bedden, gehorig, kil en vochtig, (te) veel schoonmaak. Eens en niet meer. Was zelfs bereid om in de auto te gaan slapen, werd er moedeloos van. Hadden 3 slaapkamers en 3 badkamers, waarvan beiden 2 beneden: hier 's-nachts bedompt, vochtig en warm. Plastic matrasbeschermer helpt dan ook niet echt. Uiteindelijk na 2 vreselijke nachten niet gebruikte matrassen gestapeld om nog een beetje te kunnen slapen. Met kleine kinderen niet ideaal vanwege split-level, woonlaag BG en 2 slaapkamers op -1. Verder ouderwetse woonkamer, als je hier een tuinstoel neerzet, wijken de plastic poten: knap & valgevaar! Ik zou daarom dus zelf zoeken naar andere accommodatie, want in deze mooie omgeving is veel te doen en te bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Ab Vlasman10-10-2018

Het was zeer ruim en schoon

Gereisd met vrienden in september 2018

27 tips over Appartement Colina Village

• Van Gennip, 11-05-2014

Lagos en Silvas zijn leuk om naar toe te gaan. Bezoek ook de verschillende strandjes in de omgeving. Bijv. Marinha beach in de buurt van Carvoeiro en Pintadinho beach bij Ferragudo. Bij receptie hebben ze een boekje over alle strandjes in omgeving, kun je inkijken. In Portimao (15min rijden) heb je het Aqua shopping center. Een supergroot enorm luxe winkelcentrum van 3 verdiepingen met o.a. Primark, H&M, Mango etc. Heeft niets met Portugal te maken maar is wel leuk om keer te bezoeken!

• Colette en Hans, 19-12-2013

Vraag bij het reserveren om een appartement op de begane grond.

• Ingrid, 16-07-2012

Auto huren via receptie is goedkoper! Intermarche is vrij duur,supermarkt Pingo doce is goedkoper en hebben goede producten,ongeveer 5 minuten rijden!

21 vragen over Appartement Colina Village

• Chantal , 02-06-2018

Tolwegen

Wij gaan in oktober een week en hebben een auto gehuurd. Kan je daar makkelijk je parkeren? En zijn er veel tolwegen in de buurt?

• Marieta, 18-03-2018

Scooter huren

Wij willen de 1e week van juni naar Colina Village en willen een scooter huren, weet iemand of dit mogelijk is in de buurt?

• Nienke , 25-08-2017

Auto huren

Wij gaan in september. Wij willen dan graag een auto huren. Iemand tips?

Appartement Colina Village info

• Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats