Géén boekingskosten

PortugalAlgarveCarvoeiro

7.2GoedScore uit 143 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Gelegen in een rustige omgeving in Portugal ligt Colina Village Carvoeiro. Toon je culinaire kunsten in de ruim uitgeruste keuken met koelkast, vriezer, oven, magnetron en kookplaat. Neem een duik in een van de zwembaden, de zee 400 meter verderop of bezoek het Aquapark op 15 minuten rijden afstand. Door de ligging is een huurauto een aanrader.

Bekijk de beschikbaarheid

146 Reviews over Colina Village

• 7Mark19-08-2020

Prima

Prima appartementen, wel erg gedateerd. Ontbijt is goed, maar jeetje wat een bediening. Toppunt van onhandigheid. Totaal niet in staat om 3 tafels bij te houden. Er wordt niet afgeruimd, bestellingen worden standaard verkeerd bezorgd en niet vriendelijk. Jammer, want het park zelf is leuk. Een huurauto is wel een must, gezien de ligging. Dagelijkse schoonmaak en wisseling handdoeken (behalve zondag).

• 7Fam Giesbers01-09-2019

Prima

Ruime appartement ze komen iedere dag schoonmaken groot zwembad en binnen zwembad water vonden wij wel koud We hebben gebruik gemaakt van de shuttle bus het is een klein busje je moet er wel op tijd staan maar ze rijden gelukkig wel heen en weer Strand vonden we wat klein maar je heb daar wel leuke winkel straatjes Voor naar het grote supermarkt is het 20 min lopen langs een drukke weg Als je echt dingen wilt bezichtigen dan raden wij wel een huur auto aan of een taxi te nemen

• 9Hoenke30-08-2019

Geweldig

Wat een prachtig appartementen complex. Voor ons alles wat wij nodig hadden. Wij verbeleven op basis van HP. Ontbijt prima, avondeten heerlijk en alles vers bereid. Appartement netjes, schoon en elke dag wordt je voorzien van schone handoeken en een schoon appartement. Kinderen (7,9) hebben zich super vermaakt in het zwembad en binnen het resort. Elke dag een uitstapje naar verschillende bezienswaardigheden. Aanrader boottocht langs de kust en Marinazoo. Zwembad schoon en netje, geen handoekleggers heerlijk. Complex goed verzorgd en schoon. Personeel van het restaurant uitermate vriendelijk en behulpzaam. Personeel van het complex idem. Nadeel voor mensen die niet goed te been zijn het resort is vrij heuvelachtig. Het apprtement ligt afgelegen dus een auto is raadzaam. Wij hebben enorm genoten en zouden ieder dit appartement aanraden.

• 6Laurens12-06-2019

Prima vakantie maar niet weer hierheen

Goede uitvals basis voor een reis door de Algarve , echter : app zijn gedateerd, bank en stoelen zitten niet, bedden zijn op heel hard, app erg gehorig ,

Positief: elke dag schoonmaak en wissen handdoeken Mooi zwembad , helaas niet veel Ligbedden .

• 8Esther14-05-2019

Goede uitvalbasis Algarve

Een prima uitvalbasis voor het genot in de Algarve. Een huurauto is een must, je zit niet tegen het dorp aan od dus alles gaat per auto. Shuttlebusje rijdt wel maar hebben wij geen gebruik van gemaakt. In de omgeving zijn verschillende supermarkten. De supermarkt naast de Aldi is zeer duur, heeft wel veel Nederlandse merken.

Wij hadden een duplex woning met 3 slaapkamers. Meubilair is Portugees maar prima. Eenvoudige maaltijd is prima te bereiden in de keuken. Het internet was drama, vaak 3g of minder (of niets). Tv was aanwezig maar was ook een drama, slechte verbinding waardoor wij sneeuw hadden in mei ;) Medewerker van het park kon het helaas niet verhelpen, je komt er niet om tv te kijken maar het is wel fijn als het aanwezig is. Matrassen zijn aan de harde kant maar wij hebben er niet minder door geslapen.

Omgeving tips; eten bij Jan (in centrum Carvoeiro), dierentuin Zoo in Lagos, en uiteraard de stranden en de rotspartijen!

• 6Stan Cuijpers06-05-2019

Prima accomodatie Voor deze prijs

We zijn hier een week geweest met het gezin (7 volwassenen en een baby van 1 jaar)

Huisje was bij aankomst netjes, schoon en ruim genoeg. Baby bedje en stoeltje hebben we kostenloos erbij gekregen. Helaas is de housekeeping niet dagelijks geweest en waren dus niet dagelijks nieuwe handdoeken.

Matrassen en kussens waren helaas erg slecht en kei hard. Hierdoor slecht geslapen. Ook enkele nachten last gehad van harde blaffende honden van de overburen.

Eten in het restaurant was ook niet echt lekker, maar in en rond de accommodatie zijn genoeg plekjes om wel heerlijk te gaan uiteten.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Supermarkt dicht in de buurt (paar minuutjes met (huur)auto).

• 8Bart Boonen03-05-2019

Prima accommodatie, heerlijk genoten.

Heerlijke week vakantie gehad. De ligging is super, half uurtje lopen van t centrum en strand, wel veel berg op en af maar goed te doen.

Huisjes erg netjes en schoon, ruim genoeg. We waren met 7 volwassenen en 1 baby (1 jaar). Baby bedje en stoeltje kostenloos gekregen. Matrassen en kussens waren helaas wel slecht!

Eten in het restaurant was niet echt lekker, maar in en rond de accommodatie zijn genoeg plekjes om heerlijk te eten.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Supermarkt dicht in de buurt (paar minuutjes met (huur)auto).

Aanrader!

• 8Evert Jan29-04-2019

Relaxed

Netjes appartementencomplex Ruim appartement Matrassen wat minder

• 9Antonie26-10-2018

Prima plek om met familie vakantie te vieren.

Wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar. We hadden twee tweekamer en een driekamer appartementen. Ze zijn ruim van opzet met voldoende ruimte. Grote koelkast. De kookplaatjes leenden zich niet echt om meer dan een eenvoudige maaltijd te bereiden. De voorzieningen op het park (zwembad, speeltuintje en restaurant ) waren prima. Minpuntje was wel dat de ligbedden wel aan vervanging toe zijn. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk. Samengevat hebben we een heerlijke week gehad.

• 6Karin24-10-2018

Volgende keer voor ons wat anders

Vreselijk harde bedden, gehorig, kil en vochtig, (te) veel schoonmaak. Eens en niet meer. Was zelfs bereid om in de auto te gaan slapen, werd er moedeloos van. Hadden 3 slaapkamers en 3 badkamers, waarvan beiden 2 beneden: hier 's-nachts bedompt, vochtig en warm. Plastic matrasbeschermer helpt dan ook niet echt. Uiteindelijk na 2 vreselijke nachten niet gebruikte matrassen gestapeld om nog een beetje te kunnen slapen. Met kleine kinderen niet ideaal vanwege split-level, woonlaag BG en 2 slaapkamers op -1. Verder ouderwetse woonkamer, als je hier een tuinstoel neerzet, wijken de plastic poten: knap & valgevaar! Ik zou daarom dus zelf zoeken naar andere accommodatie, want in deze mooie omgeving is veel te doen en te bekijken.

Appartement Colina Village info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • CasinoBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden