Appartement Colina Village ***

Appartement Colina Village
Appartement Colina Village
8,4

123 reviews over Appartement Colina Village in het Nederlands

Mooi goed onderhouden park!

A & C, 30-1-2018

In het voorseizoen zijn we een week met een gezelschap van 9 personen in Colina Village geweest. We hadden 3 appartementen en alle 3 de appartementen waren goed onderhouden en schoon. Het park is mooi aangelegd en bij het zwembad is het fijn vertoeven. Carvoeiro ligt op een paar kilometer afstand en heeft fijne restaurants en een mooi strandje. Een auto huren is aangeraden en supermarkten liggen niet ver van het park.

Een absolute aanrader voor een heerlijke vakantie

Conny&Peter, 23-10-2017

Accommodatie was gezellig ruim, werd elke dag goed schoongemaakt.

De bedden waren voor ons prima, lekkere harde matrassen.

Het personeel was zelfs aan het eind van het seizoen zeer vriendelijk.

Konden Nederlandse televisie kijken.

Het enige nadeel was dat de wifi alleen bij de receptie was en de snelheid erg traag was.

Het eten in het restaurant s'avonds was uitstekend, veel keus. In de omgeving genoeg keus aan supermarkten. Het is aan te raden om een auto te huren. Leuke strandjes in de omgeving, Een zeer mooie tuin.

Een verzorgd vakantiepark met goede voorzieningen

Lindeboom, 12-10-2017

Het personeel was vriendelijk en service gericht. Fijn dat je appartement iedere dag wordt voorzien van schone handdoeken en opgemaakte bedden.

Echter, omdat de bedden totaal af waren kregen we na 2 nachten nieuwe matrassen.Het probleem werd dus snel opgelost en dit was helemaal top! Omdat het park aan een drukke weg ligt en er hard wordt gereden, is het het maken van een wandeling niet zonder risico. De ligging van het park is zo wie zo nogal afgelegen waardoor het huren van een auto eigenlijk wel een must is.

Hoewel we het park als rustig hebben ervaren waren de ongevraagde blaf serenades van honden buiten het park regelmatig een stoorzender voor de nachtrust.

Verder hebben we genoten van het fijne zwembad en de overige voorzieningen.

Fantastisch!

Marijke, 1-10-2017

Prima appartement,met boven onze verwachting zelfs 3 badkamers. Netjes schoongemaakt elke dag.

Mooi zwembad, gezellige bar en prima restaurant.

Een auto voor een paar dagen is aan te raden, bezoek dan ook zeker het strand van Lagos!!

Supermarkt is te belopen, maar met veel boodschappen is en taxi huren voor een klein bedrag ook een aanrader.

een geweldige locatie

genieter, 23-9-2017

toeristische omgeving,maar niet waar de appartementen liggen,auto is nodig als je graag iets wilt zien van Portugal.

Enorm genoten op Colina Village.

Wilma, 20-9-2017

Mooi verzorgd appartementencomplex, niet enorm groot lekker overzichtelijk. Prima onderhouden, appartementen goed ingericht met oa magnetron, grote koelkast en oven! Vriendelijk personeel, mooi zwembad en goed restaurant.

Ligt wel wat ver van Carvoeiro/strand en supermarkt af, supermarktje op complex mag geen naam hebben. Tip; laat het transferbusje ook rond half 8 's avonds nog een 1x rijden naar Carvoeiro en breidt de supermarkt iets uit of laat een soort SRV busje komen. Een auto huren is wel een aanrader, de omgeving is prachtig!

Leuk appartementencomplex

Maaike, 12-8-2017

Prima appartement, wel keiharde bedden in de slaapkamer. De slaapbank lag beter. Colina Village lijkt een vakantiepark. Gezellige uitstraling. Veel Nederlanders. Wij hadden halfpension geboekt; ontbijt eenvoudig maar voor ons prima, diner (kiezen van menukaart) erg lekker en keuze genoeg. Vriendelijk personeel. Mooi binnen- en buitenzwembad. Barretje bij het zwembad. De kinderen hebben zich hier heel goed vermaakt. Er is verder geen animatie behalve af en toe een zanger. Supermarktje stelt niet veel voor. Weinig aanbod. Auto huren is inderdaad handig. Strand van Carvoeiro is erg mooi. Wij hebben een leuke vakantie gehad hier.

Fijne, sfeervolle en rustige accomodatie

Ton Croezen, 23-7-2017

Het complex ziet er erg verzorgd uit. De appartementen zijn ruim, al zijn de balkons aan de kleine kant. Wanneer je niet voor logies met ontbijt hebt gekozen, kun je 's morgens brood halen in het kleine winkeltje bij het zwembad. Het aanbod is echter zeer beperkt, dus wees er wel op tijd bij. Het zwembad is erg aangenaam en over het algemeen is er altijd plaats, ook al denken mensen hier een bed te moeten reserveren middels een handdoek. Deze egotripperij duikt helaas overal op. Het complex ligt in een rustige omgeving op ruime afstand van Carvoeiro en de stranden. De dichtstbijzijnde supermarkt is ook niet echt op loopafstand. Daardoor is het aan te bevelen een auto te huren. Taxi's zijn ook een optie en niet heel duur, maar met een gezin van 5 personen wordt het wel lastig. We hebben erg van de vakantie genoten. Colina Village is een aanrader. Carvoeiro zelf is heel gezellig. De stranden in en rond Carvoeiro zijn prachtig. De grot van Benagil is overigens gewoon zwemmend te bereiken.

Rustige omgeving

Marissa, 21-7-2017

Colina Village ligt erg afgelegen, een huurauto is zeker aan te raden. Er rijdt wel een bus 4 keer per dag gratis naar Carvoeiro, maar een taxi is net zo handig en niet duur (€4). Het ontbijt is oké, maar er is wel weinig aanbod. Het restaurant is prima, wij hebben daar lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk. De appartementen zijn ruim en worden elke dag schoon gemaakt.

Waar wij ons wel erg aan hebben geërgerd, zijn de mensen die elke ochtend tientallen ligstoelen aan het zwembad bezet houden met handdoeken.

Prachtige,groene, verzorgde omgeving

O.Terlouw, 25-6-2017

Colina Village is een prachtig groen Appartementen 'Village'!

Ligt tegen een heuvel (Gratis pendelbusje naar Carvoeiro dorp van waaruit van alles kan) met ruime, in aarde kleuren geschilderde Appartementen (buitenkant Zand Geel, Bruin, Oranje-achtig en Baksteen Rood).

Gelegen in palm- en plantrijk verzorgd park. Prima ruim Zwembad binnen en buiten! Restaurant. Mini market. Gastvrije Service. Receptie 24/7. Wifi gratis. Wandelmogelijkheden plenty! Fietshuur in Carvoeiro. Rust. AANRADER!

We hebben een aantal aanbieders voor Colina Village voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colina Village in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Colina Village scoort een 8.37 uit 10 op basis van 123 reviews.