Appartement Colina Village

Appartement
Appartement Colina Village
8,2

132 reviews over Appartement Colina Village in het Nederlands

Niet goed als je maissionette woningen hebt op een vakantiepark Dat wisten wij niet. Vreselijk overlast gehad van onze bovenburen ná drie dagen gelukkig een andere woning toegewezen gekregen .Wat een verademing. .alleen deze was wat kleiner..maar we hadden er alles voor over om te verhuizen..Bij aankomst op vrijdag 20 juli was ons huis eerst overboekt..beetje slecht begin van onze vakantie

Helaas wat een tegenvaller dit jaar. Er zit sinds juli 2018 kennelijk een nieuwe exploitant van het restaurant in, de vorige was gestopt hoorden we en juist voor dat restaurant...kwamen we onder andere. Ze serveren nu alleen elke dag een lopend buffet en dat neemt niemand. Tot midden in de nacht oudere kinderen die in het zwembad liggen en rumoer maken. Vorig jaar waren ze erg streng en liep er ‘s avonds beveiliging. Dat gaf een gerust gevoel en de kleine kindjes konden lekker vroeg in stilte gaan slapen. Ligbedjes zijn nog steeds allemaal stuk maar dat wisten we van vorig jaar. Appartementen enorm ruim en schoon maar allemaal aan onderhoud toe. De receptie werkt gelukkig nog wel net zo enthousiast, hard en vriendelijk als vorig jaar maar het is toch jammer dat elk appartement wel meerdere onderhoudsgebreken heeft. Tip: eet bij de Elephant Thai ernaast, fantastisch heerlijk eten of erg goedkoop bij O Nuno iets verderop!

Het was prima!

Caspar
7-8-2018

Prima park. Huisjes wel van binnen gedateerd. Erg klein balkon bij het appartement. Helaas is het iedere dag nodig om vroeg in de ochtend een handdoek op een ligbed bij het zwembad neer te leggen. Personeel van Colina zou wel mogen ingrijpen wanneer ligbedden lange tijd niet gebruikt worden maar wel bezet zijn door handdoeken. Het was iedere dag een strijd om eind ochtend/begin middag een bedje te bemachtigen.

niet weer naar dit park

Jan Feikens
2-8-2018

geen appartement beschikbaar toen we aankwamen, in ander park gedropt. na dag terug op park. veel overlast van blaffende honden en zeer veel overlast van bovenburen ´s nachts, bedden veel te hard. personeel wel behulpzaam en elke dag schone handdoeken en schoonmaak in huisje. overal ver vandaan dus huurauto een must.

Mooi park

Miranda
31-7-2018

Een prima verblijf gehad op colina village. De pluspunten waren het mooie zwembad, het mooi aangelegde park en de goede verzorging van het appartement. De minpunten zijn de harde bedden en de zeer slechte wifi. Mensen zijn allemaal erg vriendelijk en spreken zeer goed engels. Een auto is echt een must ivm de ligging van het park.

Fijn resort met ruime appartementen

Michael Romijn
31-7-2018

Mooi ruim opgezet resort met ruime appartementen. De appartementen zijn van veel gemakken voorzien zoals een ruime keuken met bijvoorbeeld grote koelkast en oven. Verder ruime badkamer met dubbele spoelbak wat wel fijn is met een gezin. Het resort heeft verder een net zwembad en een bar. Het vriendelijke personeel zorgt er voor dat het resort in goede conditie is en blijft en zorgt voor de hotelservice qua verzorging van schoonmaak, nieuwe handdoeken en opmaken van de bedden, dit doen ze elke dag! Minpuntjes waren de slechte kwaliteit van de ligbedjes bij het zwembad, de matige animatie en restaurant waar je voor veel geld niet heel goed kan eten. Als je de beschikking hebt over een auto wanneer je hier verblijft (wel aan te raden i.v.m. ligging) dan zul je de animatie en restaurant op resort niet missen en kun je je vermaken in de levendige omgeving van Carvoeiro of daarbuiten.

Mooie vakantie plek

Helma
10-7-2018

schitterend complex, helaas ver van de bewoonde wereld, ligt aan een stijle weg, park is mooi onderhouden, maar bij het zwembad zijn 80% van de ligbedden kapot, zeer vriendelijk personeel, van receptionist, kamer meisjes ,bediening bij het zwembad als de mensen van de technische dienst. ons appartement, nr 39 was zeer ruim, prima ligging tgv het zwembad,helaas geen BVN op de tv of eurosport, ook geen muziekzender, de koelkast werd niet koud, gemeld, en de zelfde middag omgeruild, echt service, we hebben een auto gehuurd, en daardoor veel van de omgeving gezien, Portimao is echt een aanrader, hierdoor geen gebruik gemaakt van de shuttelbus, maar wel gehoord van andere gasten dat dit prima geregeld is, kortom, een heerlijk verblijf gehad

Mooi verblijf

Marieta
12-6-2018

Mooie, ruime appartementen! Vriendelijk personeel, inderdaad iedere dag schone handdoeken/theedoeken en handdoeken in de keuken!

Een auto is zeker aan te raden omdat het park inderdaad afgelegen ligt.

De supermarkt is op zo’n 1,3 km vanaf het park, dit is goed aan te lopen om ‘s ochtends verse broodjes enzo te halen.

Het weer viel bij ons alleen enorm tegen maar daar kan niemand wat aan doen.

Kortom, het is een mooi park wat goed onderhouden wordt!!!

Mooi complex met goeie service en onderhoud

Stephan
30-5-2018

Het appartementencomplex ziet er netjes en goed onderhouden uit. Elke dag werden de lakens en dekens verschoond, dus dit was top. De enige minpunten die ik zou kunnen bedenken is dat de matrassen wel erg hard zijn, en dat de ligbedden bij het zwembad wel aan vervanging toe zijn. Een huurauto is wel aan te raden, want alles lopend doen kon wel eens tegen gaan vallen.

Mooi goed onderhouden park!

A & C
30-1-2018

In het voorseizoen zijn we een week met een gezelschap van 9 personen in Colina Village geweest. We hadden 3 appartementen en alle 3 de appartementen waren goed onderhouden en schoon. Het park is mooi aangelegd en bij het zwembad is het fijn vertoeven. Carvoeiro ligt op een paar kilometer afstand en heeft fijne restaurants en een mooi strandje. Een auto huren is aangeraden en supermarkten liggen niet ver van het park.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colina Village in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Colina Village scoort een 8.17 uit 10 op basis van 132 reviews.