Appartement Colina Village

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag18°8°
Appartement Colina Village
7,7

Omschrijving
Gelegen in een rustige omgeving in Portugal ligt Colina Village Carvoeiro. Toon je culinaire kunsten in de ruim uitgeruste keuken met koelkast, vriezer, oven, magnetron en kookplaat. Neem een duik in een van de zwembaden, de zee 400 meter verderop of bezoek het Aquapark op 15 minuten rijden afstand. Door de ligging is een huurauto een aanrader.

Laatste review

Wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar. We hadden twee tweekamer en een driekamer appartementen. Ze zijn ruim van opzet met voldoende ruimte. Grote koelkast. De kookplaatjes leenden zich niet echt om meer dan een eenvoudige maaltijd te bereiden. De voorzieningen op het park (zwembad, speeltuintje en restaurant ) waren prima. Minpuntje was wel dat de ligbedden wel aan vervanging toe zijn. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk. Samengevat hebben we een heerlijke week gehad.

Kenmerken
Animatie programma
Airco
Restaurant
Peuterbad

138 reviews over Appartement Colina Village in het Nederlands

Prima plek om met familie vakantie te vieren.

Antonie,
26-10-2018

Volgende keer voor ons wat anders

Karin,
24-10-2018

Vreselijk harde bedden, gehorig, kil en vochtig, (te) veel schoonmaak. Eens en niet meer. Was zelfs bereid om in de auto te gaan slapen, werd er moedeloos van. Hadden 3 slaapkamers en 3 badkamers, waarvan beiden 2 beneden: hier 's-nachts bedompt, vochtig en warm. Plastic matrasbeschermer helpt dan ook niet echt. Uiteindelijk na 2 vreselijke nachten niet gebruikte matrassen gestapeld om nog een beetje te kunnen slapen.

Met kleine kinderen niet ideaal vanwege split-level, woonlaag BG en 2 slaapkamers op -1. Verder ouderwetse woonkamer, als je hier een tuinstoel neerzet, wijken de plastic poten: knap & valgevaar!

Ik zou daarom dus zelf zoeken naar andere accommodatie, want in deze mooie omgeving is veel te doen en te bekijken.

Ab Vlasman,
10-10-2018

Het was zeer ruim en schoon

Heerlijke tijd gehad!

MB,
2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad op Colina. Mooi ruim appartement en elke dag schoonmaak en opgemaakte bedden. Grote keuken en badkamer (keuken had helaas maar 2 electrische kookplaatjes, maar wel grote koelkast met vriezer, een magnetron en oven). Personeel zeer vriendelijk, zwembad zonder poespas maar wel heerlijk groot. Weinig ligbedden zonder mankementen en helaas veel bedjes vroeg op de dag al 'bezet' door handdoeken. Wij zijn er 15 dagen geweest en waren erg blij dat we een auto hadden gehuurd. Het park ligt wat buiten de toeristische drukte (vonden wij erg fijn) maar langs de weg moeten lopen met kinderen is écht niet fijn. Met de auto hebben wij veel van de omgeving kunnen zien. Minpuntje vonden wij wel dat er op het park hard werd gereden, niet alleen door gasten maar ook door het personeel.

Heerlijk verblijf

Renate,
26-8-2018

Prima ruim appartement met 2 verdiepingen en wij hadden 3 badkamers en 3 slaapkamers. Moderne keuken en badkamers alleen de woonkamer nogal gedateerd.

lekker groot zwembad. prima bedden en goede schoonmaak.

Aardige receptie.

Erg relaxte en leuke vakantie gehad

Familie Jansen,
20-8-2018

Leuk complex, ruime appartementen werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Wij hadden een 3-kamer appartement, minpunt was de overlast van de bovenburen. Park ligt afgelegen maar met een auto alles goed te doen, aanraders zijn ZooMarine, shopping center Portimao en de vele mooie strandjes. Supermarkt op 1,5km afstand (Intermache) dit is te lopen echter niet met jonge kinderen aangezien je langs een enorm drukke weg moet lopen, je kan er iedere dag lekkere broodjes kopen. Met de auto liggen Aldi (5min) en Lidl (15min) op prima afstand. Ligbedden langs het zwembad zijn echt schandalig slecht! Het park was lekker rustig tot onze laatste nacht, een groepje Nederlandse kinderen verstoorden tot grote ergernis van velen de rust tot laat in de nacht (gillend en schreeuwend over het park) hier werd niets aan gedaan door de receptie terwijl er ook meerdere mensen iets van zeiden. Jammer om zo de vakantie af te sluiten.

Niet goed als je maissionette woningen hebt op een vakantiepark Dat wisten wij niet. Vreselijk overlast gehad van onze bovenburen ná drie dagen gelukkig een andere woning toegewezen gekregen .Wat een verademing. .alleen deze was wat kleiner..maar we hadden er alles voor over om te verhuizen..Bij aankomst op vrijdag 20 juli was ons huis eerst overboekt..beetje slecht begin van onze vakantie

Helaas wat een tegenvaller dit jaar. Er zit sinds juli 2018 kennelijk een nieuwe exploitant van het restaurant in, de vorige was gestopt hoorden we en juist voor dat restaurant...kwamen we onder andere. Ze serveren nu alleen elke dag een lopend buffet en dat neemt niemand. Tot midden in de nacht oudere kinderen die in het zwembad liggen en rumoer maken. Vorig jaar waren ze erg streng en liep er ‘s avonds beveiliging. Dat gaf een gerust gevoel en de kleine kindjes konden lekker vroeg in stilte gaan slapen. Ligbedjes zijn nog steeds allemaal stuk maar dat wisten we van vorig jaar. Appartementen enorm ruim en schoon maar allemaal aan onderhoud toe. De receptie werkt gelukkig nog wel net zo enthousiast, hard en vriendelijk als vorig jaar maar het is toch jammer dat elk appartement wel meerdere onderhoudsgebreken heeft. Tip: eet bij de Elephant Thai ernaast, fantastisch heerlijk eten of erg goedkoop bij O Nuno iets verderop!

Het was prima!

Caspar,
7-8-2018

Prima park. Huisjes wel van binnen gedateerd. Erg klein balkon bij het appartement. Helaas is het iedere dag nodig om vroeg in de ochtend een handdoek op een ligbed bij het zwembad neer te leggen. Personeel van Colina zou wel mogen ingrijpen wanneer ligbedden lange tijd niet gebruikt worden maar wel bezet zijn door handdoeken. Het was iedere dag een strijd om eind ochtend/begin middag een bedje te bemachtigen.

niet weer naar dit park

Jan Feikens,
2-8-2018

geen appartement beschikbaar toen we aankwamen, in ander park gedropt. na dag terug op park. veel overlast van blaffende honden en zeer veel overlast van bovenburen ´s nachts, bedden veel te hard. personeel wel behulpzaam en elke dag schone handdoeken en schoonmaak in huisje. overal ver vandaan dus huurauto een must.

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colina Village in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.