Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°13°
7,6

Gelegen in een rustige omgeving in Portugal ligt Colina Village Carvoeiro. Toon je culinaire kunsten in de ruim uitgeruste keuken met koelkast, vriezer, oven, magnetron en kookplaat. Neem een duik in een van de zwembaden, de zee 400 meter verderop of bezoek het Aquapark op 15 minuten rijden afstand. Door de ligging is een huurauto een aanrader.

142 reviews over Appartement Colina Village in het Nederlands

Goede uitvalbasis Algarve

Esther
14-5-2019

Een prima uitvalbasis voor het genot in de Algarve. Een huurauto is een must, je zit niet tegen het dorp aan od dus alles gaat per auto. Shuttlebusje rijdt wel maar hebben wij geen gebruik van gemaakt. In de omgeving zijn verschillende supermarkten. De supermarkt naast de Aldi is zeer duur, heeft wel veel Nederlandse merken.

Wij hadden een duplex woning met 3 slaapkamers. Meubilair is Portugees maar prima. Eenvoudige maaltijd is prima te bereiden in de keuken. Het internet was drama, vaak 3g of minder (of niets). Tv was aanwezig maar was ook een drama, slechte verbinding waardoor wij sneeuw hadden in mei ;) Medewerker van het park kon het helaas niet verhelpen, je komt er niet om tv te kijken maar het is wel fijn als het aanwezig is. Matrassen zijn aan de harde kant maar wij hebben er niet minder door geslapen.

Omgeving tips; eten bij Jan (in centrum Carvoeiro), dierentuin Zoo in Lagos, en uiteraard de stranden en de rotspartijen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Prima accomodatie Voor deze prijs

Stan Cuijpers
6-5-2019

We zijn hier een week geweest met het gezin (7 volwassenen en een baby van 1 jaar)

Huisje was bij aankomst netjes, schoon en ruim genoeg. Baby bedje en stoeltje hebben we kostenloos erbij gekregen. Helaas is de housekeeping niet dagelijks geweest en waren dus niet dagelijks nieuwe handdoeken.

Matrassen en kussens waren helaas erg slecht en kei hard. Hierdoor slecht geslapen. Ook enkele nachten last gehad van harde blaffende honden van de overburen.

Eten in het restaurant was ook niet echt lekker, maar in en rond de accommodatie zijn genoeg plekjes om wel heerlijk te gaan uiteten.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.

Supermarkt dicht in de buurt (paar minuutjes met (huur)auto).

Gereisd met jonge kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima accommodatie, heerlijk genoten.

Bart Boonen
3-5-2019

Heerlijke week vakantie gehad. De ligging is super, half uurtje lopen van t centrum en strand, wel veel berg op en af maar goed te doen.

Huisjes erg netjes en schoon, ruim genoeg. We waren met 7 volwassenen en 1 baby (1 jaar). Baby bedje en stoeltje kostenloos gekregen. Matrassen en kussens waren helaas wel slecht!

Eten in het restaurant was niet echt lekker, maar in en rond de accommodatie zijn genoeg plekjes om heerlijk te eten.

Personeel erg vriendelijk en behulpzaam.

Supermarkt dicht in de buurt (paar minuutjes met (huur)auto).

Aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

Relaxed

Evert Jan
29-4-2019

Netjes appartementencomplex Ruim appartement Matrassen wat minder

Gereisd met partner in april 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Prima plek om met familie vakantie te vieren.

Antonie
26-10-2018

Wij waren met 6 volwassenen en 2 kinderen van 1,5 en 3 jaar. We hadden twee tweekamer en een driekamer appartementen. Ze zijn ruim van opzet met voldoende ruimte. Grote koelkast. De kookplaatjes leenden zich niet echt om meer dan een eenvoudige maaltijd te bereiden. De voorzieningen op het park (zwembad, speeltuintje en restaurant ) waren prima. Minpuntje was wel dat de ligbedden wel aan vervanging toe zijn. Personeel behulpzaam en zeer vriendelijk. Samengevat hebben we een heerlijke week gehad.

Gereisd met vrienden in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Volgende keer voor ons wat anders

Karin
24-10-2018

Vreselijk harde bedden, gehorig, kil en vochtig, (te) veel schoonmaak. Eens en niet meer. Was zelfs bereid om in de auto te gaan slapen, werd er moedeloos van. Hadden 3 slaapkamers en 3 badkamers, waarvan beiden 2 beneden: hier 's-nachts bedompt, vochtig en warm. Plastic matrasbeschermer helpt dan ook niet echt. Uiteindelijk na 2 vreselijke nachten niet gebruikte matrassen gestapeld om nog een beetje te kunnen slapen. Met kleine kinderen niet ideaal vanwege split-level, woonlaag BG en 2 slaapkamers op -1. Verder ouderwetse woonkamer, als je hier een tuinstoel neerzet, wijken de plastic poten: knap & valgevaar! Ik zou daarom dus zelf zoeken naar andere accommodatie, want in deze mooie omgeving is veel te doen en te bekijken.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Ab Vlasman
10-10-2018

Het was zeer ruim en schoon

Gereisd met vrienden in september 2018

Heerlijke tijd gehad!

MB
2-9-2018

Heerlijke vakantie gehad op Colina. Mooi ruim appartement en elke dag schoonmaak en opgemaakte bedden. Grote keuken en badkamer (keuken had helaas maar 2 electrische kookplaatjes, maar wel grote koelkast met vriezer, een magnetron en oven). Personeel zeer vriendelijk, zwembad zonder poespas maar wel heerlijk groot. Weinig ligbedden zonder mankementen en helaas veel bedjes vroeg op de dag al 'bezet' door handdoeken. Wij zijn er 15 dagen geweest en waren erg blij dat we een auto hadden gehuurd. Het park ligt wat buiten de toeristische drukte (vonden wij erg fijn) maar langs de weg moeten lopen met kinderen is écht niet fijn. Met de auto hebben wij veel van de omgeving kunnen zien. Minpuntje vonden wij wel dat er op het park hard werd gereden, niet alleen door gasten maar ook door het personeel.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk verblijf

Renate
26-8-2018

Prima ruim appartement met 2 verdiepingen en wij hadden 3 badkamers en 3 slaapkamers. Moderne keuken en badkamers alleen de woonkamer nogal gedateerd. lekker groot zwembad. prima bedden en goede schoonmaak. Aardige receptie.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Erg relaxte en leuke vakantie gehad

Familie Jansen
20-8-2018

Leuk complex, ruime appartementen werd iedere dag schoongemaakt en voorzien van nieuwe handdoeken. Wij hadden een 3-kamer appartement, minpunt was de overlast van de bovenburen. Park ligt afgelegen maar met een auto alles goed te doen, aanraders zijn ZooMarine, shopping center Portimao en de vele mooie strandjes. Supermarkt op 1,5km afstand (Intermache) dit is te lopen echter niet met jonge kinderen aangezien je langs een enorm drukke weg moet lopen, je kan er iedere dag lekkere broodjes kopen. Met de auto liggen Aldi (5min) en Lidl (15min) op prima afstand. Ligbedden langs het zwembad zijn echt schandalig slecht! Het park was lekker rustig tot onze laatste nacht, een groepje Nederlandse kinderen verstoorden tot grote ergernis van velen de rust tot laat in de nacht (gillend en schreeuwend over het park) hier werd niets aan gedaan door de receptie terwijl er ook meerdere mensen iets van zeiden. Jammer om zo de vakantie af te sluiten.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand400 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen
  • BalsportenBasketbal
  • FitnessAerobics
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colina Village in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.