Vakantiepark
8,5

• Onderkomen8,7
  • Activiteiten7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Colina Da Lapa Club voor je op een rij gezet:

81 reviews over Vakantiepark Colina Da Lapa Club in het Nederlands

Fantastisch, echt een aanrader.

Ina
4-10-2018
  • Onderkomen10

Groot, schoon appartement, compleet ingericht. Uitzicht over een dal waar ‘s morgens een herder met z’n geiten langs kwam scharrelen. Mooi aangelegd park en perfect onderhouden. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant bij het zwembad. De ligging is perfect, je loopt zo via smalle paden naar de kust waar je prachtig over de kliffen goed gemarkeerde routes kunt lopen. We hebben een heerlijke week gehad.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi rustig complex, wel afgelegen

Nathalie
26-8-2018
  • Activiteiten7

Mooi complex, rustig, veel gezinnen met kleine kinderen. Voor tieners is hier niet zoveel. Het ligt heel afgelegen, er is wel een shuttlebus naar het strand en centrum maar rijdt niet de hele dag. Wij hadden geen auto gehuurd dus hebben behoorlijk wat met de taxi moeten doen. Prachtige omgeving, wij hadden een tochtje gedaan met de tuk tuk erg leuk. Schoonmaak is goed en het eten van het restaurant is prima. Wat wij echt een vet minpunt vonden is dat er geen winkeltje op het complex is.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader

Marieke
18-8-2018
  • Activiteiten7

Ruime appartementen, elke dag schoongemaakt. Wij hadden een prachtig uitzicht (appartement 77). Het appartement is van alles voorzien, enigszins gedateerd qua inrichting. De keuken is top alleen is 1 stopcontact erg weinig. Bij het restaurant hebben wij 1x gegeten, dit was prima. Duurt alleen vrij lang voordat je wat krijgt. De bedjes zijn nog steeds aan vernieuwing toe. Het is aan te raden om een auto te huren, het complex zit echt te ver van alles af. Wij hebben een auto gehuurd via de touroperator, de dag na onze aankomst via de hostess. Prima geregeld, er zat ook een tolregistratiesysteem in zodat je niet achteraf hoefde te betalen bij een postkantoor. De mensen bij de receptie waren ook erg vriendelijk en spraken goed Engels. De hele kuststrook is prachtig, mooie rotspartijen en een prachtige zee. Als je van verse vis houdt dan ben je in Portugal op de juiste plek, overal te krijgen en heerlijk!

Gereisd met partner in augustus 2018

Tjingo

Rustig overwinteradres met beperkingen.

Jos en paula
21-2-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Compleet appartement, goed ingericht, ruim, met steenkoude keuken en badkamer in de winterperiode. Slechte wifi. Zeer gehorig. Alle faciliteiten gesloten, auto noodzakelijk. Vriendelijk personeel. Mooi park, ruim aangelegd.

Gereisd met partner in februari 2018
  • Onderkomen8

Ruime appartementen, super schoon, inrichting gedateerd en gehorig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpuntje waren de zonnebedjes bij het zwembad, deze zijn echt aan vernieuwing toe.

Gereisd met partner in augustus 2017

fantastisch

Renee
27-8-2017
  • Activiteiten7

Net terug van 12 dagen in Colina da Lapa. We vonden onze villa geweldig groot en ruim. Vooral de rust en de ruimte. Het zwembad was net groot genoeg en geen gezeur met gasten die hun stoel bezet houden. Wij vonden het wel noodzakelijk om een auto te huren. Het eten bij het resort was ook prima alleen het ontbijt matig en altijd hetzelfde. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten en komen volgend jaar hopelijk weer.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een super vakantie gehad !

Wendy
26-8-2017
  • Activiteiten7

Colina da lapa is een kleinschalig park maar de huizen zijn lekker ruim. Elke dag gaat er een shuttle bus naar de stranden. Wij waren er 10 dagen en hebben geen auto gehuurd, voor de meeste activiteiten zit het vervoer erbij en wordt je opgehaald ( slide en splash, boottocht langs de kust ) De hop on hop of bus stopt op ongeveer 700 meter van het park. Voor €. 6.- kun je er de hele dag gebruik van maken en zie je mooie plaatsen. De plaatselijke supermarkt is ongeveer 10 minuten lopen, heeft elke dag verse broodjes. Het daarnaast gelegen restaurant ' Louisa ' is een aanrader.

Heerlijk dat er een wasmachine in het huisje aanwezig is.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

heerlijk (en prima prijs / kwaliteit) vakantie

Paul Neirinckx
4-8-2017
  • Activiteiten7

In 2011 hebben wij voor het eerst een vakantie in Colina da Lapa geboekt. Omdat die vakantie ons zó goed is bevallen, zijn wij dit jaar (2017) nogmaals gegaan. Het is een kleinschalig park met een hele ruime opzet. Vooral de "2-onder-1-kap" huizen hebben erg veel (prima onderhouden) gras/groen rondom het huis, waar je bijv. heerlijk kunt badmintonnen. Ook is het heerlijk dat elk huis een parkeerplek bij het huis heeft. De huizen zijn van binnen óók heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Het is geen super luxe interieur, maar dat hoeft voor ons ook helemaal niet op vakantie. De bedden slapen heerlijk. De schoonmaak is prima (6 dagen per week). Bij het zwembad was bijna altijd voldoende ruimte en er was gelukkig (bijna) geen "handdoeken-cultuur" mbt de ligbedden. Bij het restaurant hebben wij alleen af en toe geluncht en dat smaakte prima. De bediening was vriendelijk en prima en de kaart had voldoende keuze. In de omgeving zijn voldoende restaurantjes en supermarkten te vinden. Ook is de zee heel erg dichtbij. De receptie heeft ruime openingstijden en het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: zeker een aanrader voor iedereen die geen 'massa-toerisme' zoekt en van een ruim en kleinschalig vakantiepark houdt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fijn en rustig complex

Saskia
24-5-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Een verzorgd en rustig park met ruime appartementen. De faciliteiten zijn goed: het zwembad is niet heel groot maar voor het complex helemaal goed en we hebben ook regelmatig tennisrackets gehuurd om een balletje te slaan op de prima tennisbaan.

Het appartement is ruim, het meubilair enigszins gedateerd maar nog erg netjes. Douchen in bad vinden we nooit zo prettig, maar de goede straal maakte veel goed. We vonden het wel vrij gehorig - dat is natuurlijk vaak zo maar hier viel het ons extra op.

Wij hadden ook een auto gehuurd voor de gehele vakantie en daardoor kun je fijn allerlei strandjes en leuke plaatsjes bezoeken. Het complex ligt wat afgelegen, ik zou altijd aanraden om een auto te huren om de prachtige omgeving te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijk genoten!

D. Koop
24-8-2016
  • Activiteiten7

Ben hier twee weken met mijn partner geweest. We hadden een 2 kamer appartement, 1 slaapkamer en woonkamer dus. Ruim genoeg voor twee personen, prima badkamer. Het zwembad was groot genoeg voor het aantal mensen wat er op het park gebruik van maakt. Er waren altijd genoeg bedjes langs het zwembad, ook als je pas in de middag kwam. En dat heb ik vaak genoeg anders meegemaakt. Het restaurant bij het zwembad is top. De bediening loopt zich uit de naad en je zit dus zelden zonder eten of drinken. Erg vriendelijk personeel ook. De jongen bij de poolbar (Nuno) was erg vriendelijk en maakt geweldige cocktails. Qua lokatie is een auto handig, er zijn veel dingen te doen in de buurt. Portimao heeft een top strand en is 15 min rijden, Sagres (het meest zuidwestelijke punt van het Europees vasteland) is een uurtje rijden. Sowieso ligt Colina da Lapa erg centraal gezien bezienswaardigheden en dergelijke. Vlakbij is ook een aldi en apalonia, twee supermarkten. Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Colina Da Lapa Club in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Colina Da Lapa Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.