Vakantiepark Colina Da Lapa Club

Vakantiepark Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer vakantieparkinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Colina Da Lapa Club voor je op een rij gezet:

83 reviews over Vakantiepark Colina Da Lapa Club

• 9Hoenke08-09-2019

Geweldig

Wat een prachtig appartementen complex. Voor ons alles wat wij nodig hadden. Wij verbeleven op basis van HP. Ontbijt prima, avondeten heerlijk en alles vers bereid. Appartement netjes, schoon en elke dag wordt je voorzien van schone handoeken en een schoon appartement. Kinderen (7,9) hebben zich super vermaakt in het zwembad en binnen het resort. Elke dag een uitstapje naar verschillende bezienswaardigheden. Aanrader boottocht langs de kust en Marinazoo. Zwembad schoon en netje, geen handoekleggers heerlijk. Complex goed verzorgd en schoon. Personeel van het restaurant uitermate vriendelijk en behulpzaam. Personeel van het complex idem. Nadeel voor mensen die niet goed te been zijn het resort is vrij heuvelachtig. Het apprtement ligt afgelegen dus een auto is raadzaam. Wij hebben enorm genoten en zouden ieder dit appartement aanraden.

• 8Activiteiten

• 9Lizette Bal14-08-2019

Supervakantie!

Wij hebben een supervakantie gehad. De appartementen zijn zeer ruim en netjes. Ontzettend vriendelijk personeel. Wij hadden half-pension geboekt: het ontbijt en diner in buffet-vorm, zodat er altijd wel iets tussen zat wat je lekker vindt. Fijn zwembad. Een gehuurde auto is wel handig.

• 8Activiteiten

• 2018
    10Ina04-10-2018

Fantastisch, echt een aanrader.

Groot, schoon appartement, compleet ingericht. Uitzicht over een dal waar ‘s morgens een herder met z’n geiten langs kwam scharrelen. Mooi aangelegd park en perfect onderhouden. Vriendelijk personeel. Lekker gegeten in het restaurant bij het zwembad. De ligging is perfect, je loopt zo via smalle paden naar de kust waar je prachtig over de kliffen goed gemarkeerde routes kunt lopen. We hebben een heerlijke week gehad.

• 10Eetgelegenheden

• 8Nathalie26-08-2018

Mooi rustig complex, wel afgelegen

Mooi complex, rustig, veel gezinnen met kleine kinderen. Voor tieners is hier niet zoveel. Het ligt heel afgelegen, er is wel een shuttlebus naar het strand en centrum maar rijdt niet de hele dag. Wij hadden geen auto gehuurd dus hebben behoorlijk wat met de taxi moeten doen. Prachtige omgeving, wij hadden een tochtje gedaan met de tuk tuk erg leuk. Schoonmaak is goed en het eten van het restaurant is prima. Wat wij echt een vet minpunt vonden is dat er geen winkeltje op het complex is.

• 8Onderkomen

• 8Marieke18-08-2018

Een aanrader

Ruime appartementen, elke dag schoongemaakt. Wij hadden een prachtig uitzicht (appartement 77). Het appartement is van alles voorzien, enigszins gedateerd qua inrichting. De keuken is top alleen is 1 stopcontact erg weinig. Bij het restaurant hebben wij 1x gegeten, dit was prima. Duurt alleen vrij lang voordat je wat krijgt. De bedjes zijn nog steeds aan vernieuwing toe. Het is aan te raden om een auto te huren, het complex zit echt te ver van alles af. Wij hebben een auto gehuurd via de touroperator, de dag na onze aankomst via de hostess. Prima geregeld, er zat ook een tolregistratiesysteem in zodat je niet achteraf hoefde te betalen bij een postkantoor. De mensen bij de receptie waren ook erg vriendelijk en spraken goed Engels. De hele kuststrook is prachtig, mooie rotspartijen en een prachtige zee. Als je van verse vis houdt dan ben je in Portugal op de juiste plek, overal te krijgen en heerlijk!

• 8Jos en paula21-02-2018

Rustig overwinteradres met beperkingen.

Compleet appartement, goed ingericht, ruim, met steenkoude keuken en badkamer in de winterperiode. Slechte wifi. Zeer gehorig. Alle faciliteiten gesloten, auto noodzakelijk. Vriendelijk personeel. Mooi park, ruim aangelegd.

• 6Onderkomen

• 2017
    9Carla09-09-2017

Heerlijke uitvalsbasis voor een doe vakantie

Ruime appartementen, super schoon, inrichting gedateerd en gehorig. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Enige minpuntje waren de zonnebedjes bij het zwembad, deze zijn echt aan vernieuwing toe.

• 8Onderkomen

• 8Renee27-08-2017

fantastisch

Net terug van 12 dagen in Colina da Lapa. We vonden onze villa geweldig groot en ruim. Vooral de rust en de ruimte. Het zwembad was net groot genoeg en geen gezeur met gasten die hun stoel bezet houden. Wij vonden het wel noodzakelijk om een auto te huren. Het eten bij het resort was ook prima alleen het ontbijt matig en altijd hetzelfde. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben genoten en komen volgend jaar hopelijk weer.

• 8Wendy26-08-2017

Een super vakantie gehad !

Colina da lapa is een kleinschalig park maar de huizen zijn lekker ruim. Elke dag gaat er een shuttle bus naar de stranden. Wij waren er 10 dagen en hebben geen auto gehuurd, voor de meeste activiteiten zit het vervoer erbij en wordt je opgehaald ( slide en splash, boottocht langs de kust ) De hop on hop of bus stopt op ongeveer 700 meter van het park. Voor €. 6.- kun je er de hele dag gebruik van maken en zie je mooie plaatsen. De plaatselijke supermarkt is ongeveer 10 minuten lopen, heeft elke dag verse broodjes. Het daarnaast gelegen restaurant ' Louisa ' is een aanrader.

Heerlijk dat er een wasmachine in het huisje aanwezig is.

• 7Eetgelegenheden

• 9Paul Neirinckx04-08-2017

heerlijk (en prima prijs / kwaliteit) vakantie

In 2011 hebben wij voor het eerst een vakantie in Colina da Lapa geboekt. Omdat die vakantie ons zó goed is bevallen, zijn wij dit jaar (2017) nogmaals gegaan. Het is een kleinschalig park met een hele ruime opzet. Vooral de "2-onder-1-kap" huizen hebben erg veel (prima onderhouden) gras/groen rondom het huis, waar je bijv. heerlijk kunt badmintonnen. Ook is het heerlijk dat elk huis een parkeerplek bij het huis heeft. De huizen zijn van binnen óók heerlijk ruim en van alle gemakken voorzien. Het is geen super luxe interieur, maar dat hoeft voor ons ook helemaal niet op vakantie. De bedden slapen heerlijk. De schoonmaak is prima (6 dagen per week). Bij het zwembad was bijna altijd voldoende ruimte en er was gelukkig (bijna) geen "handdoeken-cultuur" mbt de ligbedden. Bij het restaurant hebben wij alleen af en toe geluncht en dat smaakte prima. De bediening was vriendelijk en prima en de kaart had voldoende keuze. In de omgeving zijn voldoende restaurantjes en supermarkten te vinden. Ook is de zee heel erg dichtbij. De receptie heeft ruime openingstijden en het personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom: zeker een aanrader voor iedereen die geen 'massa-toerisme' zoekt en van een ruim en kleinschalig vakantiepark houdt.

6 tips over Vakantiepark Colina Da Lapa Club

• priscillavansoestbergen, 03-09-2013

Caneiros beach; heerlijk strandje! Ga niet naar pizzaria Donato; ronduit slecht.

• Lisette, 30-04-2013

Zorg dat je een auto huurt om de omgeving te verkennen. Ga dan vooral naar Lagos, Silves, Monchique en naar Praia de Caneiros! In de buurt liggen voldoende mooie dorpjes en stadjes met mooie boulevards, restaurants en cafés. Tip: bezoek een van de vele golfbanen of doe een Buggy-safari.

• daniel, 14-05-2013

De stranden van Carvoeiro en Praia da Roche in Portimao zijn absoluut de moeite waard

7 vragen over Vakantiepark Colina Da Lapa Club

• Lizette, 02-07-2019

Handdoeken

Zijn er handdoeken / badlakens aanwezig? Of moet je die zelf meenemen?

jannekee van der marel-ykema, 15-07-2019

ja dat zou ik ook heel graag willen weten, heb het ook al op een andere plek gevraagd.

• Titia , 19-05-2018

appartement met 2 slaapkamers

Hallo, Zijn er appartementen met 2 slaapkamers aanwezig

• Renee, 02-08-2017

authuur

Wij gaan over 2 weken naar dit resort. Weet iemand of het goedkoper is om van te voren een auto te huren? En waar kan je het beste een auto huren?

Vakantiepark info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• SportfaciliteitenAanwezig