Appartement Casa das Conchas

Appartement
Appartement Casa das Conchas
9,2

Laatste review

Goed verblijf in vernieuwd vissershuis in Carvoeiro. Ligt redelijk op de helling van de Rua do Povo do Burro. Fijn en compleet huis , mooie tv en airco, leuke houtkachel. Besloten en beschutte patio. Zeezicht vanaf dakterras.

2 reviews over Appartement Casa das Conchas in het Nederlands

Leuk vakantiehuis op schilderachtige plek

Jan Erik,
18-3-2018

Alles wat je wenst, is hier. Zowel interieur als exterieur is compleet, zeer stijlvol en met zorg gedaan. Ruime woonkamer met keuken, prachtige beschutte patio met bbq en een 50m2 groot terras met ligstoelen,zitjes en een geweldig uitzicht! Zeer vriendelijke en behulpzame beheerster en zeer makkelijk om te reserveren middels een duidelijke website! Kortom Top locatie!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa das Conchas in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa das Conchas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.