Bed and Breakfast Casa da Colina

Bed and Breakfast Casa da Colina

10Fenomenaal

Portugal, Algarve, Carvoeiro

Op vakantie geweest naar Casa da Colina?

10Fenomenaal

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

3 reviews over Bed and Breakfast Casa da Colina

• 2018
    10M.30-09-2018

top-notch!

Gastvrouw en eigenaresse Annekee heeft hospitality in CAPS door de aderen vloeien. Zij is professioneel, hartelijk, goedlachs maar houdt gepaste afstand. Perfect. Haar partner Reinoud is gezellig en charmant. Het ontbijt aan de aangeklede grote tuintafel samen met de andere gasten is een aaneenschakeling van verwennerijen met zelfgemaakte jams en brood, diverse broodjes, eieren naar eigen wens, fruit, versgeperste sinaasappelsap, yoghurt enzovoorts. De kamer (nr X) liet zich kenmerken door knisper witte beddengoed, frisse handdoeken, Nespresso en de geur van Rituals producten in de badkamer. Helemaal gelukkig werd ik toen ik na een zware dag strand, eten en borrelen mijn hoofd neerlegde op een prima kussen en in slaap viel onder de ventilator met de zachte geur van de lavendel die door het raam kwam. Een fijne verrassing in de kledingkast was niet alleen de badjas, maar ook de strandmand met strandlakens. In a class of its own.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Fam. Staas24-05-2018

Geweldige B&B

Wij verbleven van 16 t/m 20 mei in Casa da Colina en we hebben het heel erg naar ons zin gehad. Casa da Colina is een prachtig huis met gezellige gemeenschappelijke ruimten, een grote mooie tuin met heerlijk zwembad én diverse gezellige zitjes. De kamers zijn geweldig. Mooi ingericht, zeer schoon, heerlijke bedden en een mooie badkamer met inloopdouche. En op het ontbijt verheugden we ons elke dag. Heerlijk! Zeker voor herhaling vatbaar. Tot slot de ontvangst: het leek alsof we bij vrienden aankwamen i.p.v. bij mensen die we niet eerder zagen. Bedankt Annekee en Reinoud voor de fijne dagen!

Gereisd met partner in mei 2018

Bed and Breakfast Casa da Colina info