Villa Carvoeiro Clube

Villa Carvoeiro Clube

9.8Fenomenaal

Portugal, Algarve, Carvoeiro

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 858p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Meer villa info

12 reviews over Villa Carvoeiro Clube

• 2018
    10L.J. Alderliesten02-12-2018

Onvergetelijke vakantie, met geweldige uitzichten.

Dit was een schitterende villa, prachtige tuin bijna alle slaapkamers hadden openslaande deuren naar het zwembad. Er was een dakterras en een eigen parkeerplaats. Supermarkt was in de buurt. Het strand en gezellige restaurants en barretjes waren ook dicht in de buurt. Wat is er allemaal te doen watersporten, wijnproeverijen, vissen met een vissersbootje, winkelen, naar de markt, van de omgeving genieten of gewoon lekker niks doen. De locals waren zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom een perfecte vakantie in het prachtige Carvoeiro. Wij hopen hier zeker terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• Oude reviews

8heer STOBBELAAR21-09-2012

goede huizen

prima gelegenheid met goede assistentie van de receptie

Gereisd met partner in september 2012

• 10Stephanie23-08-2011

Prachtig!

Verblijf in Casa Jardineira gedurende 2 weken was fantastisch. Het ligt wel wat afgelegen, daarom is het aan te raden om een autohuur erbij te huren. 's avonds lekker het centrum van Carvoeiro vertrekken en genieten van het lekkere eten wat er te verkrijgen is.
    De villa was van alle gemakken voorzien, het zwembad heerlijk verkoelend. Eugenia ( huishoudster) was ontzettend lief en behulpzaam. Jammer dat in deze Villa geen airco aanwezig was, vonden wij wel nodig. Er zijn andere villa's waar er wel airco aanwezig is. Bedjes, stoelen, inventaris waren er genoeg aanwezig. Jammer was wel dat er veel mieren waren. Maar daar heb je gelukkig een spuitbus of lokdoos voor. al met al, wij willen zeker terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9Fam vd Wiel08-08-2009

geweldig!

Presa de Moura: Een heerlijke accomodatie. Erg mooi. Dagelijkse schoonmaak van het sanitair. Fijn zwembad. Niet druk Rust stilte. mooi stand op 2 km afstand met natuurlijke schaduw, ligbeddenverhuur en een heerlijk reataurantje met lekker fish-food.

Carvoeiro is een erg toeristisch plekje op 4 km afstand.

Auto nodig. simpel te huur op Faro of bij de receptie (wie er geen heeft, heeft dat aan zichzelf te danken)

Geen plek voor feestende jongeren. Een aanrader voor rust zoekers en mensen die willen relaxen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• 10Theo van der Sluijs10-07-2009

Mooie plek om tot rust te komen

Een mooi en netjes huis dat van alle gemakken is voorzien. Het huis is prima ingedeeld (slaapkamers beneden, keuken woonkamer boven) ivm de warmte. Hierdoor blijven de slaapkamers redelijk koel. Het huis is vrij groot en je kan hier makkelijk met 8 man in. Het zwembad is heerlijk en schoon en wordt 2 tot 3x per week schoongemaakt door de poolboy. De werkster is er gewoon om de dag en dan krijg je schone handdoeken als je hier om vraagt. Wij hadden zelfs een tuinman.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8van Diggelen31-08-2008

Super villa

We zijn met ons gezin 2 weken (ouders + 8, 6 en 3 jarig kind) in deze accommodatie geweest. Het biedt veel privacy en een mooi ruim zwembad. Kamers zijn ruim hadden allemaal een eigen badkamer. De service was zeer goed; de schoonmaakster doet zelfs de was, waardoor we bij thuiskomst de koffers weer in de klerenkast konden legen! Een auto heb je zeker nodig, want de afstand naar het strand is gemeten vanaf de receptie. Ons huis lag al 2 kilometer verder, maar had wel zee zicht. De airco van het huis bleek niet inbegrepen in de prijs (?) en daar moest je extra voor betalen (100 euro per week). Gelukkig was dit voor ons niet nodig omdat in de avond een verkoelende bries opstak. In Cavoeiro zijn we weinig geweest. Meestal zijn we naar stranden bij Portimao en Alvor gegaan. De stranden zijn daar groter, schoner en de restaurants hebben daar een betere prijs-kwaliteit verhouding. Samenvattend: Top!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Jans20-06-2008

Fantastische vakantie gehad in deze geweldige villa. Alles was aanwezig, je kunt het zo gek niet bedenken. Heel vriendelijk personeel. Lekker prive zwembad, goeie bedden. Kon niet beter

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 9Jans20-06-2008

Villa Atair Carvoeiro Club

Fantastische villa, waar we een heerlijke vakantie hebben gehad. Van alle gemakken voorzien, tot een electrische citruspers toe. Badlakens, handdoeken, theedoeken, alles voldoende in voorraad. En het personeel is heel erg kundig en vriendelijk.

Gereisd met familie in juni 2008

• 9Donselaar25-05-2008

Supervakantie gehad in een heerlijke villa met prive-zwembad. Auto wel noodzakelijk want het centrum is niet op loopafstand. Zeebodem loopt erg snel af en dus niet zo kindvriendelijk, maar verder was er absoluut niets op aan te merken.

Gereisd met familie in mei 2008

• 10W.Boeve12-05-2008

prachtige villa, maar voor klein kind van 2 jaar iets te veel trappen.

Gereisd met familie in mei 2008

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen