Appartement Aldeia das Chamines

Appartement
Appartement Aldeia das Chamines

Plaats als eerst een review!

3 reviews over Appartement Aldeia das Chamines

Muito Tranquilo.

G.E
8-3-2012

Localizado perto da vila, praias e ao mesmo tempo muito tranquilo e seguro.

Muito simpático e familiar

SM
17-11-2011

Sitio muito tranquilo, seguro, muito bonito, paisagens únicas.

Excelente Localização

JE
16-11-2011

O Aldeamento tem uma excelente localização, muito tranquilo e calmo e ao mesmo tempo perto da Vila (pode ir a pé) e praias.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Aldeia das Chamines in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Aldeia das Chamines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Aldeia das Chamines scoort een 0 uit 10 op basis van 3 reviews.