Vakantiepark Agua Vale Da Lapa

Vakantiepark
Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag23°17°

• Onderkomen4,6
  • Activiteiten3,6

We hebben een aantal aanbieders voor Agua Vale Da Lapa voor je op een rij gezet:

5 reviews over Vakantiepark Agua Vale Da Lapa in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad met een kind van 1,5

Ad
2-8-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Gewoonweg top. Wij houden niet van drukke vakantiebestemmingen. Hier vertoef je heerlijk rustig in een supermooi aangelegd resort. De villa's zijn echt prachtig en ruim van opzet. De keuken is groot en van alle gemakken voorzien, over/magnetron, vaatwasser, Amerikaanse koelkast en elke vertrek is airco gekoeld (werken zeer goed). Tv's in woonkamer en iedere slaapkamer. Ook de badkamers zijn ruim en het oogt allemaal luxe. Je hebt wel een auto nodig om eropuit te trekken, maar dit wisten we vantevoren. Ongeveer 5-10 minuten rijden naar Carvoeiro waar je lekker kun eten voor weinig geld. De grotere plaatsjes in de buurt zijn leuk voor een tripje. Omgeving langs de kust is prachtig en aan het strand vertoef je heerlijk. Wat betreft het ontbijt , dit is goed en enigzins afwisselend te noemen. Personeel is vriendelijk zeer zeker naar de kinderen. Het zwembad is niet heel groot maar voor ons voldeed het prima.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

dit nooit meer!!

shanice
9-7-2017
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1
  • Activiteiten1

Receptionistes zijn zeer onvriendelijk. Schoonmaaksters maken niet schoon. Al een paar dagen achter elkaar voor nieuwe lakens gevraagd. Het enige wat ze doen is de lakens (rechttrekken). Ze denken dat we dat niet door hebben. Verstaan geen woord engels en blijven maar portugees tot je praten. Onder het bed word nooit schoongemaakt. sinds ik aangekomen ben kijk ik al naar viezigheid onder het bed en dat word maar niet opgeruimd. 1 van de schoonmaaksters vond het nodig om mijn toiletspullen weg te gooien. En wanneer ik haar weer tegen kom om haar te vragen hierover gooit ze die hele vuilniszak voor me leeg. Om vervolgens mijn spullen daaruit te vissen om weer aan mij te overhandigen. Andere schoonmaakster zag mij buiten op het terras zitten en sloot mij buiten op. Terwijl ze mij zag zitten. Geen bedjes bij het huisje. Bij aankomst was er haar in de douches terwijl die nog niet gebruikt waren door ons. We kijken al de hele week naar een kadaver van een dooie muis op ons terras.

Gereisd Met vrienden in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk, relaxed

annechien
14-5-2017
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5
  • Onderkomen7
  • Activiteiten5

dichtbij zee, moderne huizen, heerlijk zwembad. eten en charme van portugal misten we wel een beetje, maar kan je makkelijk vinden in Carvoeiro

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Tjingo

Al twee keer, waar kunnen we weer boeken!

yvon_dobbe
30-10-2013
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij zijn ondertussen al 2x in aqua resort vale da lapa geweest. Het was fantastisch, hele mooie ruime geschakelde huisjes, goed onderhouden en schoongemaakt. Wij vonden de ligging helemaal fantastisch, als je dicht bij het strand en de drukte wilt zijn is dit een mindere accomodatie. Het strand is wel binnen een kwartiertje lopen. Kindvriendelijk is ook maar net wat je ervan verwacht, ze zijn erg vriendelijk tegen de kinderen, ze mochten ook gewoon in het verwarmde zwembad bij de Spa (jawel een Spa), er was een speeltuintje, een kinderbad, en een speelruimte met automaten. Wat er niet was buiten het hoogseizoen was een animatieteam en verder vermaak voor de kinderen. Maar daar hebben wij geen last van gehad, aangezien onze meiden zich prima met elkaar vermaken en we toch wat op pad willen en niet de hele tijd om het zwembad willen blijven hangen.. Zeker voor herhaling vatbaar, wij gaan nog een keer.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Geweldig complex

Karin
9-8-2011

De villa's zijn in één woord : FANTASTISCH. Enorm groot, van alle gemakken voorzien (airco in elke ruimte, LCD tv in iedere slaapkamer, luxe keuken met alle apparatuur zoals vaatwasser en ijsblokjes machine), prachtig zwembad in de tuin en mooi ingericht. Een heerlijke villa om te verblijven met max. 6 personen. Ideaal is dat dagelijks wordt gepoetst en je ontbijten kunt in het hoofdgebouw. Klein puntje van kritiek : ontbijt is niet helemaal 5sterren waardig (langzame bediening, langzaam met navullen en de ramen van het restaurant zijn bijna ondoorzichtig door de vele strepen) maar het is maar hoeveel waarde je daaraan hecht. Bij aankomst was de keuken niet super goed schoon, kleine details zoasl bijvoorbeeld vingervlekken op de hoogglans keuken e.d. - eigenlijk mag dit in een 5sterren complex natuurlijk niet maar de villa zelf is zo mooi dat we iedereen dit complex kunnen aanraden. Wel met huurauto want het ligt een beetje afgelegen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

Vakantiepark info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch, Welkomstdrankje
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand1 km, 5 minuten met de auto, > 20 minuten lopen
  • Kleur van het strandLicht
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • Tennisbaan10
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Agua Vale Da Lapa in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Agua Vale Da Lapa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.