7.6GoedScore uit 5 reviews

• Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten

Wat zeggen bezoekers over

7.6GoedScore uit 5 reviews

We zijn benieuwd naar jouw ervaring!

5 reviews

Geweldige vakantie gehad met een kind van 1,5
Door Ad op 02-08-2017
Gereisd met jonge kinderen

Gewoonweg top. Wij houden niet van drukke vakantiebestemmingen. Hier vertoef je heerlijk rustig in een supermooi aangelegd resort. De villa's zijn echt prachtig en ruim van opzet. De keuken is groot en van alle gemakken voorzien, over/magnetron, vaatwasser, Amerikaanse koelkast en elke vertrek is airco gekoeld (werken zeer goed). Tv's in woonkamer en iedere slaapkamer. Ook de badkamers zijn ruim en het oogt allemaal luxe. Je hebt wel een auto nodig om eropuit te trekken, maar dit wisten we vantevoren. Ongeveer 5-10 minuten rijden naar Carvoeiro waar je lekker kun eten voor weinig geld. De grotere plaatsjes in de buurt zijn leuk voor een tripje. Omgeving langs de kust is prachtig en aan het strand vertoef je heerlijk. Wat betreft het ontbijt , dit is goed en enigzins afwisselend te noemen. Personeel is vriendelijk zeer zeker naar de kinderen. Het zwembad is niet heel groot maar voor ons voldeed het prima.

dit nooit meer!!
Door shanice op 09-07-2017
Gereisd met vrienden

Receptionistes zijn zeer onvriendelijk. Schoonmaaksters maken niet schoon. Al een paar dagen achter elkaar voor nieuwe lakens gevraagd. Het enige wat ze doen is de lakens (rechttrekken). Ze denken dat we dat niet door hebben. Verstaan geen woord engels en blijven maar portugees tot je praten. Onder het bed word nooit schoongemaakt. sinds ik aangekomen ben kijk ik al naar viezigheid onder het bed en dat word maar niet opgeruimd. 1 van de schoonmaaksters vond het nodig om mijn toiletspullen weg te gooien. En wanneer ik haar weer tegen kom om haar te vragen hierover gooit ze die hele vuilniszak voor me leeg. Om vervolgens mijn spullen daaruit te vissen om weer aan mij te overhandigen. Andere schoonmaakster zag mij buiten op het terras zitten en sloot mij buiten op. Terwijl ze mij zag zitten. Geen bedjes bij het huisje. Bij aankomst was er haar in de douches terwijl die nog niet gebruikt waren door ons. We kijken al de hele week naar een kadaver van een dooie muis op ons terras.

heerlijk, relaxed
Door annechien op 14-05-2017
Gereisd met jonge kinderen

dichtbij zee, moderne huizen, heerlijk zwembad. eten en charme van portugal misten we wel een beetje, maar kan je makkelijk vinden in Carvoeiro

Agua Vale Da Lapa

Al twee keer, waar kunnen we weer boeken!
Door yvon_dobbe op 30-10-2013
Gereisd met jonge kinderen

Wij zijn ondertussen al 2x in aqua resort vale da lapa geweest. Het was fantastisch, hele mooie ruime geschakelde huisjes, goed onderhouden en schoongemaakt. Wij vonden de ligging helemaal fantastisch, als je dicht bij het strand en de drukte wilt zijn is dit een mindere accomodatie. Het strand is wel binnen een kwartiertje lopen. Kindvriendelijk is ook maar net wat je ervan verwacht, ze zijn erg vriendelijk tegen de kinderen, ze mochten ook gewoon in het verwarmde zwembad bij de Spa (jawel een Spa), er was een speeltuintje, een kinderbad, en een speelruimte met automaten. Wat er niet was buiten het hoogseizoen was een animatieteam en verder vermaak voor de kinderen. Maar daar hebben wij geen last van gehad, aangezien onze meiden zich prima met elkaar vermaken en we toch wat op pad willen en niet de hele tijd om het zwembad willen blijven hangen.. Zeker voor herhaling vatbaar, wij gaan nog een keer.

Geweldig complex
Door Karin op 09-08-2011
Gereisd met jonge kinderen

De villa's zijn in één woord : FANTASTISCH. Enorm groot, van alle gemakken voorzien (airco in elke ruimte, LCD tv in iedere slaapkamer, luxe keuken met alle apparatuur zoals vaatwasser en ijsblokjes machine), prachtig zwembad in de tuin en mooi ingericht. Een heerlijke villa om te verblijven met max. 6 personen. Ideaal is dat dagelijks wordt gepoetst en je ontbijten kunt in het hoofdgebouw. Klein puntje van kritiek : ontbijt is niet helemaal 5sterren waardig (langzame bediening, langzaam met navullen en de ramen van het restaurant zijn bijna ondoorzichtig door de vele strepen) maar het is maar hoeveel waarde je daaraan hecht. Bij aankomst was de keuken niet super goed schoon, kleine details zoasl bijvoorbeeld vingervlekken op de hoogglans keuken e.d. - eigenlijk mag dit in een 5sterren complex natuurlijk niet maar de villa zelf is zo mooi dat we iedereen dit complex kunnen aanraden. Wel met huurauto want het ligt een beetje afgelegen.

Info

Website

Boek met garantie
Veilig betalen

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.