Reviews over Carrapateira

Wowww...

Michiel van Dam,
    21-5-2014

Wie door het hek de tuin voor het huis ziet denkt, of zegt zoals ik: wowww..... Heel veel bloemen en planten, gezellige zitjes met kleurrijke kussens, de bonte was langs een witte muur. Ja, de eerste indruk van het populaire Pensao das Dunas in Carrapateira is overweldigend. Praat met eigenaar Eduardo Santos en zijn enthousiasme en hartelijkheid zullen je bekoren. Het ontbijt, met alle gasten aan een lange tafel, is zo uitgebreid dat een 10 (uitmuntend) welverdiend is. Kijk voor de kamers en appartementen op de website. Carrapateira, met duinen en een geweldig groot strand, is een ideale plaats voor bikers, hikers, natuurliefhebbers en surfers aan de woestfraaie Costa Vicentina, waar massatoerisme onbekend is. In dit beschermde gedeelte van Zuidwest-Portugal worden relax, no stress en rust groot geschreven. Opgelet: das Dunas is vaak vol. Als je er bent begrijp je waarom! Eduardo bedankt voor een geweldig verblijf.

Pure plek met luxe

Dorette,
    28-5-2012

Prachtige kleinschalige accomodatie. Huisjes zijn koel en van pure materialen als kurk en mooie witte muren. Luxe keuken met vaatwasser, mooie badkamer met ligbad, echt van alle gemakken voorzien. Wij zaten in een van de 4 luxe kamers helemaal boven, prachtig uitzicht. En de topper vond ik het buitenbed, war het goed toeven was met een glas wijn en prachtig uitzicht.

Supervakantie dankzij Monte da Vilarinha

martine,
    29-3-2012

Met 3 kleine kinderen van 4, 2 en 0 jaar hebben we 2 weken een appartement bij Monte da Vilarinha geboekt. Het kleinschalige complex ligt in een prachtig dal in de buurt van de stranden (met de auto bereikbaar). Vilarinha is aan de westkust gelegen wat een stukje minder toeristisch is dan de zuidkust maar dat vonden wij alleen maar prettig. De service bij het appartement is uitstekend, ontbijt bij de boeking inbegrepen, iedere dag schone handdoeken, cleaning, etc. Voor de kinderen is er genoeg te doen, er is een speelkamer, zwembad, speeltuin en een uitgebreid junglepad voor de grotere kinderen. De managers zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.