Vakantiepark Pedras da Rainha

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

• Kinderopvang
Meer vakantiepark info

81 reviews over Vakantiepark Pedras da Rainha

• 4Fam. Meijer11-09-2020

Aardig park, toe aan renovatie en update.

Kamers zijn niet echt schoon, matrassen zijn te kort en hard, last van mieren in keuken, verouderd sanitair, huis zijn echt toe aan een opknapbeurt.Groen voorzieningen zijn goed. Dorpje is leuk voor 2 dagen dan heb je wel alles gezien. Autohuur is wel nodig. Boottochten zijn weggegooid geld , gids praat geen Engels.

• 2Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met vrienden in september 2020

• 2019
    8Wlly W.02-09-2019

Mooi, maar wat verouderd park.

Het park is prachtig groen. Het gedeelte wat het dichtste bij het dorp ligt is erg dicht bebouwd en druk. Ziet er minder verzorgd uit. Aan de andere kant is het veel ruimer opgezet. Leuk zwembadje. Supermarkt aanwezig. De Spar in het dorp is goedkoper en langer open. Inrichting van ons huisje was wat spartaans. Geen BBQ of ligstoelen. (Hadden we misschien moeten vragen) Bedden zijn hard maar wel te doen met dekens erop. Schoonmaak komt vijf keer per week langs. Ook fijn vanwege de vele mieren. Het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Het strand is prachtig en het was fijn dat er een treintje en boot voor je klaar staan als je geen zin hebt om te lopen. Het dorpje is gezellig, vooral in de avond op de boulevard. Treinstation op loopafstand maar weinig treinverkeer. Bus stopt voor het park. Fietsen kan ook vrij goed in de omgeving.

• 6Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Susanne21-08-2019

zeer gedateerde huisjes

Het park zelf ziet er mooi uit, de ligging is prima, leuk dorpje en genoeg te doen in omgeving. De tuinen en terrassen zijn ook mooi. Maar de huisjes zelf zijn zeer, zeer gedateerd. Hou hier echt rekening mee, Betaal niet te veel via je reisorganisatie want het is het niet waard! Huisdieren zijn toegestaan dus er ligt overal hondenpoep wat niet wordt opgeruimd. In het hoogseizoen is het super druk dus voor kleine kinderen is het amper te doen om in het zwembad te spelen op een gegeven moment door de drukte. De schoonmakers hebben we amper gezien in de 2 weken dat we er zaten. Wij zullen hier nooit opnieuw naar toe gaan.

• 8Activiteiten
    • 1Eetgelegenheden
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• Oude reviews

8Piet19-10-2017

Groot resort met een goede prijs/kwaliteit.

We hadden een net huisje met aparte slaapkamer. Er werd vijf keer per week schoongemaakt en handdoeken kregen we dagelijks. Bedden zijn wat aan de harde kant, maar voor ons niet hinderlijk. O tbijt stelt niet zoveel voor. Voor die € 10 cafedag kun je beter zelf even naar de supermarkt op het park lopen. Personeel is vriendelijk en zwembad was nog steeds lekker. Cabanas is een leuk plaatsje met vele 'restaurants.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 8Danny28-07-2017

Groot en rustig gelegen complex

Grote bungalow met goed uitgeruste keuken, rustig gelegen. Harde matrassen geplaatst op een betonnen bed. Mieren in bed en elke avond een grote kakkerlak in de keuken is minder. Medewerkers receptie verstaan slecht Engels of kunnen slecht onthouden. 1e dag melding defecte satelliet ontvanger, zouden meteen iemand sturen, niet geweest. Volgende dag opnieuw gevraagd en bij dezelfde medewerkster kwam het verhaal als nieuw over. Dag voor vertrek gevraagd naar plaats voor omkleden op laatste dag in verband met late vertrek, geen enkel probleem. Gaan we voor u regelen. Een dag later in de middag gevraagd waar de mogelijkheid was, hele verhaal komt bij dezelfde medewerker weer als nieuw binnen met als resultaat omkleden in het toilet. Cabanas zelf is een leuk dorpje waar je op de meeste terrassen niet meer dan 1 Euro betaald voor een kleine bier. 80 cent hebben we zelfs ook al eens betaald. 2 Grote supermarkten op loopafstand van het complex waarbij een Spar met meteen daarnaast een ATM.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7Peerke k.19-05-2017

Fijne vakantie

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Cabanas We hadden een huisje op pedras da rainha gehuurd. Het complex is goed onderhouden en de supermarkt heeft een zeer ruim assortiment.de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam. Het huisje was oud en echt aan renovatie toe maar voor ons was dit geen probleem.alles wat je nodig had was aanwezig. Het enige echte nadeel waren de lage betonnen bedden met een plank erin. Dit was echt niet te doen.we hebben niet fatsoenlijk kunnen slapen omdat de bedden zo ermbarmelijk slecht zijn. Het zwembad had fijne ligbedden met een matrasje. minpuntje dat je het ligbed niet op het grasveld mocht zetten van de badmeester. over de snackbar/drinkgelegenheid bij het zwembad hebben wij geen goed woord over. Zeer onvriendelijk slecht engels sprekend personeel dat nog geen fatsoenlijk kopje cappuccino kan maken,en het eten was er ronduit vies. de diepvriespizza werd lauw geserveerd/de kip pirri pirri mocht geen naam hebben want het smaakte nergens naar,slappe friet en de rauwkost was oud. Na afloop van dit slechte dineetje nog maar een borreltje besteld om er nog iets van te maken.het likeurtje werd echter geserveerd in een longdrinkglas met 4 ijsklonten!!. Wij hebben er ons de rest van de vakantie niet meer laten zien en zelf drinken meegenomen. Het viel ook op dat er weinig etende gasten waren,er zaten wel veel gasten op het terras maar dat kwam omdat het de enige pek is waar je wifi ontvangst had. In Cabanas is het zoooooo leuk,echt een aanrader. Leuke boulevard met gezellige restaurants en winkeltjes. Als je daar rondwandelt krijg je echt het vakantiegevoel. Wij hebben er iedere dag heerlijk gegeten. Bij sabor da ria de mixed vis besteld. We kregen 3 plateau,s met heerlijke vis die op de bbq was gegrild,daarna kwamen ze zelfs nog vragen of we meer vis wilden. En bij de italiaan Atlantis hebben ze de best pizza,s en pasta,s ever!ze waren na 15.00 eigenlijk gesloten voor de lunch maar toen we om 15.30 nog vroegen of we nog iets konden eten was dit geen enkel probleem. restaurant Pedro had een tonijn moot om je vingers bij af te likken. Wij raden iedereen aan om eens naar Cabanas te gaan,dit Portugese plaatsje is nog niet zo heel erg toeristisch en toch van alle gemakken voorzien.zekers de moeite waard.

Gereisd met partner in mei 2017

• 6Fam..Voge.06-03-2017

Niet voor de winter.

Het park ziet er mooi uit, maar de huisjes zijn erg verouderd. Men is ze wel aan het renoveren ,maar dan nog is het in de winter niet warm te krijgen met alleen de airco's. Het meubilair is middeleeuws, slechts 1 makkelijke stoel en verder 2 banken die als bed moeten dienen en waar je niet op kunt zitten. We hadden een aparte slaapkamer met een 2 persoonsbed, dat nogal krakkemikkig was. Vooral met regen blijft het erg vochtig. Na 2 weken verscheen er schimmel in de slaapkamer en badkamer. Verder is het erg donker in de appartementen beneden. We hadden de hele dag het licht aan. Cabanas is een leuk plaatsje met een gezellige boulevard. Genoeg restaurantjes. Op loopafstand van het station in Conceicao. Met de trein naar Tavira en Faro en VRS.Antonio is zeer de moeite waard. Op de receptie was men erg vriendelijk. WIFI alleen bij de receptie en de bar. Fietsen is te doen met een fiets met tenminste 6 versnellingen. Een huurauto is een must als je wat meer van het achterland wilt zien.

Gereisd met partner in februari 2017

• 6jos en paula24-12-2016

mooi gelegen maar zeer gedateerd

In de winter koud en vochtig. Een zonnige plaats van essentieel belang. Bij regen gutst het water binnen. Prachtig park, groen is goed onderhouden. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in november 2016

• 7Tiny25-06-2016

Mooi aangelegd park

Het park is mooi aangelegd met mooi onderhouden tuinen. Er is een bar en een restaurant bij het zwembad. Tevens is er een wasserette en een supermarkt op het complex aanwezig. Wij hadden een appartement voor 2 personen geboekt en dit viel wat tegen. Er zijn geen stoelen waar je lekker op kunt zitten en de bedden stonden niet bij elkaar maar ieder aan een kant van de kamer. Bovendien waren de matrassen keihard. (Wij hadden app.nr.108). Het dorpje Cabanas heeft een leuke boulevard met veel restaurantjes waar je voordelig kunt eten. Tevens kun je er een mooie excursie maken naar het natuurgebied Ria Formosa.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Marion05-06-2016

Geweldig

Een absolute aanrader. Mooi park, goede service, schone bungalows. Een klein gezellig plaatsje waar je goed en gezellig kunt eten en drinken. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in mei 2016

Vakantiepark Pedras da Rainha info