Vakantiepark Pedras da Rainha

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

We hadden een net huisje met aparte slaapkamer. Er werd vijf keer per week schoongemaakt en handdoeken kregen we dagelijks. Bedden zijn wat aan de harde kant, maar voor ons niet hinderlijk.

O tbijt stelt niet zoveel voor. Voor die € 10 cafedag kun je beter zelf even naar de supermarkt op het park lopen. Personeel is vriendelijk en zwembad was nog steeds lekker. Cabanas is een leuk plaatsje met vele 'restaurants.

Groot en rustig gelegen complex

Danny
28-7-2017

Grote bungalow met goed uitgeruste keuken, rustig gelegen.

Harde matrassen geplaatst op een betonnen bed.

Mieren in bed en elke avond een grote kakkerlak in de keuken is minder.

Medewerkers receptie verstaan slecht Engels of kunnen slecht onthouden. 1e dag melding defecte satelliet ontvanger, zouden meteen iemand sturen, niet geweest. Volgende dag opnieuw gevraagd en bij dezelfde medewerkster kwam het verhaal als nieuw over. Dag voor vertrek gevraagd naar plaats voor omkleden op laatste dag in verband met late vertrek, geen enkel probleem. Gaan we voor u regelen. Een dag later in de middag gevraagd waar de mogelijkheid was, hele verhaal komt bij dezelfde medewerker weer als nieuw binnen met als resultaat omkleden in het toilet.

Cabanas zelf is een leuk dorpje waar je op de meeste terrassen niet meer dan 1 Euro betaald voor een kleine bier. 80 cent hebben we zelfs ook al eens betaald.

2 Grote supermarkten op loopafstand van het complex waarbij een Spar met meteen daarnaast een ATM.

Fijne vakantie

Peerke k.
19-5-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in Cabanas

We hadden een huisje op pedras da rainha gehuurd.

Het complex is goed onderhouden en de supermarkt heeft een zeer ruim assortiment.de receptie was erg vriendelijk en behulpzaam.

Het huisje was oud en echt aan renovatie toe maar voor ons was dit geen probleem.alles wat je nodig had was aanwezig.

Het enige echte nadeel waren de lage betonnen bedden met een plank erin.

Dit was echt niet te doen.we hebben niet fatsoenlijk kunnen slapen omdat de bedden zo ermbarmelijk slecht zijn.

Het zwembad had fijne ligbedden met een matrasje.

minpuntje dat je het ligbed niet op het grasveld mocht zetten van de badmeester.

over de snackbar/drinkgelegenheid bij het zwembad hebben wij geen goed woord over.

Zeer onvriendelijk slecht engels sprekend personeel dat nog geen fatsoenlijk kopje cappuccino kan maken,en het eten was er ronduit vies.

de diepvriespizza werd lauw geserveerd/de kip pirri pirri mocht geen naam hebben want het smaakte nergens naar,slappe friet en de rauwkost was oud.

Na afloop van dit slechte dineetje nog maar een borreltje besteld om er nog iets van te maken.het likeurtje werd echter geserveerd in een longdrinkglas met 4 ijsklonten!!.

Wij hebben er ons de rest van de vakantie niet meer laten zien en zelf drinken meegenomen.

Het viel ook op dat er weinig etende gasten waren,er zaten wel veel gasten op het terras maar dat kwam omdat het de enige pek is waar je wifi ontvangst had.

In Cabanas is het zoooooo leuk,echt een aanrader.

Leuke boulevard met gezellige restaurants en winkeltjes.

Als je daar rondwandelt krijg je echt het vakantiegevoel.

Wij hebben er iedere dag heerlijk gegeten.

Bij sabor da ria de mixed vis besteld. We kregen 3 plateau,s met heerlijke vis die op de bbq was gegrild,daarna kwamen ze zelfs nog vragen of we meer vis wilden.

En bij de italiaan Atlantis hebben ze de best pizza,s en pasta,s ever!ze waren na 15.00 eigenlijk gesloten voor de lunch maar toen we om 15.30 nog vroegen of we nog iets konden eten was dit geen enkel probleem.

restaurant Pedro had een tonijn moot om je vingers bij af te likken.

Wij raden iedereen aan om eens naar Cabanas te gaan,dit Portugese plaatsje is nog niet zo heel erg toeristisch en toch van alle gemakken voorzien.zekers de moeite waard.

Niet voor de winter.

Fam..Voge.
6-3-2017

Het park ziet er mooi uit, maar de huisjes zijn erg verouderd. Men is ze wel aan het renoveren ,maar dan nog is het in de winter niet warm te krijgen met alleen de airco's. Het meubilair is middeleeuws, slechts 1 makkelijke stoel en verder 2 banken die als bed moeten dienen en waar je niet op kunt zitten. We hadden een aparte slaapkamer met een 2 persoonsbed, dat nogal krakkemikkig was. Vooral met regen blijft het erg vochtig. Na 2 weken verscheen er schimmel in de slaapkamer en badkamer. Verder is het erg donker in de appartementen beneden. We hadden de hele dag het licht aan. Cabanas is een leuk plaatsje met een gezellige boulevard. Genoeg restaurantjes. Op loopafstand van het station in Conceicao. Met de trein naar Tavira en Faro en VRS.Antonio is zeer de moeite waard. Op de receptie was men erg vriendelijk. WIFI alleen bij de receptie en de bar. Fietsen is te doen met een fiets met tenminste 6 versnellingen. Een huurauto is een must als je wat meer van het achterland wilt zien.

mooi gelegen maar zeer gedateerd

jos en paula
    24-12-2016

In de winter koud en vochtig. Een zonnige plaats van essentieel belang. Bij regen gutst het water binnen. Prachtig park, groen is goed onderhouden. Vriendelijk personeel.

Mooi aangelegd park

Tiny
      25-6-2016

Het park is mooi aangelegd met mooi onderhouden tuinen. Er is een bar en een restaurant bij het zwembad. Tevens is er een wasserette en een supermarkt op het complex aanwezig. Wij hadden een appartement voor 2 personen geboekt en dit viel wat tegen. Er zijn geen stoelen waar je lekker op kunt zitten en de bedden stonden niet bij elkaar maar ieder aan een kant van de kamer. Bovendien waren de matrassen keihard.

(Wij hadden app.nr.108). Het dorpje Cabanas heeft een leuke boulevard met veel restaurantjes waar je voordelig kunt eten. Tevens kun je er een mooie excursie maken naar het natuurgebied Ria Formosa.

Geweldig

Marion
      5-6-2016

Een absolute aanrader. Mooi park, goede service, schone bungalows. Een klein gezellig plaatsje waar je goed en gezellig kunt eten en drinken. Voor herhaling vatbaar.

Mooi park!

Henk
      17-8-2015

Wij waren hier voor de tweede keer, dit is echt een prima bungalowpark. Het zwembad is super, en het strand geweldig. Het park is zeer goed onderhouden.

Teleurstellend

Janneke
      16-8-2015

Het dorp is leuk, prachtige stranden en leuke eetgelegenheden. De Portugezen zijn over het algemeen niet erg vriendelijk en spreken slecht Engels. Binnen Pedras da Rainha zitten veel Portugezen, en ook enkele Engelse en Nederlandse toeristen. De huisjes zijn zwaar verouderd en voldoen qua hygiëne en schoonmaak niet aan onze eisen. De keuken was niet schoon, het terras werd nooit geveegd en de vloeren werden uitsluitend even met de bezem gedaan. Alles is piepklein, je kunt je koffer niet uitpakken. Wat met name tegenviel was de klantvriendelijkheid van medewerkers: zelfs na twee weken vroegen ze bij het zwembad naar onze tickets voor de ligbedden en een muntje kopen voor de wasmachine bleek een hele onderneming. Wat mij betreft boek ik deze accommodatie nooit meer.

denk 2 keer na

J. Hogeboom
      12-7-2015

Cabanas geweldig dorp, maar dan wel naar een ander hotel of appartement. Alles is aan vervanging toe van de kranen tot en met de stoelen. Ontbijt is zeer sober zag mensen met croissants en crackers, maar deze hadden ze zelf gekocht bij de bakker om er nog iets van te maken. Het park was wel mooi en verzorgd. Jacques en Ingrid Hogeboom

We hebben een aantal aanbieders voor Pedras da Rainha voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Pedras da Rainha in Cabanas de Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Pedras da Rainha zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Pedras da Rainha scoort een 7.57 uit 10 op basis van 78 reviews.