Appartement
Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag22°14°
7,6

Golden Club Cabanas is een rustig gelegen appartement in de Algarve. Een groot zwembad met gratis bedjes en parasols, leuke animatie en een binnenbad zijn hier te vinden. Voor mensen slecht ter been is dit appartement minder geschikt vanwege de vele trapjes. Bij de hoofdingang van het resort staat een tuk tuk die je naar Tavira brengt.

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Club Cabanas voor je op een rij gezet:

355 reviews over Appartement Golden Club Cabanas in het Nederlands

Nooit meer

Cor
22-5-2019

Wel vergeet het woord rustig in de beschrijving. Het hotel is een geliefd oord bij de Spanjool. Komen met hele famillie's en dat maakt me een kabaal. Ook weten ze zich niet te gedragen in het restaurant, Nee deze naam is te veel eer voor deze ruimte, ken cafetaria's die er gezelliger en verzorgder uitzien. Het woord vreetschuur is in het weekend zeker op zijn plaats. Ben benieuwd hoe het er in het hoogseizoen er toegaat. Nu stond men om half negen nog in de rij buiten te wachten op een tafel. Persooneel blijft beleeft Maar ik ken een spreekwoord dat zo iets zegt als; maar god hoort ze mopperen: Kamer rook muf en is aan een opknap beurt toe. Bed is heel laag en van de matras voel je de spiraalveren, toilet is trouwens ook laag , en dat is voor een Hollander van 1,80 meter best wel vervelend. Nee ondanks de relatief lage prijs vind ik deze zelfs te hoog voor dit resort. Hoorde van mensen die er toch al meerdere keren waren geweest

Gereisd Met vrienden in mei 2019
Ana Azevedo | Public Relations, Guest Relations, 6-6-2019

Dear Guest,

We thank you for choosing Golden Club Cabanas for your recent holiday and for taking the time to share your experience with us. Kind Regards, Ana Azevedo | Guest Relations.

aandacht voor groot en klein jong of oud

cornelis albert
25-4-2019

top hotel mooi zwembad heerlijk ruim opgezet top animatie team voor iedereen jong en oud lekker gevarieerd eten heerlijk terras buiten om ook met een kop koffie te ziten en mensen te ontmoeten wie van aandacht en relaxing houd top top top

Gereisd Met partner in april 2019

Dear Guest,

It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you back soon.

Kind Regards Ana Azevedo | Public Relations.

Niet echt geslaagd

Katrien
16-4-2019

Onder de paasvakantie 7 dagen hier geweest Interieur zeer verouderd waardoor ook alles erg vuil leek terwijl dat niet het geval was Vriendelijkheid van het personeel ver te zoeken Zwembad wel mooi met voldoende ligzetels Strand heel mooi maar voor mensen die moeilijk te been zijn heel erg ver Prachtige omgeving maar helaas weinig te doen Enkele mooie winkeltjes en bars Eten was echt niet lekker, ontbijt om de dag spek en ei voor de rest was het dan worstje met rode bonen en dan een broodassortiment met charcuterie Smiddags meestal veel variatie maar kwaliteit is laag Snacks in de namiddag zijn restanten van smorgens met daar een beetje Chips en droog koeken bijgelegd Avond eten idem middag Al bij al een goede vakantie maar ons zie je hier niet meer

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019
Ana Azevedo | Public Relations, Guest Relations, 3-5-2019

Dear Katrien, thank you so much for your great feedback and visit. It was a pleasure to have you with us and hope to welcome you back in a near future at the Golden Club Cabanas. Kind regards, Ana Azevedo | Public Relations.

Preisdaler

Lekker, rustige relaxvakantie met heel goed eten!

Paul Herbig
1-4-2019

Prima prijs-kwaliteitsverhouding. Maaltijden goed verzorgd en eten was zeer goed en lekker, voldoende van alles. Kamers netjes en schoon. Personeel bijzonder aardig en behulpzaam.

Ana Azevedo | Guest Relations, Guest Relations, 3-5-2019

Dear Paul, thank you so much for your great feedback and visit. It was a pleasure to have you with us and hope to welcome you back in a near future at the Golden Club Cabanas. Kind regards, Ana Azevedo | Public Relations.

Nait soezen (niet zeuren).

Wim
14-12-2018

Een kniesoor ziet kale plekken op de buitenmuren en op de deur van de badkamer. Als de kerstversiering weg is, is de lobby bij de receptie een kale bedoening. Het zelfde geldt voor het restaurant, zeker als er in het naseizoen weinig mensen zijn. Wat groene planten zouden al veel verschil maken. In de receptie zitten vriendelijke mensen en het restaurant biedt veel variatie. De hoeveelheden zijn te groot voor soms weinig mensen. Toen de bodem uit de boiler plofte, werd binnen een kwartier een nieuwe boiler geplaatst. Ook na het uitvallen van de elektriciteit werd dat binnen tien minuten door drie mannen verholpen. Zes mannen werkten aan het herstel van de bodem van het zwembad. De veerman van het gratis (je mag hem best wat geven) bootje naar het strand was vriendelijk en hulpvaardig. In de weekends kan het druk zijn, maar als je een kamer hebt op de derde verdieping hoor je niet van de drukte. Al met al een prima plek om te vertoeven.

Gereisd Met partner in Sat Dec 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ana Azevedo | Public Relations, Guest Relations, 27-12-2018

Dear Win,

We thank you for choosing Golden Club Cabanas for your recent holiday and for taking the time to share your experience with us. It was a pleasure to have you with us and we look forward to welcoming you soon. Kind Regards, Ana Azevedo | Public Relations.

Was geweldig en voor herhaling vatbaar .

Josje Bouma
10-11-2018

Gezellig hotel en appartementen zijn verschillend wij zaten in het gebouw waar de receptie was en deze kamers zijn niet de luxe die je op internet ziet maar wil je gewoon een nette kamer /appartement met goede bedden is dit voortreffelijk. Wij hadden ook allinclusieve ,het eten is niet allerlei hoogstandjes maar voor ieder wat wils .wil je veel ondernemen en je bent slecht ter been huur een auto .Want de trein is op 2 KILOMETER afstand van het hotel .Wij zijn eind oktober hier en wil je excursies doen raden wij aan om dan in de maand september te gaan want we konden weinig ondernemen wat de excursies betreft .Maar we komen zeker nog een keer terug want er is een groot buitenbad ,Binnenbad ,Fitniss en het animatie team is ook geweldig. Strand adembenemend en de haven ook .

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ana Azevedo | Guest Relations., Guest Relations, 3-5-2019

Dear Josje, thank you very much for your kind message and visit. We are so happy to hear enjoyed your time at Golden Club Cabanas. We hope to have the opportunity and pleasure to welcome you back to our hotel. Kind Regards, Ana Azevedo | Guest Relations.

Prima voor een keer, maar wij gaan niet meer terug

Nathalie
8-11-2018

Zwembad gedeelte ziet er super uit! Apartementen zijn iets gedateerd, maar lekker ruim. Wij hadden 1 dag storm en 16 graden. De deuren en ramen tochtten als een gek en omdat er geen verwarming aanwezig was, was het moeilijk warm te krijgen. Ook waren de bedden echt keihard. Het eten was top, had alleen iets warmer gekund, maar genoeg variatie en elke dag vers. Handig om een auto erbij te huren want je ligt behoorlijk afgelegen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ana Azevedo | Public Relations, Guest Relations, 3-5-2019

Dear Nathalie, thank you for your dedication to express your opinion and experience about our Hotel. It was a pleasure to have you with us and hope to welcome you back in a near future at the Golden Club Cabanas. Kind regards, Ana Azevedo | Public Relations.

Heerlijke ontspannen vakantie

Roos
4-11-2018

Heerlijke ontspannen vakantie

Gereisd Met vrienden in oktober 2018
Ana Azevedo | Guest Relations, Guest Relations, 3-5-2019

Dear Guest, thank you so much for your great feedback and visit. It was a pleasure to have you with us and hope to welcome you back in a near future at the Golden Club Cabanas. Kind regards, Ana Azevedo | Public Relations.

Het was een leuke vakantie

Wil
30-10-2018

We hebben genoten van onze vakantie in golden club cabanas een minpunt is we hadden all inclusieve maar bij de poolbar was allen de drank bij het all inclusieve concept en niet de snacks daar moest voor betaalt worden

Gereisd Met partner in oktober 2018
Ana Azevedo | Public Relations, Guest Relations, 7-11-2018

Dear Wil

We thank you for your rating and kind comments. It was a pleasure to have you with us to the third time, and we hope to welcome you back in a near future at the Golden Club Cabanas.

Kind Regards.

Basic all inclusief, doch goed te doen voor 1 wee

Dick van de Wakker
27-10-2018

Zwembad: neem handdoeken mee of koop ze ter plaatse. Strand: met de shuttle boot, op het strand geen ligbedden, geen toilet, het is een natuurreservaat. Vanuit het dorp gaat er een watertaxi naar het strand, daar is een restaurant waar men ligbedden kan huren. Restaurant: redelijk goed eten echter zelden of nooit warm. Veel vis voor de liefhebbers. Lobby: vriendelijk personeel, geen bell boys. Aan de hand van een plattegrond zelf de kamer opzoeken. Schoonmaak: in ons appartement tegen 1800 uur kwamen ze twee keer in de week de kamer schoonmaken. Een keer per week schone lakens, drie keer per week schone handdoeken. Lobby bar: eigenlijk te klein voor het aantal gasten, bij slecht weer binnen weinig zitruimte. Bij goed weer buiten veel te weinig zitruimte. Algemeen indruk: verouderde indruk aan de buitenkant van de gebouwen, een beetje stukwerk en een witkwast doet al wonderen. Voor een kort verblijf goed te doen.

Ana Azevedo | Public Relations, Guest Relations, 7-11-2018

Dear Dick,

Thank you for your rating and comments. We are pleased to know that you appreciated our hotel. We took a note about your less positive comments. It was a pleasure to have you with us, and we hope to welcome you back in a near future at the Golden Club Cabanas.

Kind Regards.

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Tours

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportVissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Squash, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • Sport & SpelDarts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Golden Club Cabanas in Cabanas de Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Golden Club Cabanas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.