Aparthotel Golden Club Cabanas

Aparthotel Golden Club Cabanassterster

7.2Goed

Portugal, Algarve, Cabanas de Tavira

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Club Cabanas voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

Golden Club Cabanas is een rustig gelegen appartement in de Algarve. Een groot zwembad met gratis bedjes en parasols, leuke animatie en een binnenbad zijn hier te vinden. Voor mensen slecht ter been is dit appartement minder geschikt vanwege de vele trapjes. Bij de hoofdingang van het resort staat een tuk tuk die je naar Tavira brengt.

382 reviews over Aparthotel Golden Club Cabanas

• 9O. Terlouw01-02-2020

Rust, prachtige omgeving! Doen! Oost Portugal!

Ligging fantastisch direct aan de Laguna van Ria de Formosa. We verbleven in een ruim appartement 3 hoog ( preferentie opgegeven, voor beter uitzicht en rust). Vragen aan de vriendelijke Receptionisten worden direct opgepakt en opgelost. Primavera hostesses waren ook top! Binnenzwembad (heerlijk en schoon) en sauna gratis te gebruiken. Badmuts verplicht. Schoonmaak appartement om de paar dagen. Bedden prima. Fietshuur via je hostess voor €20 per week. Autohuur ook prima en zie je achterland. Restaurants op loopafstand in een verder zeer rustig Cabanas. (Winter dec.-jan.). Zonnig meeste dagen en heerlijk wandel- of fietsweer. Fietspaden zijn niet overal goed maar het went en dan zie je ook wat. Tavira op de fiets prima; er is een ‘shortcut’ die je via een nieuwe brug in 3/4 u in Tavira brengt. Fietsen langs mandarijnen, sinaasappel boomgaarden, landelijke routes. Cacela de Velha en Fabrica, mooie Laguna dorpjes. Super reis!

Marta, Guest Relations, 04-02-2020

Dear Guest,

Thank you so much for your kind message and for your visit to Golden Club Cabanas. We are delighted that you have enjoyed your time with us. It's a great pleasure to recive such positive feedback!

We hope to have the opportunity and pleasure to welcome you back in our hotel.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    5mevr, Y25-10-2019

Nooit meer.

Boek geen all in, ontbijt is goed , de rest valt 100 % tegen. Sta op je strepen. Super slechte matrassen gehad. Na 2 dagen klagen eindelijk nieuwe kamer gekregen met goede bedden.

The Golden Club Cabanas Team, Guest Relations, 14-11-2019

Dear Guest, We would like to thank you for your comments. Your opinion is an important tool that help us to continue our constant pursuit of service improvement and continue trying to exceed our guest’s expectations. We hope to welcome you back in a near future at our resort. Kind Regards, The Golden Club Cabanas Team

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Justyna02-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Vakantie met partner en kind van 4 jaar. Hotel gedeeltelijk gerenoveerd. Interieur was gedateerd en niet goed schoon. Spinnewebben in de kamer. Weinig te doen voor kinderen en volwassen. Eten was gemiddeld voor all inclusief vakantie.

Dear Guest,

Thank you for your review and visit. Your opinion is an important tool that help us to continue our constant pursuit of service improvement.

We regret that our services have not overcome all your expectations. We already took note about all your comments and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.

• 8Danny01-10-2019

Echt een familie hotel

Leuk en mooi hotel maar erg afgelegen. Er is een kleine winkelstraat in de buurt maar om dingen te bezichtigen zal je echt moeten reizen. Er zijn verschillende groepsreizen te boeken via de reisbegeleiding maar een auto huren is aangeraden. Voor kinderen is er genoeg te doen en staat er een animatie team klaar op alle dagen behalve zondag.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8menno27-09-2019

Heerlijk rustig strand, goed appartement,

eerste maal in all inclusieve, geen hotel maar verzameling appartementen, fraai appartement met alles wat je nodig hebt. "veerdienst" over de lagune naar het strand een belevenis vanwege de getijdenverschillen (zeker een aanrader).Faciliteiten voor kleine kinderen matig, baliepersoneel weinig coöperatief, overigens vriendelijk behulpzaam personeel. Entertainment wisselend voor iedereen wat.

The Golden Club Cabanas Team, Guest Relations, 15-11-2019

Dear Guest, thank you so much for your kind message and for your visit to Golden Club Cabanas. We are delighted that you have enjoyed your time with us. We have taken note of your comment about kids club, and it will be sent to the responsible department. We hope to have the opportunity and pleasure to welcome you back in our hotel. Kind regards, The Golden Club Cabanas Team

• 6Coby27-09-2019

Nooit meer!

Pluspunt; drankjes waren Top , kamers oké , zwembaden oké 1 groot met muziek en spelletjes andere zwembad heerlijk rustig. Eten bij het zwembad goed.(tegen betaling) . Eten in de vreetschuur VRESELIJK alles is gaar gestoomd zit geen smaak aan we hadden gelukkig een last-minut prijs dus 2 x per dag uit eten.friet slap en koud bijna alles koud geserveerd ook de krokketen🤨🤨.tafels lag papier op soms ook niet moest je dat zelf pakken ik ben niks te beroerd maar een opgedekte tafel eet nu eenmaal net iets lekkerder , zo had het iets weg van een snackbar. In het dorpje kan je heerlijk eten ook in de dorpjes er naast zeker doen 👍🏼 Dorpje is leuk om te wandelen langs een nieuw pad. Strand met een bootje te bereiken stoelen kan je huren met parasol 11,50. Je kan daar alleen drankjes krijgen verder is er niks. Tip Monto Gordo super leuke plaats.ook oversteken naar Spanje leuke boottochtje van 1,90 enkele reis. Ander hotel de volgende keer

The Golden Club Cabanas Team, Guest Relations, 15-11-2019

Dear Guest, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We do hope that we will see you again at the Golden Club Cabanas. Kind regards, The Golden Club Cabanas Team

• 8Ed17-09-2019

Heerlijke vakantie met goed eten en drinken.

Je dient zelf handdoeken mee te nemen voor zwembad en strand. Zijn ruime kamers (244 ) compleet met koelkast en kookplaat maar wij hadden all inclusief en waren er 8 dagen het eten is zeer goed verzorgd elke dag een andere keuze uit vis of vlees met groenten en pasta, rijst, patat en ruime keuze aan salades. En de bar is ruim gesorteerd en zeer vriendelijke bediening. Mooi zwembad en strand te bereiken met het gratis bootje. Wij hebben een top relaxed week gehad. Er zijn betaalde excursies van touroperator met een boot naar de Ria Formosa en met de safari en boot leuk om te doen. Je kan er mooie wandelingen maken. Aanrader

Veel plezier aldaar.

Dear Guest,

Thank you so much for your feedback and for your visit to Golden Club Cabanas. We have taken note of your comments and hope to have the opportunity and pleasure to welcome you back in our hotel.

• 6Van steen11-09-2019

Mooie omgeving.maar dit hotel nooit meer

Dadelijk verblijf.eten was koud en bijna elke dag het zelfde.

• 8Familie Hammecher uit Helmond22-08-2019

Een hele fijne vakantie gehad!

We kwamen om 11 uur 's ochtends aan, kamer was om 12 uur al klaar, fijn. Ze hadden wel even erbij mogen zeggen dat er geen lift is bij de appartementen achteraan het park (wij zaten in blok N, 3e verdieping). We hebben heel veel gezwommen (zwembaden prima, water temp prima, strandwater wel erg koud) de kamer zelf was prima, al stond de slaapbank van de kinderen in de woonkamer. Eten is altijd de vraag, je leest vanalles. Wij vonden het goed, niet heel veel afwisseling maar toch altijd wel vlees/vis, pasta, groente, toetjes. Temp eten goed, werd snel bijgevuld. Wel last van de half werkende sapjes automaat. Boulevard is gezellig, klein maar knus. Animatie was prima, wel erg op de Portugezen gericht vonden wij. Kinderen kunnen naar de kidsclub en er is een leuke speeltuin naast de grote bar. Als je niet goed ter been bent moet je hier niet zijn, het is allemaal wel een stukje lopen. Wij hebben ons prima vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Marja08-08-2019

Prima niet uitstekend

Mooi resort......Wij hadden een super mooi nieuw appartement... maar een landgenoot zat ik het oude gedeelte......en het verschil is groot. Het kleinere buitenzwembad is aan renovatie toe. De ander is prima alhoewel de muziek daar soms hard stond. Water in de zee was in augustus nog erg koud.. .de bedjes op.her strand vond ik prijzig. De tocht naar het strand is leuk.

Tja het eten: veel.keuze.....ruim voldoende., geen wacht rijen... Maar lekker vonden wij het niet.

Voor een drie sterren resort een prima plek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

60 tips over Aparthotel Golden Club Cabanas

• Joury, 08-06-2014

van half 7 tot half 10 binnen blijven inverband met muggen wat je zekker moet doen is de foto tour en boot tour naar Tavari met de bus wel te doen maar dan op vrijdag dan is er makt en naar Loure daar is op zaterdag een boeren markt en ziguneurmarkt

• Valerie, 22-06-2014

Strand zijn wij niet geweest omdat er daar geen faciliteiten zijn zoals ligbedden of een eet/drink gelegenheid. Verderop het dorp in kan je wel met een bootje naar een ander strand voor 1,50 retour en daar heb je wel van alles.

• Nanda, 22-05-2014

Boek de standaardkamer in hoofdgebouw, dan zit je dichtbij zwembad en restaurant. De vernieuwde superieurkamers liggen veel verder weg en is niet handig als je kinderen hebt

39 vragen over Aparthotel Golden Club Cabanas

• Jan, 19-06-2019

Ik zie er nu al tegenop!

Tijdens het boeken via vakantiediscounter wordt de informatie niet duidelijk vermeld. Zodoende kwam ik er pas na bevestiging achter dat men naast dit hotel vanaf 1 juni tm 31 oktober aan het bouwen is aan een nieuw complex. Men begint alle dagen van de week om 8:00 uur met werkzaamheden. Dus grote kans op geluidshinder en minder zicht. Heb ik echt geen zin in. Maar bevestiging is rond en de discounter trekt zijn handen er van af. Maar als lezen van deze review, wees gewaarschuwd.

• Wesc, 19-03-2019

Avondeten

Wij hebben geboekt op basis van all-inclusive. Voor de kinderen zou het fijn zijn als er 's-avonds patat te krijgen is. Weet iemand uit ervaring of hier dagelijks aan voldaan wordt? Tevens ben ik benieuwd of ze bij het ontbijt ook harde broodjes en croissants hebben.

• Kathinka, 30-05-2017

twee persoonssofabed

het tweepersoonssofabed bij een 2kamer superior appartment. Is dat een gewoon bed, of is dat een bed wat je moet uitklappen?

Aparthotel Golden Club Cabanas info

• Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenPortugees, Regionaal

• Gratis wifiBij het zwembad, Lobby

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Late check-out mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Tours

• SaunaAanwezig, Hetelucht sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats