Géén boekingskosten

Aparthotel Golden Club Cabanas

PortugalAlgarveCabanas de Tavira

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Golden Club Cabanas voor je op een rij gezet:

4.7MatigScore uit 376 reviews

• Bubbelbad
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Het Golden Club Cabanas hotel is een 3-sterrenhotel in de prachtige Algarve. Je verblijft hier op basis van all inclusive waardoor je onbeperkt kunt genieten van lekker eten en drinken. De heerlijke ligging vlakbij het strand en het centrum van Cabanas maakt dit hotel ideaal. Voor een verkoelende duik kan je gebruik maken van één van de twee buitenbaden. Behoefte aan ontspanning? Geniet van de wellnessfaciliteiten. Dit mooie hotel is echt van alle gemakken voorzien.

De ligging

Het Golden Club Cabanas hotel ligt in de Algarve. Vanuit het hotel loop je ongeveer 200 meter naar het strand. Dat is ideaal voor een zonvakantie. Het centrum van Cabanas is ongeveer 200 meter van het hotel vandaan. Daar heb je de mogelijkheid om lekker te shoppen of om hapje te eten en drinken. De luchthaven Faro is ongeveer 48 km van het hotel vandaan. De stad Faro is trouwens ook erg leuk om een dagje te bezoeken.

Het hotel en de faciliteiten

Het Golden Club Cabanas hotel is een 3-sterrenhotel. Het hotel bestaat uit 830 appartementen/kamers. Het personeel bij de receptie heet je 24 uur per dag warm welkom. In de openbare ruimtes kan je gebruik maken van gratis wifi. Dat is ideaal om verbonden te blijven met het thuisfront. Er is een publieke parkeerplaats buiten. Ideaal als je met de auto gaat reizen. Het hotel heeft een prachtige tuin waar je een mooi uitzicht over hebt. Ook heeft het hotel 2 buitenbaden, perfect om even af te koelen. Er is een (verwarmd) binnenbad van 15 oktober tot 30 april. De kleine vakantiegangers hebben hun eigen kinderbad buiten. Wil je liever zonnen? Dan kan je op het zonneterras gratis gebruik maken van de ligbedden en parasols.

De kamers

De standaardkamers worden ook wel studio’s genoemd. De kamers zijn ongeveer 39m². Er is airco om de kamer lekker koel te houden. Dat is ideaal in de zomer.  De kamer is verder uitgerust met een televisie en telefoon. Ook zijn de kamers voorzien van een kitchenette. Dat is ideaal voor de koks onder ons. De appartementen beschikken over een balkon waar je een frisse neus kunt te halen en kan genieten van het prachtige uitzicht. De badkamers hebben een douche of een bad en een toilet. Tegen betaling kan je gebruik maken van een huurkluis om je spullen te bewaren. Deze kamers zijn bedoeld voor maximaal 2 volwassen en 1 kind.Verschil in kamersDe superior studio's hebben dezelfde faciliteiten als de standaard studio’s maar zijn groter, namelijk 53m². Deze kamers zijn ook bedoeld voor maximaal 2 volwassen en 1 kind. De appartementen zijn nog wat groter (55m²) en beschikken over een aparte slaapkamer. De kamers is bedoeld voor maximaal 3 volwassenen en 1 kind. De superior appartementen zijn nog iets groter (58m²)  en zijn bedoeld voor maximaal 3 volwassenen en 1 kind.

Sport en entertainment

Wil je lekker actief bezig blijven tijdens de vakantie? Dan heb je de mogelijkheid gebruik te maken van de verschillende fitnessfaciliteiten. Ben je meer van het precisie werk? Dan kan je gezellig jeu de boulen. Ook is er een multisportterrein aanwezig. De kleine vakantiegangers hebben hun eigen speeltuin om lekker te spelen. Bovendien is er live muziek. Wil je lekker ontspannen? Dan kan je gebruik maken van de sauna, stoombad en whirlpool (tegen betaling). Zo komt je lichaam helemaal tot rust. Wil je de prachtige Algarve verder verkennen? Dan kan je een fiets huren bij de fietsverhuur van het hotel. Een leuke en sportieve manier om deze mooie regio te ontdekken.

Eten en drinken

Het eten en drinken is op basis van all inclusive. Dat betekent dat je geen extra geld uit geeft aan eten of drinken. Bij de all inclusive formule is het ontbijt, de lunch en het diner in buffetvorm inbegrepen. Tussendoor geniet je van lekkere ijsjes en snacks tussen 16.00 en 17.00 uur. De drankjes zijn verkrijgbaar tussen 10.00 en 23.00 uur. Bij de bar kan je genieten van onder andere koffie, thee, mineraalwater, frisdrankjes en alcoholische drankjes te krijgen.

Goed om te weten

Er zijn geen honden toegestaan in het Golden Club Cabanas hotel.Je stapt gratis in de pendelboot om bij het strand te komen.

376 Reviews over Golden Club Cabanas

• 4Suzanne14-06-2022

Valt behoorlijk tegen

Wij zijn hier nu vier dagen en al met al valt de vakantie behoorlijk tegen. Wij hadden een 3k app, maar de eerste avond bleek dat we pal onder de discotheek van het aangrenzende hotel zaten. Volgende dag een andere kamer gekregen, stuk kleiner en de kinderen slapen in de gang maar altijd nog beter dan in de disco. Maar je zal hier in het hoogseizoen zitten en er zijn geen andere kamers vrij, dat vergalt je hele vakantie. Dus met kleine kinderen zeker geen 3ka nemen!! Het personeel is vriendelijk. Er mogen maar 20 kinderen in de kinderclub dus daar heb je niets aan, altijd vol. AI is eigenlijk meer VP met drinken, tussen 14.30 en 18.30 is er niets te eten behalve wat droge cake tussen 16 en 17. Van ellende nemen wij maar appels mee van de lunch. Met bootje naar strand klinkt leuk maar is nog een roteind lopen. Al met al valt het ons tegen en zou ik het niet erg vinden eerder naar huis te gaan, helaas moeten we het nog een week uitzitten

Ana, Eigenaar, 12-07-2022

Dear Mrs. Suzanne,

Thank you for your visit and comments.

We hope that you will allow us to regain your confidence on your next stay with the Golden Club Cabanas, when we shall be entirely at your disposal!

Kind regards, Ana Azevedo | Guest Relations

• 4Westfa13-06-2022

We waren blij dat we weer vertrokken !

3 punten die ons het verblijf daar onaangenaam heeft gemaakt. - Bij aankomst geen DEET gekregen, wat wel zou moeten volgens de TUI info. Dus door muggen gestoken, dan zelf iets moeten kopen ter bescherming tegen de muggen. - Animatie team zou ook in het Engels vertalen. Nou ze waren meer Portugees aan het praten, dus onduidelijk waar de voorstelling over ging, gevolg onze interesse verslapte. - Buiten bij het restaurant, waar we zaten te eten, werd een Rat gesignaleerd. Dit werd aan het personeel van het restaurant doorgegeven. Het duurde ruim 20 minuten voordat iemand kwam kijken, dus de Rat verdween in de riolering. Toen iemand kwam kijken, hebben ze alleen een steen op de opening in de riolering gezet. - Bij vertrek kregen we geen ontbijt, ondanks dat we voor 6 dagen hebben betaald en maar 4 dagen hebben gegeten. We hadden all inclusive .Het ging ons ook meer om het principe, ook al zou het alleen koffie met een koekje zijn.

Ana, Eigenaar, 12-07-2022

Dear Mr Westfa,

Thank you for your visit and comments.

Kind regards, Ana Azevedo | Guest Relations

• 8Carien Blankestijn02-11-2020

Prima verblijf

Prima verblijf,matrassen zijn hard,als je dit aan geeft bij receptie leggen ze er direct een topmatrasje op. Wij waren al om 10 uur in hotel,konden direct inchecken en kregen ook meteen de sleutel van de kamer. Mooie zwembaden, wel aan het eind van de vakantie vrij koud water, rond de 20 graden. Eten was goed, keus was beperkt, had denk ik met corona te maken, alles werd voor je opgeschept. Raad wel aan om een auto voor een paar dagen te huren, dan zie je meer van de omgeving. Ook 3 uur met tuk tuk mee geweest, is ook een aanrader. Voor ons voor herhaling vatbaar. Volgende keer zouden we wel iets vroeger gaan, ik denk in September of Juni.

Ana Azevedo | Marketing, Guest Relations, 06-11-2020

Dear Guest, Thank you so much for your kind message and for your visit to Golden Club Cabanas. We are delighted that you have enjoyed your time with us. We have taken note of your comment about breakfast choices and cost, and it will be sent to the responsible department. We hope to have the opportunity and pleasure to welcome you back in our hotel. Kind regards, The Golden Club Cabanas Team

• 6M Boomsma15-10-2020

nooit meer

niet wat je ervan verwacht, kamers zonder nachtkastjes en fatsoenlijke stopkontakten.Wij zaten ver van t zwembad en bar,all inn was erg summier,weinig keuzes.In t weekend veel portugezen en spanjaarden met kinderen die daar een eigen app hadden.Een deel wordt verbouwd en er is dus bouwactiviteit, niet veel last van.Hygiene was prima en de coronaproof ook dmv temperaturen bij restaurant. Cabanas is een klein plaatsje waar niets te zien is alleen een boulevard met uitstekende eettentjes en een Spar in de buurt.Je moet echt een auto huren om iets te zien en rechtstreeks boeken bij Riosultravel voor een jeepsafari is een echte aanrader,zodat je nog iets ziet van de Algarve, folder hangt bij de receptie. Ik heb t gezien en ga nooit meer heen, tis een druk aparthotel,die mooier op de foto is dan in werkelijkheid, wel vriendelijk personeel ,maar voor de late (nacht)aankomers is er niets te krijgen, een automaat met drinken/fruit zou top zijn

Ana Azevedo | Marketing Team, Guest Relations, 28-10-2020

Dear Guest, thank you for your comments. We are very sorry that your stay did not match your expectations. We shall carefully analyse the less positive points you mention regarding your stay. We hope that you will allow us to regain your confidence on your next stay with us. Kind regards, The Golden Club Cabanas Team

• 9O. Terlouw01-02-2020

Rust, prachtige omgeving! Doen! Oost Portugal!

Ligging fantastisch direct aan de Laguna van Ria de Formosa. We verbleven in een ruim appartement 3 hoog ( preferentie opgegeven, voor beter uitzicht en rust). Vragen aan de vriendelijke Receptionisten worden direct opgepakt en opgelost. Primavera hostesses waren ook top! Binnenzwembad (heerlijk en schoon) en sauna gratis te gebruiken. Badmuts verplicht. Schoonmaak appartement om de paar dagen. Bedden prima. Fietshuur via je hostess voor €20 per week. Autohuur ook prima en zie je achterland. Restaurants op loopafstand in een verder zeer rustig Cabanas. (Winter dec.-jan.). Zonnig meeste dagen en heerlijk wandel- of fietsweer. Fietspaden zijn niet overal goed maar het went en dan zie je ook wat. Tavira op de fiets prima; er is een ‘shortcut’ die je via een nieuwe brug in 3/4 u in Tavira brengt. Fietsen langs mandarijnen, sinaasappel boomgaarden, landelijke routes. Cacela de Velha en Fabrica, mooie Laguna dorpjes. Super reis!

Marta, Guest Relations, 04-02-2020

Dear Guest,

Thank you so much for your kind message and for your visit to Golden Club Cabanas. We are delighted that you have enjoyed your time with us. It's a great pleasure to recive such positive feedback!

We hope to have the opportunity and pleasure to welcome you back in our hotel.

Kind regards, Marta Mestre | Marketing Assistant

• 5mevr, Y25-10-2019

Nooit meer.

Boek geen all in, ontbijt is goed , de rest valt 100 % tegen. Sta op je strepen. Super slechte matrassen gehad. Na 2 dagen klagen eindelijk nieuwe kamer gekregen met goede bedden.

The Golden Club Cabanas Team, Guest Relations, 14-11-2019

Dear Guest, We would like to thank you for your comments. Your opinion is an important tool that help us to continue our constant pursuit of service improvement and continue trying to exceed our guest’s expectations. We hope to welcome you back in a near future at our resort. Kind Regards, The Golden Club Cabanas Team

• 6Justyna02-10-2019

Niet voor herhaling vatbaar.

Vakantie met partner en kind van 4 jaar. Hotel gedeeltelijk gerenoveerd. Interieur was gedateerd en niet goed schoon. Spinnewebben in de kamer. Weinig te doen voor kinderen en volwassen. Eten was gemiddeld voor all inclusief vakantie.

Marta, Guest Relations, 20-12-2019

Dear Guest,

Thank you for your review and visit. Your opinion is an important tool that help us to continue our constant pursuit of service improvement.

We regret that our services have not overcome all your expectations. We already took note about all your comments and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel in the future.

Kind regards, Marta Mestre | Marketing Assistant

• 8Danny01-10-2019

Echt een familie hotel

Leuk en mooi hotel maar erg afgelegen. Er is een kleine winkelstraat in de buurt maar om dingen te bezichtigen zal je echt moeten reizen. Er zijn verschillende groepsreizen te boeken via de reisbegeleiding maar een auto huren is aangeraden. Voor kinderen is er genoeg te doen en staat er een animatie team klaar op alle dagen behalve zondag.

• 8menno27-09-2019

Heerlijk rustig strand, goed appartement,

eerste maal in all inclusieve, geen hotel maar verzameling appartementen, fraai appartement met alles wat je nodig hebt. "veerdienst" over de lagune naar het strand een belevenis vanwege de getijdenverschillen (zeker een aanrader).Faciliteiten voor kleine kinderen matig, baliepersoneel weinig coöperatief, overigens vriendelijk behulpzaam personeel. Entertainment wisselend voor iedereen wat.

The Golden Club Cabanas Team, Guest Relations, 15-11-2019

Dear Guest, thank you so much for your kind message and for your visit to Golden Club Cabanas. We are delighted that you have enjoyed your time with us. We have taken note of your comment about kids club, and it will be sent to the responsible department. We hope to have the opportunity and pleasure to welcome you back in our hotel. Kind regards, The Golden Club Cabanas Team

• 6Coby27-09-2019

Nooit meer!

Pluspunt; drankjes waren Top , kamers oké , zwembaden oké 1 groot met muziek en spelletjes andere zwembad heerlijk rustig. Eten bij het zwembad goed.(tegen betaling) . Eten in de vreetschuur VRESELIJK alles is gaar gestoomd zit geen smaak aan we hadden gelukkig een last-minut prijs dus 2 x per dag uit eten.friet slap en koud bijna alles koud geserveerd ook de krokketen🤨🤨.tafels lag papier op soms ook niet moest je dat zelf pakken ik ben niks te beroerd maar een opgedekte tafel eet nu eenmaal net iets lekkerder , zo had het iets weg van een snackbar. In het dorpje kan je heerlijk eten ook in de dorpjes er naast zeker doen 👍🏼 Dorpje is leuk om te wandelen langs een nieuw pad. Strand met een bootje te bereiken stoelen kan je huren met parasol 11,50. Je kan daar alleen drankjes krijgen verder is er niks. Tip Monto Gordo super leuke plaats.ook oversteken naar Spanje leuke boottochtje van 1,90 enkele reis. Ander hotel de volgende keer

The Golden Club Cabanas Team, Guest Relations, 15-11-2019

Dear Guest, Thank you very much for your review. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We do hope that we will see you again at the Golden Club Cabanas. Kind regards, The Golden Club Cabanas Team

Aparthotel Golden Club Cabanas info

• BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • FietsverhuurBeschikbaar
  • GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FoyerBeschikbaar (1)

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)