Appartement Dimifri Apartments - Aldeia Formosa

Appartement
Appartement Dimifri Apartments - Aldeia Formosa
9,6

36 reviews over Appartement Dimifri Apartments - Aldeia Formosa in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

best bewaarde geheim van Europa

F & E Ensink
14-6-2016

Super strand, misschien wel een van de mooiste van Europa, en dat strak voor de deur. Even met een charmant bootje de lagune over en de oceaan ligt aan je voeten! Diane is gewoon een top gastvrouw, niets is haar te veel, en haar welkom- pakketje om de eerste dag door te komen is een geste die veel meer verhuurders zouden moeten aanbieden. Super schoon en zeer compleet appartement. Niets ontbreekt er. Uiteraard airco aanwezig. Cabanas is een,mooi authentiek gebleven dorpje met een lange "catwalk" en leuke restaurantjes.Een bezoek aan de hipste bar van Portugal mag niet ontbreken: Quasimodo!

Kortom, we komen terug.

Super appartement en uitstekende ligging.

Wim en Margot
11-7-2015

Al het positieve is al genoemd. Wij kunnen ons daar volledig mee verenigen. Om een indruk van het appartement T1 (begane grond) te krijgen, is er een filmpje op youtube gezet.

Fantastische accomodatie met fenomenaal uitzicht

Carla en Maat van den Broek
27-6-2014

Deze accomodatie is werkelijk geweldig. Alle luxe en comfort is aanwezig. Het uitzicht is echt fantastisch; vanaf je balkon kijk je uit over het natuurreservaat Ria Formosa en de Atlantische Oceaan.Op het eiland voor de kust ligt het prachtige, rustige langgerekte strand. Al vanaf de aankomst legt de gastvrouw Diane je in de watten. In het pittoreske vissersdorpje Cabanas de Tavira kan je heerlijk eten in de diverse (goede) restaurants. Na afloop van een heerlijk etentje ga je natuurlijk even naar de cocktailbar aan de boulevard: Quasimodo, waar het altijd gezellig is.

Wij hebben met volle teugen genoten van deze TOP-vakantie, met name door de altijd aanwezig basis: het prachtige appartement!

De vakantie plek aan de Algarve!

RHM WIESMAN
15-6-2014

Uitstekende ligging; voortreffelijke gastvrouw Diane; heerlijk rustig gelegen aan eind van boulevard met vrij uitzicht op lagune en zee. Inrichting appartement functioneel en gezellig met prima terras. Op loopafstand van prima restaurants en bakker. Ultiem genieten in sfeervol Cabanas met golfbaan. De plek aan de Algarve voor een geweldige vakantie.

Droomvacantie mede door de otvangst!

EHR Fliek
12-6-2014

Appartement Aleida de formosa,alles wat je wensen kunt krijg je hier,wij zijn er lang geweest ,maar hebben nog elke dag heimwee.Het begon met het super welkomspakket en de hartelijke ontvangst.,door Diane de gastvrouw en toen we het appartement zagen ,waren we meteen verkocht komen weer terug zelfs ned tv de smaakvolle inrichting alles meer dan naar wens ik zeg doen!!!

Beste plek in Portugal!!

Kirsten
12-6-2014

Wij zijn al meerdere malen in Cabanas geweest. De laatste keer was in mei 2014, in september 2014 gaan we nog een keer! Leuk om met vrienden te gaan, met partner en de laatste jaren zelfs met kleine kindjes, voor elk wat wils. De ligging is heel goed met de bakker en alle andere winkeltjes/restaurantjes en de bootjes naar het strand op loopafstand. De gastvrouw Diane is heel erg vriendelijk en behulpzaam, een betere ontvangst hadden wij niet kunnen wensen! Ze weet heel veel van de omgeving en is zeker bereid hier wat tips over te geven. Het appartement is van alle luxe voorzien, heel schoon, helemaal top! Wij komen zeker weer terug!

Tot weerziens Cabanas de Tavira

Bert de Vos
9-6-2014

Mei 2014, 3 weken Cabanas de Tavira.

Drie weken genoten van een heerlijk appartement met:

Vrij uitzicht op de rivier en de duinen, de bootjes die de hele tijd op en neer varen tussen de vaste wal en de duinenrij aan de oceaan.

Een rustige ligging aan het einde van een gezellige boulevard met winkeltjes en horeca, een wandelplankier met bijna altijd een heerlijk windje om het warme weer lekker en draaglijk te maken.

Een erg behulpzame, hartelijke en kundige gastvrouw; Diane.

De omgeving leent zich uitstekend wandelen en avontuurlijk fietsen (mountainbike gehuurd via Diane, volgende keer SPD pedalen zelf meenemen) De zonaanbidders en smulpapen komen hier aan de kust goed aan hun trekken.

Kortom, deze vakantie hebben wij ingelijst?

Super plek !

Jans en Bertha
18-5-2013

Een prachtig appartement (T2) op een geweldige locatie en een schitterend uitzicht !

Cabanas is knus en gezellig.

We komen zeker terug.

Dat uitzicht !!!!

Ditta de Bruijn
23-12-2012

Een modern appartement met alle comfort .

Een charmante gastvrouw die altijd voor je klaar staat !

Een rustige locatie in de winter, en zomers romantisch met een bootje naar het strand dat op 10 min. afstand ligt .

Het lijkt ons geweldig om ook dan !! weer eens terug te komen !!

Een genot om hier uw vakantie te vieren

herbertbruins
1-10-2012

Onze indruk van de accommodatie is in een woord GEWELDIG !.

De omgeving is perfect voor mensen die iets meer rust in hun vakantie willen, Er gebeurt genoeg in cabanas, er is genoeg eetgelegenheid, barretjes tot in de late uren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dimifri Apartments - Aldeia Formosa in Cabanas de Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dimifri Apartments - Aldeia Formosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dimifri Apartments - Aldeia Formosa scoort een 9.61 uit 10 op basis van 36 reviews.