Appartement
Appartement Cabanas Gardens Tavira

We hebben een aantal aanbieders voor Cabanas Gardens Tavira voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
Vakanties.nl

1 review over Appartement Cabanas Gardens Tavira in het Nederlands

Rustig en luxueus

MyriamC
28-5-2013

Rustig gelegen appartementencomplex met gemeenschappelijk zwembad met luxe ligbedden en ondergrondse privé garage. Tien minuten wandelen naar de promenade. Zeer vriendelijk onthaal door de management company. Luxueus ingerichte en ruime appartementen met volledig uitgeruste keuken (vitrokeramische kookplaat, oven, microgolfoven, vaatwasser, wasmachine) en living met flatscreen TV, DVD speler, iPod docking station, enz. Wekelijkse schoonmaak en verversing van bed- en badlinnen. Dagelijkse schoonmaak mogelijk mits betaling. WiFi tegen betaling. Wij zijn er vorig jaar geweest en gaan volgende week terug.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Cabanas Gardens Tavira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabanas Gardens Tavira in Cabanas de Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabanas Gardens Tavira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.