Appartement Cabanas de Tavira

5 reviews over Appartement Cabanas de Tavira in het Nederlands

Aanrader!

Tilly Leenders
2-3-2018

Pedras da Rainha is een groot, zeer verzorgd vakantiepark met verschillende soorten accomodatie. De huisjes/appartemensen zijn (voor Nederlandse berippen) vrij sober ingericht maar heel goed qua prijs/kwaliteitverhouding. Wij kwamen hier al voor de 4e keer en het gaat er alleen maar op vooruit omdat er veel accomodatie gerenoveerd is en wordt. De serviceverlening en vriendelijkheid van het personeel is super! De ligging, aan de rand van het dorp, is geweldig. Cabanas is een rustig, autenthiek Portugees dorp met voldoende winkels, restaurants, enz. en een gezellige boulevard.

Aanrader, maar schoonmaak moet beter

casa.flamingo
23-9-2016

Appartement Cabanas de Tavira is een leuk appartementencomplex. Ik had een heel appartement voor mijzelf met kamer, keuken, slaapkamer en badkamer. Heerlijk dat er airco in zat (ook in de slaapkamer). Het complex is heel rustig gelegen, voor mij iets te rustig. Maar als je daarvan houdt? Ik heb er elke avond gegeten en de kwaliteit is prima te noemen. Zwembad ook mooi en voldoende ligbedden. Schoonmaak van de badkamer liet echt te wensen over!

Super!

Margreet
17-11-2015

Incl. ontbijt geboekt, ook ivm de afstand van het verblijf tot de supermarkt. Ontbijt was goed, niets op aan te merken.

Wij hadden geen uitzicht over zee, maar dat maakte de vakantie er niet minder op. Op het dakterras kan je ook van de zee genieten. Hier is ook een fitnessruimte en een bubbelbad/sauna.

Als je van rust houdt, dan is dit park ideaal. Geen lawaai van bars, verkeer oid om je heen.

Loopafstand naar het centrum is ongeveer 20 minuten. Dit is wel te doen, maar vind je het te ver, dan kan je fietsen huren bij de receptie of via je touroperator.

Naar het strand is ook een keer anders dan normaal. Alleen te bereiken via een bootje. Voor het bootje van Cabanas de Tavira is gelukkig geen wachtrij. (wij zaten in het hoogseizoen).

Zit je op het park ernaast, dan heb je vaak een wachtrij voordat je met de boot naar het strand kan.

Dit is eenmalig!!!

jan hendrik
17-7-2012

Accomodatie opzich is goed maar de supermarkt is veels te ver weg. Zeker kwartier lopen. Verder is het er errrrug rustig (niet echt toeristisch) Het grootste probleem is de muggen die zich echt massaal op je storten. Dit begint al eind van de middag als je nog lekker bij het zwembad denkt te kunnen liggen. Iedereen loopt hier met giga muggenbulten. Echt een ergenis dan maar binnen bij de airco zitten.

Stayed for 1 week in Apartmet carmela, O Pomar complex cabanas de tavira. Beautifully furnished and clean apartment. Very spacious and Rachel from Smartvilla could not be more helpfull.

Lovely quaint village, good and reasonably priced food and drink.

would recommend jolly sailor, The Old barrell bar in o pomar complex

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cabanas de Tavira in Cabanas de Tavira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cabanas de Tavira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Cabanas de Tavira scoort een 8.56 uit 10 op basis van 5 reviews.