Camping Salema Eco Camp - Surf & Nature

• 7.7Eetgelegenheden

Meer camping info

13 reviews over Camping Salema Eco Camp - Surf & Nature

• 8Lex27-10-2012

Goede camping nabij sfeervol dorp Salema

Goed onderhouden 2 camping. Groter dan op het eerste gezicht lijkt. De hoger gelegen terrassen zijn nauwelijks zichtbaar vanaf de lager gelegen meer schaduwrijke terrassen. Naturisten kunnen terecht in een apart gedeelte, goed afgeschermd van de rest van het terrein. Eenvoudig, maar schoon sanitair. Koud water bij de wastafels, voor warme douches moeten munten worden gekocht. Voor het gebruik van wifi (in en rond de receptie) wordt eenmalig een bijdrage gevraagd van € 3,00. Op het terrein zijn ook een restaurant en een mini supermarkt. Het mooie strand is te voet in 15 a 20 minuten bereikbaar via een tamelijk drukke weg zonder trottoir. Het aantal parkeerplaatsen in het dorp is beperkt. We hebben hier vier nachten (waarvan twee in het laagseizoen) met veel genoegen gekampeerd en betaalden daarvoor in totaal € 110,79. Het was daardoor op afstand de duurste camping tijdens onze vier weken durende camperrondreis door Portugal.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Louise en Jan Pieper18-05-2011

We zijn er niet voor niets vaker geweest !

De camping ligt in een prachtig deel van Portuggal, vlakbij 2 rustige en mooie naturistenstranden. Zowel het textiel als het naturistendeel is goed berijdbaar, en als je een helling niet aandurft wordt je door de beheerders geholpen met een trekker of zo. Er is een klein maar afdoende winkeltje, een zeer goed restaurant wat we regelmatig gebruikt hebben, en de service van het personeel vonden wij prima ! We hebben er zowel gekampeerd in de zomer, als ook een appartement gehuurd in december, en het bevalt osn daar prima ! Een plek om weer terug te komen, en zoals het heel treffend gezegd werd: "Another day in paradise"!

Gereisd met partner in december 2010

• 8M Veneman02-08-2010

Rustig, mooi, goede zakelijke benadering.

combinatie naturist en textiel geen enkel probleem, door de rust misten we iets van het gezelige babbelen met andere naturisten

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Louise en Jan07-07-2010

Prachtplek !!

Wij zijn er in september 2006 geweest, en denken er mer veel plezier aan terug ! Een volgend bezoek staat al weer gepland, vanwege de mooie plekjes, de rust, het eten in het eigen restaurant, de verwijzingen van personeel en eigenaresse naar bezienswaardigheden in de wijde omgeving. Het is ons zeer goed bevallen !

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in september 2006

• 10anne30-06-2010

De rust en de ruimte

Deze camping ligt in een gebied waar verder niet veel campings zijn maar is desalniettemin niet druk. We hebben een uitstekend verblijf gehad. Het was schoon, opgeruimd, 's avonds vroeg rustig. We hadden genoeg schaduw, ruimte om elke tent en hartelijk ontvangst. De warme douches werken op muntjes maar het is voldoende om de haren te wassen. Om te eten zijn we zowel in Budens (vlees van de barbecue), op de camping (pizza) als op het strand van Salema (verse vis) geweest. De campingwinkel biedt soelaas maar men kan ook even naar Budens waar een supermarkt is. In het straatje van de supermarkt is een lokaal bakkertje, volg je neus en je vindt het zo.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 9janneke20-09-2009

super! voor herhaling vatbaar!

we hadden een geweldig plekje op een van de bovenste terrassen, met rondom vijr uitzicht. Mooi sanitair, winkeltje, internet op het kantoor, en zeer welkome, hartelijke ontvangst. 2 naturistenstranden pal bij, je parkeert je auto vrijwel op het strand.... Genoeg te doen in de omgeving. Dit was de mooiste campnig van onze rondreis in Spanje/Portuga

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2009

• 8Nico Bennemeer10-08-2008

een aanrader!

Zijn net terug van een rondreis door Portugal. Tien dagen op deze camping gestaan, met grote caravan, op zeer ruime plek op zone 4. Kampbaas zorgt er met een tractor voor dat de caravan veilig "boven" komt, want de toegangsweg is erg steil. Voor onze pubers (15 en 17 jr.) was er geen vertier; geen zwembad, geen tafeltennistafel of ander ontmoeitngspunt. Dit is ook de filosofie van de camping: RUST. Prima sanitair, jammer van de douchemunten. In kampwinkel al het noodzakelijke te koop. In receptie kun je op internet tegen betaling. Goede uitvalbasis voor veel leuke activiteiten.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 1Gerrit en Cornelia19-06-2008

Ten zeerste af te raden voor grotere caravans wegens scherpe bochten langs bebouwing en beangstigend steile hellingen op het naturistengedeelte van de camping. Daarom ook niet geschikt voor mensen met een loophandicap. De receptie en de toiletten op het naturistengedeelte zijn ook al onmogelijk te nemen obstakels voor gehandicapten vanwege het ontbreken van steupunten. Toen wij de campingeigenares kenbaar maakten dat wij de camping om bovengenoemde redenen vroegtijdig verlieten werd er tot onze verbazing door haar boos en onbegrijpend gereageerd: Ze kon er geen enkel begrip voor opbrengen dat wij -als naturisten-niet op het vlakke textielgedeelte met gehandicaptenvoorzieningen wilden staan.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2008