Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis Casa do Oceano in het Nederlands

Een heerlijke plek om volledig tot rust te komen

Ina
3-3-2014

Een goed uitgerust huis in een rustig dorpje en met prachtig uitzicht op het strand en de oceaan. Verschillende mooie stranden in de omgeving. Heerlijk eten in verschillende restaurantjes. Een gezellig dorpsplein waar je goed terecht kan voor een heerlijk ontbijtje of wat boodschapjes. Geen lawaaierige disco's of kroegen in de buurt. Met de auto makkelijk de omgeving verkennen of wat verder weg om bv uitgebreid te gaan winkelen . Mooie plek om volledig de drukte van thuis te vergeten en volledig tot rust te komen en te ontspannen. Ik kijk al uit naar de volgende keer!

Gereisd Met partner in januari 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa do Oceano in Bordeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa do Oceano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.