Appartement Quinta da Sophia

5 reviews over Appartement Quinta da Sophia in het Nederlands

Beste vakantie ooit!

Lisette,
11-9-2017

- Perfect huis met prachtig uitzicht

- Mooie omgeving

- Rustig

- Schoon!

Perfect, ook in het najaar!!

Marlen
11-10-2016

Mooie omgeving, heel veel ruimte, schoon, prima zwembad, keurig onderhouden....

Verblijf oktober 2016

Geweldig vakantieadres

fam Slob
19-9-2012

We zaten in Almond tree, geweldig huis. schitterende vakantie gehad. De locatie is niet geschikt voor tieners.

vakantie tussen de bejaarden van portugal

annelies
26-7-2010

Wij zaten in het Carob house. Van binnen helemaal luxe. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. Heerlijk bed, complete keuken,goede douche.

Jammer vonden wij dat je in de middag nergens in de schaduw kunt zitten.

Het terras voor, is zon, parasol is erg klein en waait weg. Op het dakterras is volop zon en nergens een overkapping. Bij het zwembed kun je na 14.00 in een hoekje in de schaduw zitten, maar dat kon alleen omdat we daar alleen waren. Rebecca(eigenares)kun je bellen,maar is weinig te zien. Het bakkertje aan de deur hebben we niet gezien. Winkel voor boodschappen erg ver weg. Rustig strandje niet gevonden helaas.

Helemaal top!

John Goverts
22-6-2010

Het voelt "oud" aan, deze cottage-achtige accomodatie. Maar het is van alle moderne gemakken voorzien: koelkast, electr.kookplaat, satelliet-TV, zelfs een vaatwasser! Zeer comfortabel wonen voor een vakantie, zo comfortabel dat je er zelfs permanent in zou willen wonen (dat is vroeger ook het geval geweest). Let wel: deze beoordeling geldt voor "The Bake House" (Casa do Forno) van de Quinta da Sophia; over het andere onderkomen kan ik niet oordelen. Maar The Bake House krijgt van ons een heel vette dikke 8 !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta da Sophia in Boliqueime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta da Sophia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.