Vakantiehuis Manor House Boliqueime

Vakantiehuis Manor House Boliqueime

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Portugal, Algarve, Boliqueime

Op vakantie geweest naar Manor House Boliqueime?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

1 review over Vakantiehuis Manor House Boliqueime

• 9Ilona17-03-2011

Heerlijk ruim vakantiehuis

Wij hebben in juni 2010 een week in dit ruime vakantiehuis verbleven (8 volw. + 2 kleine kinderen). We hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Het huis is groot en heeft ruime kamers. Het is kleurrijk en sfeervol ingericht en je kunt er Nederlandse tv-zenders ontvangen. Er is een groot terras bij het zwembad om lekker te zonnen, een lekker loungeterras om 's avonds te zitten en er is een gezellige barbecueplaats met een grote eettafel. De tuin rond het huis is ook erg groot en biedt genoeg mogelijkheden om een balletje te trappen, pitch en putt te spelen (spullen zijn aanwezig) of gewoon lekker te spelen met de kinderen. Het gras is een soort van droge, plant-achtige stengels, maar dit vonden wij verder niet hinderlijk. Ik raad wel aan dat je een auto huurt als je in dit huis verblijft. Het huis ligt op een heuvel in Boliqueime, maar de echte gezelligheid en drukte moet je zoeken in Albufeira (+/- 20 minuten rijden). Ook het Praia de Falésia is erg mooi als je van het strand houdt

Gereisd met vrienden in juni 2010

0 tips over Vakantiehuis Manor House Boliqueime