Bed and Breakfast

80 reviews over Bed and Breakfast Casa Porta Azul in het Nederlands

Heerlijke rustige plek!

Josine
26-7-2012

Afgelopen juni hebben wij heerlijk genoten van de rust en service van Casa Porta Azul. Super om te zien hoe Sylvia en Matthijs met liefde en precisie de casa runnen! De tuin is super mooi, een heerlijk zwembad, een bubbelbad waar je met een drankje tot laat in mag bubbelen en super verzorgde kamers. Kortom genieten in het mooie Portugal!

Gereisd Met partner in januari 2012

Heerlijk relax vakantie

gf
18-7-2012

Voor relax, rust,goed ontbijt,diner,gastvrijheid niets is te veel je komt hier echt voor je vakantie wat fijn dat er toch mensen zijn die dit kunnen om de gasten het tot in de puntjes te verzorgen.Silvia&Matthijs bedankt hiervoor.

Groetjes Corry&Gerard

Gereisd Met partner in juni 2012

Paradijs in de Algarve

Sylvia Smilde
13-6-2012

Casa Porta Azul is een geweldige plek om tot rust te komen. De luxe kamers, de mooie tropische tuin en het uitzicht vanaf het zwembad mét jacuzzi doen je denken in een paradijs te zijn beland. Tel daar de gastvrijheid, de service en het enthousiasme van Matthijs en Sylvia bij op en je hebt de ideale vakantiebestemming.

Aan privacy geen gebrek Rondom de casa zijn gezellige hoekjes ingericht waar je jezelf kunt afzonderen. Tijdens ons verblijf waren zo goed als alle kamers bezet, maar door de ruim opgezette tuin en ligweide heb je dit totaal niet in de gaten.

Een dikke 10 voor gastvrijheid en service! Matthijs en Sylvia zijn 2 jonge mensen waar het enthousiasme vanaf spat. Werkelijk alles is mogelijk en geen vraag is hen teveel. Ze kunnen je goede tips geven voor leuke dagtrips en restaurants.

Bubbelen met prachtig uitzicht Waar we vooral van hebben genoten is het totaal vernieuwde zwembad mét jacuzzi. Tijdens het bubbelen kun je genieten van het prachtige uitzicht. Luxe ten top!

Gereisd Met partner in juni 2012

Echt een paradijsje

Ingrid Michels
3-6-2012

Matthijs en Sylvia hebben van Casa Porta Azul een paradijsje gemaakt. Echt een topvakantie gehad hier. Aan vele kleine details wordt gedacht, bv supergoeie bedden, ligzetels met dikke kussens op heerlijk groen gras, elke dag een andere toets aan het ontbijt, zwembadwater heerlijk op temperatuur., enzovoort. Om er eens helemaal uit te zijn. Aanrader !

Gereisd Met partner in mei 2012

Wederom heerlijk!

Bob en Sigrid
31-7-2011

Sylvia & Matthijs, Deze zomer voor de 2e keer in jullie Casa verbleven; dit maal voor een periode van 2 weken. Het is ons uiteraard weer super bevallen. Alles is top net zoals vorig jaar en we spreken graag nogmaals onze lof uit over alle aspecten die in deze beoordeling aan bod komen. Het was heerlijk en ook wij komen graag weer terug. Bedankt! Bob en Sigrid

Gereisd Met partner in juni 2011

Loyaliteit,ongedwongen gastvrijheid troef!

Gerda op de Beeck
30-7-2011

Sylvia en Mattijs, als jonge mensen een dikke chapeau op de toffe en vlotte manier waarop jullie je b&b runnen, wat gastvrijheid betreft kan dit tellen! De nette kamers, verzorgde tuin en sfeervol terras waar we van jullie lekkere diner hebben kunnen genieten maken van jullie casa een topper in de Algarve. We hebben dankzij jullie leuke tips voor uitstappen en restaurantjes een geslaagde en toffe vakantie beleefd, wij hebben 2 weken bij jullie gelogeerd en hebben ons geen minuut verveeld. Nog veel succes met jullie verdere plannen. Groetjes uit België, Eddy en Gerda

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Het was fantastich!

De Smet Ingrid
29-7-2011

Voor ons was het de eerste keer in een bed en breakfast. Het is ons geweldig goed meegevallen! Er is niets op aan te merken, daarom voor alles een 10. Bedankt Sylvia en Matthijs voor de supergoede ontvangst, het heel lekkere eten en natuurlijk ook voor de receptjes die we meekregen. We komen zeker nog terug en zullen uiteraard reclame maken voor jullie! Groetjes Dirk en Ingrid

Gereisd Met partner in juli 2011

Mooi, gezellig een aanrader

Diane en Danny
28-7-2011

Sylvia en Matthijs, jullie gastvrijheid is nooit gezien. Ons verblijf in jullie B&B kon niet beter. Lekker eten, ruime kamers, alles kraaknet en een mooie tuin. De receptjes die we meekregen zullen we zeker uitproberen. Deze B&B kunnen we aan iedereen aanraden. Onze verwachtingen waren hoog en ze zijn allemaal waargemaakt. Jullie mogen trots zijn op jullie B&B. De 10 op 10 is dan ook dik verdient. Groetjes Diane en Danny

Gereisd Met vrienden in juli 2011

Om nooit meer te vergeten zo goed

Jan en Carla de Nijs
8-6-2011

alles klopt, super lekker ontbijt. De diner by Portugees kaarsen is ook super lekker. Mooie omgeving Geweldige kamers.

Gereisd Met partner in Mon May 30 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldig, gastvrij, behulpzaam etc.

Ans en Piet van Kersbergen
2-6-2011

Wij komen er nu 4 jaar en iedere keer is het een soort thuiskomen. Je trekt je plan en Mathijs en Sylvia zorgen dat verder alles probleemloos verloopt.

Gereisd Met partner in Sun Apr 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bed and Breakfast info

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Porta Azul in Boliqueime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Porta Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.