Bed and Breakfast

80 reviews over Bed and Breakfast Casa Porta Azul in het Nederlands

Matig

Fam. Willemsen
29-7-2013

Mooie omgeving perfecte uitvalsbasis om de Algarve te ontdekken , het eten dat ze 2x per week aanbieden (35€p.p.) is matig en zeker geen 35€' waard . Ook in een B&B. Mag een ijskastje in de kamer wel zeker,aanwezig zijn, 1.50€ voor 20 cl.flesje fris uit de honeystbar is wat overdreven naar onze mening . Voor wie van een B&B houd omwille van de leuke en gezellige sfeer is dit misschien niet de aangewezen lokatie . Al bij al leuke vakantie gehad .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Heerlijkheid

Hester
27-6-2013

In juli 2011 geweest! Heerlijk!! Mooie omgeving, mooie ligging, mooie tuin, rust, ruimte! Prima ontbijt, uitgebreid en ontbreekt aan niets!

Gereisd Met partner in juli 2011

Heerlijk relaxed en luxe!

Paul en Celine
9-6-2013

Wij zijn hier van 31 mei tot 7 juni geweest. Het was heerlijk relaxed allemaal. Sylvia en Matthijs hebben goede strand- en eet-tips en geven je echt het vakantiegevoel. Alles was mooi modern ingericht en lekker schoon. We hebben 1x genoten van hun zelf bereidde 4-gangen diner. Ligbedden, zwembad en jacuzzi zijn top.

Gereisd Met partner in mei 2013

Wat een heerlijke week!

Anne de Vries
13-4-2013

We hebben een heerlijke week gehad. Alles top geregeld, ook toen onze vrienden spontaan wilden buurten, was alles geregeld!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Perfect

Naam Naam
28-1-2013

Alles perfect geregeld,Mooie Casa voor ieder aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Heerlijke huwelijksreis

Robbie en Laura Soens-Sevens
21-12-2012

Zalige vakantie met een perfect onthaal door Sylvia en Matthijs. Erg spontane mensen die je verblijf erg aangenaam maken! Mooi ingerichte kamer. Fantastische tuin met een gezellige inrichting en een goed zwembad. Lekker ontbijt met verse producten en 2x per week een heerlijk 4-gangen menu voor een goede prijs. Een echte aanrader voor een zalige vakantie, zowel voor een dagje aan het zwembad als een uitstap.

Gereisd Met partner in augustus 2012

ontspanning tot de macht3

A.F.van der Laan
28-9-2012

CasaPortaAzul is een heerlijke oase van rust en ruimte in een heerlijk klimaat. Door de ligging van onze kamer hadden wij een compleet vrij uitzicht op de olijfboomgaard. De gevoel van gastvrijheid is geweldig, hele leuke enthousiaste jonge mensen, met passie voor hun B&B. Je kunt hun passie zelfs proeven doordat zijn ook regelmaig voor hun gasten koken. Zelfs het regelen van een huurauto kun je aan hun toevertrouwen, helemaal top. Geheel ligt in een rustig deel wat verder van de kust maar met een (huur)auto is dit geen punt. Zelfs wel aangenaam als je wat minder drukte om je heen wilt. Goede gelegenheden om te eten in de nabijheid en leuke stranden. Prijs kwaliteit zit wat mij betreft op een dikke 9,5. Wij komen hier zeker terug en dan nog wat langer. Heb andere ook al dit stekje aanbevolen.

Gereisd Met partner in augustus 2012

prachtig en zeer netjes verblijf

thea vankerkhoven
20-8-2012

een heel mooi verbijf met alles erop en eraan ! heel verzorgd, supperlekker ontbijt, rustige ligging, mooi zwembad, kortom, het is genieten !

Gereisd Met partner in juli 2012

Rust en ontspanning

Johan en Wilma
10-8-2012

Een aanrader voor wie niet van drukke toeristische plekjes houdt! Prachtige lokatie in mooie omgeving met veel rust, sfeer en voldoende mogelijkheden om er op uit te trekken. Mede dankzij gastvrijheid Sylvia en Matthijs een aanrader. Niets is ze teveel!

Gereisd Met partner in juli 2012

Paradijsje in de Algarve

Alex Moddermann
9-8-2012

Super gelegen B&B in de Algarve. Zeer centraal t.o.v. debezienswaardigheden. Het mooie van deze B&B is dat je met een gerust de gehele dag er kan vertoeven. Dit heeft o.a. te maken dat er een lunchkaart is waardoor je niet verplicht bent om weg te gaan, heerlijk. Verder is alles informeel en werkt men met veel passie. Er wordt toekomst gericht gedacht en is een absolute aanrader om je vakantie te vieren. Hier voel je je nou echt als God in Frankrijk (maar dan in de Algarve). Ik zou zeggen doen want je krijgt geen spijt.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Porta Azul in Boliqueime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Porta Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.