Bed and Breakfast

80 reviews over Bed and Breakfast Casa Porta Azul in het Nederlands

Perfect!

Daisy
1-10-2016

Heerlijk plekje, lekker rustig, mooi penthouse en zeer gastvrije eigenaren. Gunstige ligging en werkelijk overal is over nagedacht. Het diner dat 2 keer per week wordt geserveerd is ook een aanrader. Leuke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Direct weer geboekt voor volgend jaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend !

Robin & Mirella
14-6-2016

Schitterende ontvangst, ze zochten zelfs een oplossing omdat we 2 dagen vroeger aan de deur stonden dan voorzien.. mooie rondleiding en uitleg van de regio. Deze mensen hebben een passie en zorgen iedere minuut van de dag dat alle puntjes op "i" staan... Top !

Gereisd Met partner in juni 2016

Ideaal voor rustzoekers

Dirkjan en Marjolein
7-6-2016

Wij zijn nu 3 keer bij Sylvia en Matthijs in Casa Porta Azul geweest en volgend jaar gaan we weer! Echt een aanrader voor mensen die van rust, ontspanning en luxe houden. De Casa ligt iets afgelegen waardoor een auto wel een vereiste is. Voor ons is dit een ideale locatie vanwege de rustige en landelijke ligging. Albufeira, AlgarveShopping en diverse strandjes liggen op nog geen kwartiertje rijden. Er heerst een bijzonder goede en ontspannen sfeer. Sylvia en Matthijs verzorgen alles tot in de puntjes en zijn bijzonder service gericht. Een parasolletje mee voor op het strand is geen probleem. Sylvia en Matthijs weten voldoende tips en adviezen voor leuke uitstapjes en lekkere restaurantjes. Ook het personeel is erg vriendelijk. Iedere ochtend verheugen wij ons weer op het heerlijke ontbijt op het terras met verse streekproducten en zelf gemaakt brood. 2x per week wordt er, tegen extra betaling, voor de gasten een uitgebreid 4 gangen diner gekookt. In de zelfbedieningsbar kunnen gekoelde dranken, koffie, thee etc. worden verkregen. De tuin is een Oase met gezellige zitjes. Het verwarmde zwembad, de jacuzzi en het royale gazon met ligstoelen geven een echt vakantiegevoel.

Gereisd Met partner in mei 2016

Mooie entourage, sobere kamer

SvL
16-12-2015

B&B bevind zich op een mooie lokatie niet ver van het vliegveld, maar wel wat te dicht bij de autostrada. Als de wind verkeerd staat hoor je de auto's. De entourage is schitterend en relaxed met een heerlijk zwembad met bubbelbad gedeelte en zonneweide met ligbedden. Kamers zijn wat gehorig, zijn niet 100% schoon en zijn zeer sober ingericht, geen extra tafeltje, geen zeepje of douchegel. Mathijs en Sylvia zijn super gastvrij en behulpzaam, 2x per week koken ze voor hun gasten en tussen de middag maakt Mathijs op verzoek heerlijke lunchgerechtjes. Ze hanteren wel Nederlandse prijzen. (b.v. 35,- pp voor een 4 gangenmenu) Je bent min of meer verplicht drankjes uit de bar te nemen doordat je geen eigen koelkastje op de kamer hebt (gemiddelde prijs €1,50) Prijs/Kwaliteit verhouding niet helemaal in evenwicht. Het is aan te raden om een auto te huren.

Gereisd Met partner in juni 2015

Goed, zonder meer

Johan
18-9-2015

Gewoon goed, hadden de luxe kamer, maar de kamer was zeer sober en vrij klein. Geen badkamermatje, geen shampoo of douchegel, geen afzuiging in de badkamer en het tafeltje buiten was zeer wankel. Zeer lawaaierige omgeving, dicht bij de autostrade en de honden waren 's morgens vroeg van de partij. Ontbijt was sober. Is ons tiende verblijf in Portugal tijdens onze vakantie en qua verhouding prijs-kwaliteit scoort deze verblijfplaats het minst goed.

Gereisd Met partner in september 2015

familie Wentink
12-8-2015

Je hoeft niet helemaal naar de andere kant van de wereld te vliegen om je in het paradijs te begeven! Gewoon een vakantie doorbrengen in de gastvrije Casa van Matthijs en Sylvia ( en hun zeer aardige medewerkers) en je weet wat we bedoelen! Wij waren met 2 kinderen (13 en 16) ook zij hebben enorm genoten. Tip: lekker mee eten op de avonden dat Matthijs en Sylvia koken! Een 10 hebben ze zeker verdiend !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Geweldig! Een aanrader voor iedereen!

William en Janneke van Stempvoort
7-8-2015

Het is een prachtige locatie! Een en al rust en de drukte kan je opzoeken in de nabije omgeving. Een perfecte ligging voor vele uitstapjes. Mathijs en Sylvia hebben er een prachtige locatie van gemaakt wat met warmte en gezelligheid uitstraalt. De kamers zijn prachtig en vanuit je bed heb je de mooiste uitzichten. Wij zijn met 3 volwassenen en een kind (2) geweest en is een ideale locatie met een kleine. Bedje en kinderstoel waren perfect geregeld! Wij hebben het in 1 woord FANTASTISCH gehad en komen zeker nog een keer terug! Een aanrader voor een ieder die Portugal wilt ontdekken, maar ook momenten van rust zoekt!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Zalige zomervakantie 2014!

Philip Vereycken
23-7-2014

Geweldige B&B, helemaal volgens verwachting. Zalig zwembad. Verzorgd ontbijt. Verzorgde lunch aan het zwembad of op terras. Goed gevulde bar. Vriendelijke eigenaars, die altijd bereikbaar zijn. Prachtige tuin. Zeer goed gelegen (dicht bij de luchthaven en met de autostrade in de buurt is de ganse kuststrook vlot bereikbaar).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Super, aanrader.

Carmen_van_sloten
6-10-2013

Genieten, heerlijke B&B en top service van Sylvia en Matthijs. Heerlijk ontbijt, fijne kamers, heerlijk zwembad, ideaal voor een kindje( bedje kinderstoel)

AANRADER!!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Top huwelijk gehad!

Hans en Monique Passies
10-9-2013

Wij zijn van woensdag 4 september t/m maandag 9 september bij Casa Porta Azul geweest. Dit was voor ons extra speciaal, omdat zaterdag 7 september wij getrouwd zijn. We kunnen niet anders zeggen dat het perfect was! Wat zijn wij in de watten gelegd. Alles was perfect geregeld. Het drinken, eten, service en gastvrijheid, alles was perfect! Dit was voor ons de 2e keer bij Casa Porta Azul en wij zullen hier zeker vaker terugkomen. Matthijs en Sylvia doen er alles aan om je het perfecte vakantiegevoel te geven! Van ons krijgen ze dan ook een dikke 10!

Gereisd Met vrienden in september 2013

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Porta Azul in Boliqueime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Porta Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.