Bed and Breakfast Casa Porta Azul

9 reviews over Bed and Breakfast Casa Porta Azul in het Nederlands

• 2017
    10Robin Mues22-07-2017

Schitterend !

wij hebben géén minpunten, toplocatie, topmensen ! Dit was ons tweede bezoek en we gaan in september opnieuw terug met vrienden+baby.

10Hygiëne
    10Zwembad

• 10Hans en Monique Passies10-09-2013

Top huwelijk gehad!

Wij zijn van woensdag 4 september t/m maandag 9 september bij Casa Porta Azul geweest. Dit was voor ons extra speciaal, omdat zaterdag 7 september wij getrouwd zijn. We kunnen niet anders zeggen dat het perfect was! Wat zijn wij in de watten gelegd. Alles was perfect geregeld. Het drinken, eten, service en gastvrijheid, alles was perfect! Dit was voor ons de 2e keer bij Casa Porta Azul en wij zullen hier zeker vaker terugkomen. Matthijs en Sylvia doen er alles aan om je het perfecte vakantiegevoel te geven! Van ons krijgen ze dan ook een dikke 10!

• 10Gerda op de Beeck30-07-2011

Loyaliteit,ongedwongen gastvrijheid troef!

Sylvia en Mattijs, als jonge mensen een dikke chapeau op de toffe en vlotte manier waarop jullie je b&b runnen, wat gastvrijheid betreft kan dit tellen! De nette kamers, verzorgde tuin en sfeervol terras waar we van jullie lekkere diner hebben kunnen genieten maken van jullie casa een topper in de Algarve. We hebben dankzij jullie leuke tips voor uitstappen en restaurantjes een geslaagde en toffe vakantie beleefd, wij hebben 2 weken bij jullie gelogeerd en hebben ons geen minuut verveeld. Nog veel succes met jullie verdere plannen. Groetjes uit België, Eddy en Gerda

• 10Diane en Danny28-07-2011

Mooi, gezellig een aanrader

Sylvia en Matthijs, jullie gastvrijheid is nooit gezien. Ons verblijf in jullie B&B kon niet beter. Lekker eten, ruime kamers, alles kraaknet en een mooie tuin. De receptjes die we meekregen zullen we zeker uitproberen. Deze B&B kunnen we aan iedereen aanraden. Onze verwachtingen waren hoog en ze zijn allemaal waargemaakt. Jullie mogen trots zijn op jullie B&B. De 10 op 10 is dan ook dik verdient. Groetjes Diane en Danny

• 9PAUL KUPPENS15-09-2010

schitterend !!! en dat voor zulke jonge mensen...

casa porta azul heeft echt alles. mooie tuin, leuk onthaal, leuke bediening en verdere service door de jonge uitbaters. prachtige ligging. Het zwembad mag iets groter, maar dat weegt niet op tegen al die andere mooie en geweldige dingen waarvan we hebben kunnen genieten. een stevige aanrader ! Belgen, vertrekken maar !

Paul, Micheline (Oud-Turnhout) en Marc en Myriam (Poppel)

9Service

• 9Marie-Jose Lamme27-06-2010

Echt een aanrader, een top locatie!

Echt een plek waar je verwelkomt wordt met veel enthousiasme en warmte! Mooi centraal gelegen, goed verzorgd, top service, mooie stijlvolle en sfeervolle inrichting, heerlijk eten, volop vrijheid en rust....kortom een plek om je echt thuis te voelen! Ik ben hier nu al weer voor de tweede keer en heb nu al weer een plekje gereserveerd voor een volgende korte vakantie!

8Kindvriendelijk

• 10silvia25-08-2009

Super chillennnnnn!!!!!!!

Wij hebben van 20 tot 26 juli heerlijk relaxed in porta azul. De kamers zijn super mooi en schoon. Matthijs en Sylvia zijn heel gastvrij en niets is hun te veel. Zoals vele reeds hebben aangegeven, een keer mee-eten met hun beroemde diners is een echte aanrader. Voor de overige dagen dat je moet eten, laat je door hen adviseren. De ontbijtjes mag je ook niet missen, trouwens. De omgeving is prachtig en rustig en zoek je vertier huur een auto, binnen 10 minuten zit je er midden in.

Kortom een heerlijke vakantie die we beiden nodig hadden.

Groet, Anna en Silvia

8Ligging

• 9Marc07-08-2009

Een verademing!

Een ideale plek om tot rust te komen en tegelijkertijd de mooie kustlijn van de Algarve te ontdekken!

• 10Bram Huntink25-07-2008

Geweldig

Een geweldig onderkomen, een prachtige plek in een mooie omgeving. Zeker de moeite waard om te bezoeken.

9Kindvriendelijk

5 tips over Bed and Breakfast Casa Porta Azul

• Josine, 26-07-2012

Vraag Matthijs en Sylvia om tips voor mooie strandjes of lekkere eet gelegenheden. Ze weten alles!

• Anne de Vries, 13-04-2013

Laat hun de huurauto regelen! Perfect. Een auto heb je wel echt nodig,

• thea vankerkhoven, 20-08-2012

de mooie natuur, zowel in de bergen als de strandjes, en het prachtige weer maken dit tot een onvergetelijke vakantie !

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Porta Azul

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinTuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats