Bed and Breakfast Casa Porta Azul

BedAndBreakfast Info

9 reviews over Bed and Breakfast Casa Porta Azul in het Nederlands

• 2018
    10Hven24-08-2018

Na de eerste keer komt er vast een tweede keer

Geweldige plek. En ja, ach af en toe hoor je de weg en hoor je in de nacht een keer honden blaffen, maar dat is geneuzel in de marge, alles bij elkaar is dit een super spot! Zeer gastvrij, niks is te veel, mooie tuin, heel veel privacy, lekker zwembad, aandacht voor details, goede bedden, goed ontbijt en vooral heel goed dineren. Er wordt veel info gegeven als je er om vraagt, maar er wordt niks opgedrongen. Contacten met mede gasten gaat vrijblijvend, zat te doen in de omgeving en de zee en het strand zijn altijd dichtbij! Wij komen een keer terug!

10Hygiëne

• 2017
    10Daisy Schrok28-10-2017

Geweldig!

Prachtig complex, heerlijk rustig, voldoende ligbedden met comfortabele kussens. De eigenaren zijn heel aardig en kunnen heerlijk koken, het tweewekelijks diner is dan ook een aanrader. Wij zijn 2 keer in het penthouse geweest en vinden hem perfect. Eigenlijk vind ik dat Casa Porta Azul een Zoover award verdient!

10Hygiëne

• 10Daisy01-10-2016

Perfect!

Heerlijk plekje, lekker rustig, mooi penthouse en zeer gastvrije eigenaren. Gunstige ligging en werkelijk overal is over nagedacht. Het diner dat 2 keer per week wordt geserveerd is ook een aanrader. Leuke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Direct weer geboekt voor volgend jaar.

• 10William en Janneke van Stempvoort07-08-2015

Geweldig! Een aanrader voor iedereen!

Het is een prachtige locatie! Een en al rust en de drukte kan je opzoeken in de nabije omgeving. Een perfecte ligging voor vele uitstapjes. Mathijs en Sylvia hebben er een prachtige locatie van gemaakt wat met warmte en gezelligheid uitstraalt. De kamers zijn prachtig en vanuit je bed heb je de mooiste uitzichten. Wij zijn met 3 volwassenen en een kind (2) geweest en is een ideale locatie met een kleine. Bedje en kinderstoel waren perfect geregeld! Wij hebben het in 1 woord FANTASTISCH gehad en komen zeker nog een keer terug! Een aanrader voor een ieder die Portugal wilt ontdekken, maar ook momenten van rust zoekt!

• 10Carmen_van_sloten06-10-2013

Super, aanrader.

Genieten, heerlijke B&B en top service van Sylvia en Matthijs. Heerlijk ontbijt, fijne kamers, heerlijk zwembad, ideaal voor een kindje( bedje kinderstoel)

AANRADER!!!!!

8Ligging

• 10Anne de Vries13-04-2013

Wat een heerlijke week!

We hebben een heerlijke week gehad. Alles top geregeld, ook toen onze vrienden spontaan wilden buurten, was alles geregeld!

• 10Alex Moddermann09-08-2012

Paradijsje in de Algarve

Super gelegen B&B in de Algarve. Zeer centraal t.o.v. debezienswaardigheden. Het mooie van deze B&B is dat je met een gerust de gehele dag er kan vertoeven. Dit heeft o.a. te maken dat er een lunchkaart is waardoor je niet verplicht bent om weg te gaan, heerlijk. Verder is alles informeel en werkt men met veel passie. Er wordt toekomst gericht gedacht en is een absolute aanrader om je vakantie te vieren. Hier voel je je nou echt als God in Frankrijk (maar dan in de Algarve). Ik zou zeggen doen want je krijgt geen spijt.

• 10Familie Valk14-02-2011

Super!

In mei 2010 zijn we met ons dochtertje van 3 jaar voor de eerste keer een week in Casa Porta Azul geweest (naar aanleiding van de goede beoordelingen op deze site). We vonden het zo'n heerlijke vakantie dat we in september 2010 weer voor twee weken zijn terug geweest. Sylvia en Matthijs hebben het gewoon prima voor elkaar, een prachtige Casa, ze weten ontzettend veel van de omgeving en hebben altijd tips voor leuke restaurantjes. Wij hebben onze vakantie voor mei 2011 in ieder geval al weer geboekt. Dit keer drie heerlijk lange weken bij Sylvia en Matthijs! Onze dochter heeft het er nu al over...

9Eten

• 9Helena Avermaete12-07-2010

De ideale relaxplek

In mei 2010 logeerden we een week in Casa Porta Azul. Het weer kon beter maar de B&B voldeed aan alle verwachtingen, en meer! Gastvrij, gezellig, mooi domein, lekker ontbijt, lekker avondmaal, gezellige kamers. Ons zoontje van een jaar oud was ook meer dan welkom. Centrale ligging in de Algarve voor uitstapjes.

8Kindvriendelijk
    9Eten

5 tips over Bed and Breakfast Casa Porta Azul

• Josine, 26-07-2012

Vraag Matthijs en Sylvia om tips voor mooie strandjes of lekkere eet gelegenheden. Ze weten alles!

• Anne de Vries, 13-04-2013

Laat hun de huurauto regelen! Perfect. Een auto heb je wel echt nodig,

• thea vankerkhoven, 20-08-2012

de mooie natuur, zowel in de bergen als de strandjes, en het prachtige weer maken dit tot een onvergetelijke vakantie !

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Porta Azul

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinTuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats