Bed and Breakfast

7 reviews over Bed and Breakfast Casa Porta Azul in het Nederlands

Helemaal super!

De Groot
27-7-2019

Voor het eerst in Portugal en een super verblijf gehad. Wat een mooie locatie! Een heerlijk, goed verzorgd ontbijt, fijne kamer met prima bedden, en een prachtige tuin met zwembad waar het heerlijk vertoeven is. De ligging is prima; in een kwartier ben je op het strand. Plaatsen als Faro, Loulé, Silves, maar zelfs Sagres en Lagos zijn prima te bezoeken. Lekker eten in diverse nabijgelegen restaurantjes dankzij tips van de eigenaren. Zij staan altijd klaar met raad en adviezen als je daarom vraagt, regelen autohuur of bellen even voor je om bv surflessen te reserveren. Echt een aanrader, je wilt hier wel blijven! We gaan zeker nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

familie Wentink
12-8-2015

Je hoeft niet helemaal naar de andere kant van de wereld te vliegen om je in het paradijs te begeven! Gewoon een vakantie doorbrengen in de gastvrije Casa van Matthijs en Sylvia ( en hun zeer aardige medewerkers) en je weet wat we bedoelen! Wij waren met 2 kinderen (13 en 16) ook zij hebben enorm genoten. Tip: lekker mee eten op de avonden dat Matthijs en Sylvia koken! Een 10 hebben ze zeker verdiend !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Zalige zomervakantie 2014!

Philip Vereycken
23-7-2014

Geweldige B&B, helemaal volgens verwachting. Zalig zwembad. Verzorgd ontbijt. Verzorgde lunch aan het zwembad of op terras. Goed gevulde bar. Vriendelijke eigenaars, die altijd bereikbaar zijn. Prachtige tuin. Zeer goed gelegen (dicht bij de luchthaven en met de autostrade in de buurt is de ganse kuststrook vlot bereikbaar).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Matig

Fam. Willemsen
29-7-2013

Mooie omgeving perfecte uitvalsbasis om de Algarve te ontdekken , het eten dat ze 2x per week aanbieden (35€p.p.) is matig en zeker geen 35€' waard . Ook in een B&B. Mag een ijskastje in de kamer wel zeker,aanwezig zijn, 1.50€ voor 20 cl.flesje fris uit de honeystbar is wat overdreven naar onze mening . Voor wie van een B&B houd omwille van de leuke en gezellige sfeer is dit misschien niet de aangewezen lokatie . Al bij al leuke vakantie gehad .

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2013

Perfect

Naam Naam
28-1-2013

Alles perfect geregeld,Mooie Casa voor ieder aan te bevelen.

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2013

Geweldige plek!

Margot
17-8-2009

Afgelopen week zijn wij in Casa porta Azul te gast geweest. Wij voelden ons meteen thuis door jullie gastvrijheid. Het waren heerlijke, ontspannen dagen waar we in jullie huis en fantanstische tuin konden ontsnappen aan de drukte. Matthijs en Sylvia; jullie diners en ontbijtjes waren in één woord geweldig! De gezellige sfeer, de leuke tips voor uitstapjes in de omgeving, tesamen met jullie fantastische stek laat ons zeker nog eens terugkeren naar jullie! Margot

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Een geweldige CASA

Goutswilders-Buyens
30-7-2009

Sylvia en Matthijs,bedankt voor de ongelooflijk fijne tijd bij jullie. Jullie casa is gewoon TOP. Ruime en nette kamers, gezellig zwembad, prachtige en rustige omgeving, heerlijk ontbijt en diner maar vooral niet te vergeten jullie warm en vriendelijk onthaal. Wij hebben een heel fijne tijd gehad. Wij wensen jullie nog alle succes toe want jullie verdienen het. Vele groetjes, Geert, Nancy, Tiffany en Jordy.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Porta Azul in Boliqueime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Porta Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.