Bed and Breakfast Casa Porta Azul

BedAndBreakfast Info

52 reviews over Bed and Breakfast Casa Porta Azul in het Nederlands

• 9Piet van Kersbergen11-09-2019

fantatisch

Geweldige gastheer en vrouw. Bij problemen maximale ondersteuning. Het is een genot hier alweer voor het elfde jaar terug te komen. Rustige omgeving en vanuit hier alles gemakkelijk te bereiken.

9Kindvriendelijk
    9Hygiëne

• 2017
    7Sander04-12-2017

Mooie B&B

Erg mooie B&B. Heerlijk zwembad met fijne ligweide. Kamers ietwat klein en gehorig. Als de wind " verkeerd " staat heb je het gevoel dat je op de naastgelegen snelweg ligt. 's Nachts veel honden geblaf. Ontbijt met zelfgemaakt brood, jam en vers geperst sap, zou meer afwisseling in kunnen zitten, veel van het zelfde en een beetje karig. Het is leuk om deel te nemen aan het diner wat twee keer per week wordt geserveerd. Jammer dat er geen koelkastje is op de kamer. Gastheer zeer vriendelijk, gastvrouw wat afstandelijk, nam niet de moeite ons gedag te zeggen bij het afscheid. Je hebt wel een auto nodig, maar B&B ligt centraal gelegen, dicht bij de luchthaven en het strand.

8Hygiëne
    7Eten
    7Kamers

• 9Piet van Kersbergen10-10-2017

fantastisch verblijf zoals ook de voorgaande jaren

De ontvangen informatie de verzorging ter plaatse het verzorgen van de huur van de auto. Ik kan geen minpunten bedenken. Bij problemen direct hulp het voelt als thuiskomen

9Hygiëne

• 9Bas en Diny21-09-2017

Ge-wel-dig

De gastvrijheid van Sylvia&Matthijs was heerlijk. Daarnaast hadden wij het voorrecht om in diverse kamers te overnachten en zo kennis te maken met de hele B&B. Alle kamers waren heerlijk ruim en prachtig strak ingericht. Ook de diners waren super lekker! Al met al een heerlijke plek om even op adem te komen.

7Zwembad

• 9Joke en Wim Havermans10-07-2017

Gastvrij, gemoedelijk en rustgevende atmosfeer

De 4-gangendiners met wijn naar keuze op dinsdag- en vrijdagavond zijn van grote klasse. Voor kinderen wordt er aangepast gekookt. De sfeer is plezierig en ontspannen. De tuin met zwembad biedt de rust die je op een vakantie verwacht. Gelukkig geen Engelsen die de Algarve overspoelen. Ontbijt is goed, ook een eitje naar eigen wens.

9Kindvriendelijk

• 9Helene16-05-2017

Geweldig

Super plek om de Algarve te bekijken. Heerlijk diner gehad. Sylvia en Mathijs staan klaar met goede adviezen om de Algarve te ontdekken. Casa Porta Azul is een oase. Geweldig zwembad. Een auto is wel noodzakelijk. Maar ook dit kan via Casa Porta Azul geregeld worden. Kortom een aanrader.

8Zwembad
    8Kamers

• 10Robin & Mirella14-06-2016

Schitterend !

Schitterende ontvangst, ze zochten zelfs een oplossing omdat we 2 dagen vroeger aan de deur stonden dan voorzien.. mooie rondleiding en uitleg van de regio. Deze mensen hebben een passie en zorgen iedere minuut van de dag dat alle puntjes op "i" staan... Top !

10Kindvriendelijk
    10Prijs/kwaliteit
    10Ligging

• 9Dirkjan en Marjolein07-06-2016

Ideaal voor rustzoekers

Wij zijn nu 3 keer bij Sylvia en Matthijs in Casa Porta Azul geweest en volgend jaar gaan we weer! Echt een aanrader voor mensen die van rust, ontspanning en luxe houden. De Casa ligt iets afgelegen waardoor een auto wel een vereiste is. Voor ons is dit een ideale locatie vanwege de rustige en landelijke ligging. Albufeira, AlgarveShopping en diverse strandjes liggen op nog geen kwartiertje rijden. Er heerst een bijzonder goede en ontspannen sfeer. Sylvia en Matthijs verzorgen alles tot in de puntjes en zijn bijzonder service gericht. Een parasolletje mee voor op het strand is geen probleem. Sylvia en Matthijs weten voldoende tips en adviezen voor leuke uitstapjes en lekkere restaurantjes. Ook het personeel is erg vriendelijk. Iedere ochtend verheugen wij ons weer op het heerlijke ontbijt op het terras met verse streekproducten en zelf gemaakt brood. 2x per week wordt er, tegen extra betaling, voor de gasten een uitgebreid 4 gangen diner gekookt. In de zelfbedieningsbar kunnen gekoelde dranken, koffie, thee etc. worden verkregen. De tuin is een Oase met gezellige zitjes. Het verwarmde zwembad, de jacuzzi en het royale gazon met ligstoelen geven een echt vakantiegevoel.

10Ligging

• 8SvL16-12-2015

Mooie entourage, sobere kamer

B&B bevind zich op een mooie lokatie niet ver van het vliegveld, maar wel wat te dicht bij de autostrada. Als de wind verkeerd staat hoor je de auto's. De entourage is schitterend en relaxed met een heerlijk zwembad met bubbelbad gedeelte en zonneweide met ligbedden. Kamers zijn wat gehorig, zijn niet 100% schoon en zijn zeer sober ingericht, geen extra tafeltje, geen zeepje of douchegel. Mathijs en Sylvia zijn super gastvrij en behulpzaam, 2x per week koken ze voor hun gasten en tussen de middag maakt Mathijs op verzoek heerlijke lunchgerechtjes. Ze hanteren wel Nederlandse prijzen. (b.v. 35,- pp voor een 4 gangenmenu) Je bent min of meer verplicht drankjes uit de bar te nemen doordat je geen eigen koelkastje op de kamer hebt (gemiddelde prijs €1,50) Prijs/Kwaliteit verhouding niet helemaal in evenwicht. Het is aan te raden om een auto te huren.

8Eten
    6Kamers
    6Prijs/kwaliteit
    6Ligging

• 5Johan18-09-2015

Goed, zonder meer

Gewoon goed, hadden de luxe kamer, maar de kamer was zeer sober en vrij klein. Geen badkamermatje, geen shampoo of douchegel, geen afzuiging in de badkamer en het tafeltje buiten was zeer wankel. Zeer lawaaierige omgeving, dicht bij de autostrade en de honden waren 's morgens vroeg van de partij. Ontbijt was sober. Is ons tiende verblijf in Portugal tijdens onze vakantie en qua verhouding prijs-kwaliteit scoort deze verblijfplaats het minst goed.

6Kindvriendelijk
    6Service
    2Ligging

5 tips over Bed and Breakfast Casa Porta Azul

• Josine, 26-07-2012

Vraag Matthijs en Sylvia om tips voor mooie strandjes of lekkere eet gelegenheden. Ze weten alles!

• Anne de Vries, 13-04-2013

Laat hun de huurauto regelen! Perfect. Een auto heb je wel echt nodig,

• thea vankerkhoven, 20-08-2012

de mooie natuur, zowel in de bergen als de strandjes, en het prachtige weer maken dit tot een onvergetelijke vakantie !

0 vragen over Bed and Breakfast Casa Porta Azul

• KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurMagnetron, TV

• ReceptieAanwezig
    • Op het terreinTuin
    • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service)

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats