Bed and Breakfast Casa Porta Azul

Bed and Breakfast Casa Porta Azul
9,2

5 tips over Bed and Breakfast Casa Porta Azul

Anne de Vries, 13-4-2013
Laat hun de huurauto regelen! Perfect. Een auto heb je wel echt nodig,
thea vankerkhoven, 20-8-2012
de mooie natuur, zowel in de bergen als de strandjes, en het prachtige weer maken dit tot een onvergetelijke vakantie !
Johan en Wilma, 10-8-2012
Ga vooral het binnenland in om de meest originele restaurantjes te vinden (ook danzij tips van Sylvia en Matthijs). Portugal is een mooi land met vriendelijke mensen.

Alex Moddermann, 9-8-2012

Zoomarine, Lagos, Villamoura, de grotten met een bootje bezichtigen of met een "superboot" de zee op om dolfijnen te spotten. Verder als je van wijnen houdt het landgoed van Sir Cliff Richard.

Een nadeel (mmmm) is de vervelende particuliere tolweg. Niet qua kosten maar meer hoe het geregeld wordt.

Josine, 26-7-2012
Vraag Matthijs en Sylvia om tips voor mooie strandjes of lekkere eet gelegenheden. Ze weten alles!