5 tips over Bed and Breakfast Casa Porta Azul

• Josine, 26-07-2012

Vraag Matthijs en Sylvia om tips voor mooie strandjes of lekkere eet gelegenheden. Ze weten alles!

• Anne de Vries, 13-04-2013

Laat hun de huurauto regelen! Perfect. Een auto heb je wel echt nodig,

• thea vankerkhoven, 20-08-2012

de mooie natuur, zowel in de bergen als de strandjes, en het prachtige weer maken dit tot een onvergetelijke vakantie !

• Alex Moddermann, 09-08-2012

Zoomarine, Lagos, Villamoura, de grotten met een bootje bezichtigen of met een "superboot" de zee op om dolfijnen te spotten. Verder als je van wijnen houdt het landgoed van Sir Cliff Richard. Een nadeel (mmmm) is de vervelende particuliere tolweg. Niet qua kosten maar meer hoe het geregeld wordt.

• Johan en Wilma, 10-08-2012

Ga vooral het binnenland in om de meest originele restaurantjes te vinden (ook danzij tips van Sylvia en Matthijs). Portugal is een mooi land met vriendelijke mensen.