Bed and Breakfast Casa Porta Azul

9,3

77 reviews over Bed and Breakfast Casa Porta Azul in het Nederlands

Mooie B&B

Sander, 4-12-2017

Erg mooie B&B. Heerlijk zwembad met fijne ligweide. Kamers ietwat klein en gehorig. Als de wind " verkeerd " staat heb je het gevoel dat je op de naastgelegen snelweg ligt. 's Nachts veel honden geblaf. Ontbijt met zelfgemaakt brood, jam en vers geperst sap, zou meer afwisseling in kunnen zitten, veel van het zelfde en een beetje karig. Het is leuk om deel te nemen aan het diner wat twee keer per week wordt geserveerd. Jammer dat er geen koelkastje is op de kamer. Gastheer zeer vriendelijk, gastvrouw wat afstandelijk, nam niet de moeite ons gedag te zeggen bij het afscheid. Je hebt wel een auto nodig, maar B&B ligt centraal gelegen, dicht bij de luchthaven en het strand.

Geweldig!

Daisy Schrok, 28-10-2017

Prachtig complex, heerlijk rustig, voldoende ligbedden met comfortabele kussens. De eigenaren zijn heel aardig en kunnen heerlijk koken, het tweewekelijks diner is dan ook een aanrader. Wij zijn 2 keer in het penthouse geweest en vinden hem perfect. Eigenlijk vind ik dat Casa Porta Azul een Zoover award verdient!

fantastisch verblijf zoals ook de voorgaande jaren

Piet van Kersbergen, 10-10-2017

De ontvangen informatie de verzorging ter plaatse het verzorgen van de huur van de auto. Ik kan geen minpunten bedenken.

Bij problemen direct hulp het voelt als thuiskomen

Ge-wel-dig

Bas en Diny, 21-9-2017

De gastvrijheid van Sylvia&Matthijs was heerlijk. Daarnaast hadden wij het voorrecht om in diverse kamers te overnachten en zo kennis te maken met de hele B&B. Alle kamers waren heerlijk ruim en prachtig strak ingericht. Ook de diners waren super lekker! Al met al een heerlijke plek om even op adem te komen.

Schitterend !

Robin Mues, 22-7-2017

wij hebben géén minpunten, toplocatie, topmensen ! Dit was ons tweede bezoek en we gaan in september opnieuw terug met vrienden+baby.

Gastvrij, gemoedelijk en rustgevende atmosfeer

Joke en Wim Havermans, 10-7-2017

De 4-gangendiners met wijn naar keuze op dinsdag- en vrijdagavond zijn van grote klasse. Voor kinderen wordt er aangepast gekookt. De sfeer is plezierig en ontspannen.

De tuin met zwembad biedt de rust die je op een vakantie verwacht.

Gelukkig geen Engelsen die de Algarve overspoelen.

Ontbijt is goed, ook een eitje naar eigen wens.

Geweldig

Helene, 16-5-2017

Super plek om de Algarve te bekijken. Heerlijk diner gehad. Sylvia en Mathijs staan klaar met goede adviezen om de Algarve te ontdekken. Casa Porta Azul is een oase. Geweldig zwembad. Een auto is wel noodzakelijk. Maar ook dit kan via Casa Porta Azul geregeld worden. Kortom een aanrader.

Perfect!

Daisy, 1-10-2016

Heerlijk plekje, lekker rustig, mooi penthouse en zeer gastvrije eigenaren. Gunstige ligging en werkelijk overal is over nagedacht. Het diner dat 2 keer per week wordt geserveerd is ook een aanrader. Leuke mensen die weten waar ze mee bezig zijn. Direct weer geboekt voor volgend jaar.

Schitterend !

Robin & Mirella, 14-6-2016

Schitterende ontvangst, ze zochten zelfs een oplossing omdat we 2 dagen vroeger aan de deur stonden dan voorzien.. mooie rondleiding en uitleg van de regio. Deze mensen hebben een passie en zorgen iedere minuut van de dag dat alle puntjes op "i" staan... Top !

Ideaal voor rustzoekers

Dirkjan en Marjolein, 7-6-2016

Wij zijn nu 3 keer bij Sylvia en Matthijs in Casa Porta Azul geweest en volgend jaar gaan we weer! Echt een aanrader voor mensen die van rust, ontspanning en luxe houden. De Casa ligt iets afgelegen waardoor een auto wel een vereiste is. Voor ons is dit een ideale locatie vanwege de rustige en landelijke ligging. Albufeira, AlgarveShopping en diverse strandjes liggen op nog geen kwartiertje rijden. Er heerst een bijzonder goede en ontspannen sfeer. Sylvia en Matthijs verzorgen alles tot in de puntjes en zijn bijzonder service gericht. Een parasolletje mee voor op het strand is geen probleem. Sylvia en Matthijs weten voldoende tips en adviezen voor leuke uitstapjes en lekkere restaurantjes. Ook het personeel is erg vriendelijk. Iedere ochtend verheugen wij ons weer op het heerlijke ontbijt op het terras met verse streekproducten en zelf gemaakt brood. 2x per week wordt er, tegen extra betaling, voor de gasten een uitgebreid 4 gangen diner gekookt. In de zelfbedieningsbar kunnen gekoelde dranken, koffie, thee etc. worden verkregen. De tuin is een Oase met gezellige zitjes. Het verwarmde zwembad, de jacuzzi en het royale gazon met ligstoelen geven een echt vakantiegevoel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Porta Azul in Boliqueime, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Porta Azul zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Porta Azul scoort een 9.25 uit 10 op basis van 78 reviews.