Villa Sonolento

Meer villa info

14 reviews over Villa Sonolento

• 9Penen Philip17-08-2014

Een oase

De Villa is stijlvol ingericht en biedt de mogelijkheid om rustig te genieten van de tuin, het zwembad en het tennisveld alsook de stijlvol ingerichte living en leeskamer.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 9Judith05-07-2012

Geweldige plek voor een relaxte en luxe vakantie!

Met een groep van 12 vrienden hebben we een week lang genoten van deze accomodatie. De buitenruimte is fantastisch: grote tuin, groot zwembad met buitenkeuken. En binnen is er plek om lekker rustig even te lezen of voor de paar workaholics onder ons nog even wat werkdingen te regelen (Wifi 25 euro per week). Alles netjes en schoon. Je hoeft, behalve om boodschappen te halen, eigenlijk het hek niet uit. Zwemmen, zonnen, tennissen, tafeltennis, poolen, barbecuen, in de hangmat lezen en genieten van het practige uitzicht. Maar als je toch wat meer wilt is er op korte afstand (wel huurauto nodig) genoeg te beleven. Zo maakten wij een zeiltocht en gingen naar één van de fantastische stranden op 20 min rijafstand. Lagos is een gezellig stadje om te eten en te shoppen. Een heerlijke week dus!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 9Pascal21-06-2011

Villa Sonolento is genieten voor jong en oud

Wij hebben begin juni 2011 onze vakantie via TO gevierd in villa Sonolento. Bij aankomst direct onder de indruk van de elektrische poort en de oprijlaan naar de villa. Wat een tuin! Of moeten we zeggen park? In de tuin vind je de tennisbaan waar wij 2x een dubbeltje hebben gespeeld. Niet eerder zo'n geweldig uitzicht gehad terwijl ik m'n service sloeg. Daarna even onder de buitendouche om vervolgens in het zwembad te duiken. Het zwembad is (meer dan) groot genoeg voor onze groepsamenstelling (8 volwassenen en 3 kids). 's Avonds de barbecue aan in de buitenkeuken. Heerlijke visjes die elke dag vers voor je klaarliggen in de overdekte vismarkt in Lagos. Verder zijn er prachtige stranden op +/- 20-25 autominuten. Ook hebben we een Zoo bezocht en een 'dolfinarium'. Genoeg dus te doen voor jong-en oud. Tot slot: Ik kan iedereen aanraden deze villa te boeken.

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 9Theodore Cornelis26-02-2010

sprakeloos

Werkelijk waar een prachtige villa. Meer comfort en luxe konden we onszelf niet toewensen. Alles was tot in de puntjes perfect. Een echte aanradar! volgend jaar weer!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 10Joop Bakker08-02-2010

Sonolento was perfect

Toevallig passeerde ik op mijn zoektocht naar een vakantieonderkomen uw website. Na enig klikken herkende ik de villa. Enkele jaren geleden hebben wij enkele malen een zomervakantie in uw werkelijk schitterde villa doorgebracht. Werkelijk alles was perfect. Het behoort tot de beste vakanties die we gehad hebben. Graag zouden we nog een keer terugkomen, maar wij bezoeken ook graag andere gebieden. Vanwege mijn goede ervaringen destijds, besloot ik er toch een mailtje aan te wagen met deze boodschap aan andere potentiële huurders. Met vriendelijk groet, Joop Bakker, Bergen op Zoom.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 10Edith van der Wielen03-02-2010

Een Topper !! Een locatie om naar terug te gaan

Op Sonolento hebben wij genoten van de gastvrijheid en de landelijke rust. De locatie is prachtig en het uitzicht geweldig Een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 9claudia31-01-2010

Unieke ligging, rust gewoon ontstressen

Fantastische omgeving, prachtige villa alle confort wat je wensen kan oa zwemmen, bbq, tennissen, wandelen, biljart. De villa is super clean.

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9anja25-01-2010

schitterend

met 7 volwassenen en 6 kinderen weekje geweest, mooie ligging boven op de berg ..... dorpjes en steden rondom goed bereikbaar en heel gezellig.

voor volwassen is er veel rust te vinden en de kinderen kunnen zichzelf goed vermaken in t zwembad waar je savonds lekker kunt bbq.....ook op de tennisbaan en in de biljartzaal kunnen de kinderen zich zeer goed vermaken . een mooie plaats om met een grote groep gezellig heen te gaan. EEn aanrader !!!!!!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9willem25-01-2010

zeer mooie en aangename accommodatie

veel comfort, ruimte, privacy, een paradijs voor jong en oud, alles aanwezig. Eten aan de pool onder het bamboo dak, de vrouwen samen aan de babbel tijdens de afwas, de heren op de tennis court. Fruit plukken in de boomgaard, kortom......heerlijk

Gereisd met oudere kinderen in januari 2010

Villa Sonolento info