Appartement Quinta Fronteira

Tonen op kaart

19 reviews over Appartement Quinta Fronteira

• 2019
    10Ronald en Miranda Broens12-06-2019

Na een hartelijk ontvangst met veel tips van de gastvrouw Ellen begon onze heerlijke vakantie. Quintas Fronteira is rustig gelegen en voorzien van alle gemakken. Het zwembad in de tuin is lekker om na een dag lekker te zwemmen. In de tuin hangen lekker sappige sinaasappels om te eten of te persen. De ligging is ideaal om dagjes erop uit te gaan zoals naar Lagos, Sagres, Monchique, Aljezur en heel veel strandden. Wandelmogelijkheden genoeg in omgeving ook met de wandelgids die klaar ligt. Op loopafstand kun je lekkere broodjes halen bij Gloria’s. Ook wordt er drie keer per week gepoetst en schone handdoeken neer gelegd. Kortom prijs / kwaliteit is prima, een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Mila Vreugdenhil14-05-2019

Prachtige plek

Wat een super locatie. Quinta fronteira is nog mooier en fijner dan foto's en informatie vooraf vertellen. Alle schoonheid en de bijzondere sfeer maken blij en geven energie.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Guido09-05-2019

Aanrader!

Alles was in 1 woord "áf": De ontvangst midden in de nacht door Ellen, de studio zelf, gezellig en schoon, de tuin, met sinaasappelbomen waarvan de sinaasappels mochten gebruiken. iedere ochtend persten we sinaasappelsap en liepen we naar het dorp om bij "Gloria" vers brood te halen. Meestal zaten we op het balkon in het voorjaarszonnetje - wat in Portgual trouwens behoorlijk warm kan zijn hebben we gemerkt! En de omgeving! Quinta Fronteira ligt strategisch - zowel zuid als westkust zijn heel gemakkelijk te bereiken. Er lag een wandelgids in de studio waar we veel gebruik van hebben gemaakt! Een week was veel te kort, we komen vast nog eens terug!

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    7Jos Bakkum11-09-2018

Heerlijke accomodatie maar in de nachten overlast

In augustus voor de vijfde keer naar Quinta Fronteira geweest. Dat doe je niet zomaar, alleen als het bevalt. Heerlijk met z'n tweeën. De ontvangst door Margaret was wederom prima. Helaas kregen wij niet ons gewenste appartement Marte dat wij al bij de boeking in januari jl. hadden aangegeven. Tijdens de eerste avond en nacht hadden last van een hond(je) van de buurvrouw. Het beestje huilde, jankte en blafte continu. Na een paar nachten heb ik dit aangegeven bij Margaret. Zij heeft gepraat met de buurvrouw en de daarop volgende nacht was het stil. Waarschijnlijk had ze het beestje binnen gehouden. De avonden en nachten daarna was het weer raak. Ik heb zelfs een aantal keren midden in de nacht aan de poort staan rammelen maar er was niemand thuis. Het beestje was waarschijnlijk eenzaam en bang en heeft onze nachtrust flink verstoort. Uiteindelijk hebben wij van de zeven nachten er twee redelijk tot goed kunnen slapen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

9M05-08-2017

Prachtige omgeving, heerlijk rustig, mooi appartement. Fijn zwembad. Super aardige gastvrouw. Onze dochter van bijna 2 jaar vond het ook heerlijk in het zwembad en op het grasveldje. We hebben ons uitstekend vermaakt, echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 8Wil Schröder en Lia Snoek02-06-2017

We hebben een heerlijke week gehad.

Zoek je een comfortabel onderkomen in een rustige omgeving denk eens aan Quinta Frontera. Het is besloten en van vele gemakken voorzien, Alle denkbare voorzieningen zijn aanwezig. Uitstekende bedden, goed ingerichte keuken. Je kunt gerust een dagje "thuis" blijven op het terras met de prachtige tuin met zwembad. Minder geslaagd was de vraag om het toiletpapier niet door te spoelen ivm kans op verstopping. Een beetje onsmakelijk. Beter was te vragen erg zuinig te zijn met het doorspoelen van papier. Voor de oudere gast zijn een paar comfortstoelen ook geen overbodige luxe. Verder niets dan lof over de geweldige ontvangst, de voorzieningen in en om het appartement en de vele mogelijkheden om voor zeer weinig geld uit eten te gaan.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Jan01-11-2016

de hemel op aarde

Dankzij de goede routebeschrijving konden we het adres in het donker (we hadden een late vlucht) goed vinden. Het appartement was keurig ingericht en van alle gemakken voorzien. De tuin is als een paradijs met een heerlijk zwembad. We troffen het met het weer want we hebben alle dagen kunnen zwemmen, zowel hier als in het zeewater. Eten doe je hier buiten de deur voor minder geld dan wanneer je het zelf zou maken. Wij hebben dus alle dagen ergens anders gegeten. Heerlijke verse vis en salades, de Portugese keuken is geweldig! De rust die er heerste op de quinta is onbeschrijfelijk, ondanks het feit dat de andere appartementen ook bezet waren. Er was voldoende privacy voor iedereen. Wanneer je van rust houdt en mooie natuur dan is dit de ultieme plek. En op maar 7 km van het gezellige Lagos waar voldoende vertier is. Hoogtepunt was de dolfijnentocht vanuit de haven van Lagos. Om deze dieren te kunnen zien in hun natuurlijke omgeving was onovertroffen. Voor herhaling vatbaar !!

Gereisd met partner in oktober 2016

• 10Anoniem01-11-2016

Super!

We hebben in 1 woord een geweldige tijd gehad in Quinta Fronteira! Toen wij er logeerden was het "vol", wat betekent dat je er met in totaal 4 stellen vertoeft. Meestal hadden we het het rijk alleen; de andere gasten maakten overdag uitstapjes, wij kozen er vaak voor een beetje bij het zwembad te chillen. Natuurlijk zijn we ook wel naar het strand gegaan en hebben we het eea bezichtigd, maar eigenlijk bleven we net zo lief "thuis". Het appartement was schoon en bijzonder compleet qua inrichting. Margaret, die ons ontving, was zeer behulpzaam en altijd bereikbaar - al hadden wij verder geen "hulp" nodig , het is toch fijn dat je zo een Nederlandse kunt bellen mocht er iets zijn! s'Avonds gingen we altijd uit eten, lekker, gezellig en behoorlijk goedkoop!;) Ook hebben we bij Gloria in het dorp een keer een gegrild piripiri kippetje gehaald. We hebben nu al heimwee en komen zeker terug!

Gereisd met partner in september 2016

• 9Mels27-08-2016

Even lekker bijkomen

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad bij Quinta Fronteira. Mooie studio met uitzicht op het zwembad. Klamboe om muggen tegen te gaan. Schone handdoeken en lakens. De sfeer op het terrein is erg prettig en relaxed. Ook de 'wifi-corner' is gezellig ingericht. Bij vragen of opmerkingen staat Margaret voor je klaar. Een echte Hollandse nuchtere dame met hart voor de Quinta en Portugal. Prima uitvalsbasis om de Algarve te verkennen, maar vergeet ook zeker niet even lekker te relaxen bij het heerlijke zwembad!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 6Laura07-08-2016

Toe aan een opfrisbeurt

Samen met mijn man verbleef ik een weekje in studio Marte van Quinta Fronteira. Prachtige omgeving en ruime studio. Veel dingen zijn alleen wel toe aan vernieuwing. Denk aan de kitrandjes in de badkamer en keuken, kapot raam dat niet sluit, gescheurde en bevlekte klamboe en snijplankje keuken. Het zwembad is lekker maar niet heel schoon (veel bladeren en insecten die erin drijven) en sommige tegeltjes ontbreken. Al deze dingen zijn volgens mij goed op te lossen en wij hopen dat de eigenaar de puntjes op de i gaat zetten. Kluisjes per appartement/studio zouden ook fijn zijn. Na wat aanpassingen wordt Quinta Fronteira het pareltje dat ze verdient te zijn.

Gereisd met partner in juli 2016

1 tip over Appartement Quinta Fronteira

• Kayleigh-Jeroen, 14-07-2015

De studios zijn erg ruim.

1 vraag over Appartement Quinta Fronteira

• vie, 03-06-2016

studio

Staan er op het terras een tafel en stoelen/ligstoelen? Hoe groot in opp is dit ongeveer? (foto's?) Is de studio ruim genoeg voor 2 volwassenen en een peuter? Is al het keukenmateriaal aanwezig?

Appartement Quinta Fronteira info

• Huishoudelijke apparatuurTV