Géén boekingskosten

Appartement Quinta Fronteira

PortugalAlgarveBensafrim

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Quinta Fronteira voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 20 reviews

Meer appartement info

20 Reviews over Quinta Fronteira

• 9Charlotte Jurgens10-08-2021

Fantastisch verblijf!!

We hebben een super vakantie gehad tijdens ons verblijf in Quinta Fronteira. Tijdens onze aankomst stond Jan ons al op te wachten, erg prettig. Ook konden we de eigenaren de hele week bereiken met vragen en hebben we fijne tips gekregen. De appartementen zijn heerlijk ruim, en de tuin en zwembad zijn in werkelijkheid nog mooier dan op de foto's. Zeer netjes onderhouden met prachtige planten en bloemen. Het keukentje is voorzien van alles wat je nodig hebt. Een aanrader als je geen zin hebt om uit eten te gaan: In het naastgelegen dorpje Bensafrim (7 minuten lopen) kan je heerlijke gegrilde kip halen. Het appartement ligt erg gunstig, je bent binnen 10-15 minuten rijden bij de zuidkust, maar je kan ook makkelijk uitwijken naar de prachtige ruige west-kust. Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad, in een prachtig verblijf. Wij komen zeker terug!

Ellen - Quinta Fronteira, eigenaar, 22-08-2021

Beste Charlotte, Hartelijk dank voor je mooie review! Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben en van plan zijn terug te komen. Jullie waren ideale gasten, 🤗 dus altijd welkom! Zonnige groet uit Bensafrim!🌻

• 10Ronald en Miranda Broens12-06-2019

Na een hartelijk ontvangst met veel tips van de gastvrouw Ellen begon onze heerlijke vakantie. Quintas Fronteira is rustig gelegen en voorzien van alle gemakken. Het zwembad in de tuin is lekker om na een dag lekker te zwemmen. In de tuin hangen lekker sappige sinaasappels om te eten of te persen. De ligging is ideaal om dagjes erop uit te gaan zoals naar Lagos, Sagres, Monchique, Aljezur en heel veel strandden. Wandelmogelijkheden genoeg in omgeving ook met de wandelgids die klaar ligt. Op loopafstand kun je lekkere broodjes halen bij Gloria’s. Ook wordt er drie keer per week gepoetst en schone handdoeken neer gelegd. Kortom prijs / kwaliteit is prima, een aanrader.

• 9Mila Vreugdenhil14-05-2019

Prachtige plek

Wat een super locatie. Quinta fronteira is nog mooier en fijner dan foto's en informatie vooraf vertellen. Alle schoonheid en de bijzondere sfeer maken blij en geven energie.

• 10Guido09-05-2019

Aanrader!

Alles was in 1 woord "áf": De ontvangst midden in de nacht door Ellen, de studio zelf, gezellig en schoon, de tuin, met sinaasappelbomen waarvan de sinaasappels mochten gebruiken. iedere ochtend persten we sinaasappelsap en liepen we naar het dorp om bij "Gloria" vers brood te halen. Meestal zaten we op het balkon in het voorjaarszonnetje - wat in Portgual trouwens behoorlijk warm kan zijn hebben we gemerkt! En de omgeving! Quinta Fronteira ligt strategisch - zowel zuid als westkust zijn heel gemakkelijk te bereiken. Er lag een wandelgids in de studio waar we veel gebruik van hebben gemaakt! Een week was veel te kort, we komen vast nog eens terug!

• 7Jos Bakkum11-09-2018

Heerlijke accomodatie maar in de nachten overlast

In augustus voor de vijfde keer naar Quinta Fronteira geweest. Dat doe je niet zomaar, alleen als het bevalt. Heerlijk met z'n tweeën. De ontvangst door Margaret was wederom prima. Helaas kregen wij niet ons gewenste appartement Marte dat wij al bij de boeking in januari jl. hadden aangegeven. Tijdens de eerste avond en nacht hadden last van een hond(je) van de buurvrouw. Het beestje huilde, jankte en blafte continu. Na een paar nachten heb ik dit aangegeven bij Margaret. Zij heeft gepraat met de buurvrouw en de daarop volgende nacht was het stil. Waarschijnlijk had ze het beestje binnen gehouden. De avonden en nachten daarna was het weer raak. Ik heb zelfs een aantal keren midden in de nacht aan de poort staan rammelen maar er was niemand thuis. Het beestje was waarschijnlijk eenzaam en bang en heeft onze nachtrust flink verstoort. Uiteindelijk hebben wij van de zeven nachten er twee redelijk tot goed kunnen slapen.

• 9M05-08-2017

Prachtige omgeving, heerlijk rustig, mooi appartement. Fijn zwembad. Super aardige gastvrouw. Onze dochter van bijna 2 jaar vond het ook heerlijk in het zwembad en op het grasveldje. We hebben ons uitstekend vermaakt, echt een aanrader.

• 8Wil Schröder en Lia Snoek02-06-2017

We hebben een heerlijke week gehad.

Zoek je een comfortabel onderkomen in een rustige omgeving denk eens aan Quinta Frontera. Het is besloten en van vele gemakken voorzien, Alle denkbare voorzieningen zijn aanwezig. Uitstekende bedden, goed ingerichte keuken. Je kunt gerust een dagje "thuis" blijven op het terras met de prachtige tuin met zwembad. Minder geslaagd was de vraag om het toiletpapier niet door te spoelen ivm kans op verstopping. Een beetje onsmakelijk. Beter was te vragen erg zuinig te zijn met het doorspoelen van papier. Voor de oudere gast zijn een paar comfortstoelen ook geen overbodige luxe. Verder niets dan lof over de geweldige ontvangst, de voorzieningen in en om het appartement en de vele mogelijkheden om voor zeer weinig geld uit eten te gaan.

• 10Tiago Freitas03-01-2017

The most peaceful and amazing place ever!

Nothing negative to say, I had the most relaxing and enjoyable week! We stayed in a cute studio, very cosy and romantic, with everything we needed. A big and nice pool, actually everything looks the same or better that on the pictures! I can recommend it to everyone! Nearby Lagos and the West coast, and many more beautiful places and beaches to visit! Will be back for sure!! Thank you Ellen!

• 10Jan01-11-2016

de hemel op aarde

Dankzij de goede routebeschrijving konden we het adres in het donker (we hadden een late vlucht) goed vinden. Het appartement was keurig ingericht en van alle gemakken voorzien. De tuin is als een paradijs met een heerlijk zwembad. We troffen het met het weer want we hebben alle dagen kunnen zwemmen, zowel hier als in het zeewater. Eten doe je hier buiten de deur voor minder geld dan wanneer je het zelf zou maken. Wij hebben dus alle dagen ergens anders gegeten. Heerlijke verse vis en salades, de Portugese keuken is geweldig! De rust die er heerste op de quinta is onbeschrijfelijk, ondanks het feit dat de andere appartementen ook bezet waren. Er was voldoende privacy voor iedereen. Wanneer je van rust houdt en mooie natuur dan is dit de ultieme plek. En op maar 7 km van het gezellige Lagos waar voldoende vertier is. Hoogtepunt was de dolfijnentocht vanuit de haven van Lagos. Om deze dieren te kunnen zien in hun natuurlijke omgeving was onovertroffen. Voor herhaling vatbaar !!

• 10Anoniem01-11-2016

Super!

We hebben in 1 woord een geweldige tijd gehad in Quinta Fronteira! Toen wij er logeerden was het "vol", wat betekent dat je er met in totaal 4 stellen vertoeft. Meestal hadden we het het rijk alleen; de andere gasten maakten overdag uitstapjes, wij kozen er vaak voor een beetje bij het zwembad te chillen. Natuurlijk zijn we ook wel naar het strand gegaan en hebben we het eea bezichtigd, maar eigenlijk bleven we net zo lief "thuis". Het appartement was schoon en bijzonder compleet qua inrichting. Margaret, die ons ontving, was zeer behulpzaam en altijd bereikbaar - al hadden wij verder geen "hulp" nodig , het is toch fijn dat je zo een Nederlandse kunt bellen mocht er iets zijn! s'Avonds gingen we altijd uit eten, lekker, gezellig en behoorlijk goedkoop!;) Ook hebben we bij Gloria in het dorp een keer een gegrild piripiri kippetje gehaald. We hebben nu al heimwee en komen zeker terug!

Appartement Quinta Fronteira info

• KluisNiet beschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)