Appartement Quinta Fronteira

AppartementKleine hotelsWeer vandaag27°19°
Appartement Quinta Fronteira
8,6

15 reviews over Appartement Quinta Fronteira in het Nederlands

Heerlijke accomodatie maar in de nachten overlast

Jos Bakkum
11-9-2018

In augustus voor de vijfde keer naar Quinta Fronteira geweest. Dat doe je niet zomaar, alleen als het bevalt. Heerlijk met z'n tweeën. De ontvangst door Margaret was wederom prima. Helaas kregen wij niet ons gewenste appartement Marte dat wij al bij de boeking in januari jl. hadden aangegeven. Tijdens de eerste avond en nacht hadden last van een hond(je) van de buurvrouw. Het beestje huilde, jankte en blafte continu. Na een paar nachten heb ik dit aangegeven bij Margaret. Zij heeft gepraat met de buurvrouw en de daarop volgende nacht was het stil. Waarschijnlijk had ze het beestje binnen gehouden. De avonden en nachten daarna was het weer raak. Ik heb zelfs een aantal keren midden in de nacht aan de poort staan rammelen maar er was niemand thuis. Het beestje was waarschijnlijk eenzaam en bang en heeft onze nachtrust flink verstoort. Uiteindelijk hebben wij van de zeven nachten er twee redelijk tot goed kunnen slapen.

M
5-8-2017

Prachtige omgeving, heerlijk rustig, mooi appartement. Fijn zwembad. Super aardige gastvrouw. Onze dochter van bijna 2 jaar vond het ook heerlijk in het zwembad en op het grasveldje. We hebben ons uitstekend vermaakt, echt een aanrader.

We hebben een heerlijke week gehad.

Wil Schröder en Lia Snoek
2-6-2017

Zoek je een comfortabel onderkomen in een rustige omgeving denk eens aan Quinta Frontera. Het is besloten en van vele gemakken voorzien, Alle denkbare voorzieningen zijn aanwezig. Uitstekende bedden, goed ingerichte keuken. Je kunt gerust een dagje "thuis" blijven op het terras met de prachtige tuin met zwembad. Minder geslaagd was de vraag om het toiletpapier niet door te spoelen ivm kans op verstopping. Een beetje onsmakelijk. Beter was te vragen erg zuinig te zijn met het doorspoelen van papier. Voor de oudere gast zijn een paar comfortstoelen ook geen overbodige luxe. Verder niets dan lof over de geweldige ontvangst, de voorzieningen in en om het appartement en de vele mogelijkheden om voor zeer weinig geld uit eten te gaan.

de hemel op aarde

Jan
1-11-2016

Dankzij de goede routebeschrijving konden we het adres in het donker (we hadden een late vlucht) goed vinden. Het appartement was keurig ingericht en van alle gemakken voorzien. De tuin is als een paradijs met een heerlijk zwembad. We troffen het met het weer want we hebben alle dagen kunnen zwemmen, zowel hier als in het zeewater. Eten doe je hier buiten de deur voor minder geld dan wanneer je het zelf zou maken. Wij hebben dus alle dagen ergens anders gegeten. Heerlijke verse vis en salades, de Portugese keuken is geweldig! De rust die er heerste op de quinta is onbeschrijfelijk, ondanks het feit dat de andere appartementen ook bezet waren. Er was voldoende privacy voor iedereen. Wanneer je van rust houdt en mooie natuur dan is dit de ultieme plek. En op maar 7 km van het gezellige Lagos waar voldoende vertier is. Hoogtepunt was de dolfijnentocht vanuit de haven van Lagos. Om deze dieren te kunnen zien in hun natuurlijke omgeving was onovertroffen. Voor herhaling vatbaar !!

Super!

Anoniem
1-11-2016

We hebben in 1 woord een geweldige tijd gehad in Quinta Fronteira! Toen wij er logeerden was het "vol", wat betekent dat je er met in totaal 4 stellen vertoeft. Meestal hadden we het het rijk alleen; de andere gasten maakten overdag uitstapjes, wij kozen er vaak voor een beetje bij het zwembad te chillen. Natuurlijk zijn we ook wel naar het strand gegaan en hebben we het eea bezichtigd, maar eigenlijk bleven we net zo lief "thuis". Het appartement was schoon en bijzonder compleet qua inrichting. Margaret, die ons ontving, was zeer behulpzaam en altijd bereikbaar - al hadden wij verder geen "hulp" nodig , het is toch fijn dat je zo een Nederlandse kunt bellen mocht er iets zijn! s'Avonds gingen we altijd uit eten, lekker, gezellig en behoorlijk goedkoop!;) Ook hebben we bij Gloria in het dorp een keer een gegrild piripiri kippetje gehaald. We hebben nu al heimwee en komen zeker terug!

Even lekker bijkomen

Mels
27-8-2016

Wij hebben een heerlijke week vakantie gehad bij Quinta Fronteira. Mooie studio met uitzicht op het zwembad. Klamboe om muggen tegen te gaan. Schone handdoeken en lakens. De sfeer op het terrein is erg prettig en relaxed. Ook de 'wifi-corner' is gezellig ingericht. Bij vragen of opmerkingen staat Margaret voor je klaar. Een echte Hollandse nuchtere dame met hart voor de Quinta en Portugal. Prima uitvalsbasis om de Algarve te verkennen, maar vergeet ook zeker niet even lekker te relaxen bij het heerlijke zwembad!

Toe aan een opfrisbeurt

Laura
7-8-2016

Samen met mijn man verbleef ik een weekje in studio Marte van Quinta Fronteira. Prachtige omgeving en ruime studio. Veel dingen zijn alleen wel toe aan vernieuwing. Denk aan de kitrandjes in de badkamer en keuken, kapot raam dat niet sluit, gescheurde en bevlekte klamboe en snijplankje keuken. Het zwembad is lekker maar niet heel schoon (veel bladeren en insecten die erin drijven) en sommige tegeltjes ontbreken. Al deze dingen zijn volgens mij goed op te lossen en wij hopen dat de eigenaar de puntjes op de i gaat zetten. Kluisjes per appartement/studio zouden ook fijn zijn. Na wat aanpassingen wordt Quinta Fronteira het pareltje dat ze verdient te zijn.

Rust, ruimte en zon!

Kayleigh-Jeroen
14-7-2015

Wij zijn net teruggekomen van een weekje uitrusten in Quinta Fronteira. 's Nachts aangekomen en prettig ontvangen. De studio, Marte, overtrof de verwachtingen. Erg ruim, uitgebreide keukeninventaris en lekkere bedden. Een kleine supermarkt in het dorp, Bensafrim, maar in Lagos (kleine 10 minuten rijden) zijn de grotere ketens te vinden. Quinta Fronteira is een aanrader voor echte rustzoekers!

Fantastische plek

Lisette
2-9-2014

Gisteren terug gekomen uit Portugal na een verblijf van een week in studio Marte van Quinta Fronteira. De studio was erg ruim net als de badkamer en het bijbehorende balkon. Bij het zwembad kun je terug voor een heerlijke verfrissende duik. Quinta Fronteira ligt in een klein dorpje - Bensafrim. Dit dorpje ligt heel centraal waardoor dit een goede uitvalsbasis is om de Algarve te verkennen. In het dorpje zit een supermarkt, pinautomaat en restaurant 'O Koala' waar je heerlijke kip piri piri kan afhalen. Quinta Fronteira ligt op een uurtje van de luchthaven. Een absolute aanrader!

We hebben een prima verblijf gehad in Quinta Fronteira. Het appartement is prima gelegen en een goede uitvalsbasis om zowel het binnenland, de westkust als de stranden rondom Lagos te bezoeken. Een auto is wel noodzakelijk. Bensafrim heeft twee kleine supermarkten die geschikt zijn voor het kopen van een ontbijtje, maar voor de grote boodschappen ben je aangewezen op Lagos (Pingo Doce, Intermarche, Aldi etc op ongeveer kwartier rijden)

Wij verblijven in de studio. Deze is erg ruim, schoon en volledig ingericht. Vanuit het balkon heb je een mooi uitzicht over de tuin met zwembad. Vanwege de ruime tuin beschikt de accommodatie over veel privacy.

Het enige nadeel is dat de honden uit de omgeving 's nachts erg veel blaffen...

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Fronteira in Bensafrim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Fronteira zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.