Vakantiehuis Terraços de Benagil ****

9,2

83 reviews over Vakantiehuis Terraços de Benagil in het Nederlands

Heerlijke vakantie,super omgeving!

Fleur, 10-11-2017

Het was voor ons de 3e keer dat we op dit park zaten.

Nette en schone huisjes met alle gemakken voorzien.

De 2 strandjes op loopafstand zijn wel echt te druk in het hoogseizoen dus wij zijn steeds met de auto naar de grotere stranden gereden.

Ook het zwembad kan 's middags nogal vol zijn waardoor we er zelf niet veel gebruik van hebben gemaakt.

Wel lekker om 's ochtends even wat baantjes te trekken.

Portugal op zijn best!

Joris, 7-11-2017

Heerlijk plekje op loopafstand van 2 strandjes. Ruim verblijf met groot dakterras voor als je thuis ff wil bakken :) Leuke plaatjes en stranden iets verder op. Wel een auto nodig.

Rustig en mooi gelegen, dichtbij het strand. Huisje was zeer netjes en voorzien van alle comfort en heerlijk dakterras. Zwembad wat aan de kleine kant! Beheerder was ook zeer behulpzaam. Verder erg genoten van de mooie omgeving waar veel te doen is. Grottentoer, Dolfijnen gespot op zee, etc. Kortom een heerlijke vakantie die voor herhaling vatbaar is!

Relax vakantie aan de mooie kust van Portugal

Tino Barf, 7-11-2017

Dat er veel restaurants zijn op loopafstand. Dat restaurant Casa de Pasto Lamy & het mooiste restaurant om de hoek is.

Dat de bedden TE hard zijn, dat er een prachtig dakterras is, mooi uitzicht, dat het water in het zwembad echt niet verwarmd is, dat het zeewater prima te doen is.

Echt voor herhaling vatbaar !

Heerlijke vakantie gehad, lekker rustig daar!

Monique, 7-11-2017

Prima plek! Prachtig appartement van alle gemakken voorzien. En als je vragen hebt staat het team van Benagil je uitgebreid te woord, hele gastvrije mensen. Lekker eten in de buurt maar ik heb geen winkel (tje) in het dorpje kunnen ontdekken . Voor boodschappen even stukje rijden en dan heb je een paar grote supermarkten bij elkaar. Het zwembad is prima en de ligbedden ook.

Vergeet niet je badlaken oid mee te nemen want die zijn er niet. Zonder auto kom je nergens !

Fantastische accomodatie weg van de drukte

delveaux, 14-9-2017

Het vakantiehuis sluit perfect aan aan de kleine gemeenschap van Benagil. Met zijn 2 ruime kamers en de 3 badkamers geen ruzie meer bij het douchen :-)

Alle nodige apparatuur aanwezig en in perfecte staat. Dankzij het dakterras steeds de zon indien gewenst. Gezien de centrale ligging perfect om de hele Algarve te ontdekken. Een aanrader!

Top Vakantie op een Top Locatie!

Milou, 25-8-2017

Heerlijke vakantie aan de Algarve in een groot huis met 3 slaapkamers, 3 badkamers, en een fantastische dakterras met ligbedden en loungeset met uitzicht over de Atlantische Oceaan. Locatie is echt schitterend, op een klif tussen twee kleine baaitjes. Op een van de stranden kun je van de rotsen springen, leuk voor grotere kinderen. Prima zwembad, groot genoeg voor onze mannen. Appartement was schoon met airco in slaapkamers en woonkamer. Goede wifi (belangrijk voor onze zonen...) Veel te zien in de omgeving, zijn ook rustigere stranden te vinden, auto absoluut nodig. Elke dag heerlijk weer! Service was goed, met vragen kon je dagelijks terecht. We hebben echt een top vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug in Benagil!!

Super vakantie in Benagil.

Natasja van Looijengoed-Steneker, 21-8-2017

We waren helemaal overdonderd toen we ons mooie huisje zagen. Prachtige locatie, netjes ingericht, leuki zwembad en dicht bij 2 strandjes (1 bij prachtige grot, andere hebben onze jongens gesprongen vanaf de rots). Mooie centrale ligging in de Algarve. De service van Floris en zijn team was prima. Wij komen hier zeker terug.

Prima accomodatie, met mooi dakterras.

Scholten, 19-8-2017

Accommodatie is rustig gelegen in een soort woonwijk, dichtbij het strand en mogelijkheden tot het maken van een boottochtje langs de grotten. Ook voor het maken van een wandeling langs de kust. Helaas was het uitzicht vanaf het terras de parkeerplaats waar veel auto's stonden. Ook vonden wij het zwembad voor het aantal huisjes te klein. Een paar keer bij aankomst weer weggegaan omdat het bad vol lag en zo ook de bedjes. Heeft verder onze vakantie niet serieus beïnvloedt

Top vakantie!

Maddy, 3-8-2017

We vonden de locatie van de vakantiewoning in de Algarve super, dichtbij het zwembad en 2 prachtige stranden. Bij een van de stranden kon je ook direct met een bootje de mooie grotten en kust verkennen, super! Het huis zelf was van alle gemakken voorzien met geweldig dakterras met uitzicht over de oceaan en dichtbij leuke restaurantjes, en centraal in de Algarve voor uitstapjes.

De service was ook goed voor de boeking maar ook tijdens ons verblijf, wanneer we vragen hadden werden we gelijk goed geholpen. Kortom we hebben een top vakantie gehad in Benagil!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Terraços de Benagil in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Terraços de Benagil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Terraços de Benagil scoort een 9.15 uit 10 op basis van 151 reviews.