Vakantiehuis Terraços de Benagil

Vakantiehuis
Vakantiehuis Terraços de Benagil
9,1

88 reviews over Vakantiehuis Terraços de Benagil in het Nederlands

Prima verblijf voor vrienden/gezinnen in Algarve

F Vandeputte
1-10-2018

Het domein ligt bij één van de meest bezochte plaatsen van de Algarve. Evenwel heb je alleen last van de drukte als je zelf de grot wil bezoeken. Het domein is zéér verzorgd op alle gebied. Het bijliggende zwembad is zalig, het huis was ruim en alles is gemakkelijk bereikbaar. De strandjes zijn op wandel en zwem afstand bereikbaar. Doe je zelf een plezier en koop een goed snorkelmasker en eventueel een waterboard om naar de afgelegen strandjes te zwemmen, weg van de drukte. De communicatie met verhuurder was zéér vlot en duidelijk. Op al mijn vraag een duidelijk en direct antwoord. De huizen worden na verblijf zéér goed onder handen genomen. De kuis ploeg nam echt zijn tijd om het proper te maken. Enig minpuntje waren de matrassen. Niet slecht, maar ook niet super (thuis zijn we verwend met een boxspring en dikke verenmatras en dat was toch een verschil). I

Goed geregeld.

Coen Middelkoop
3-9-2018

Een complete vakantie met alle luxe en voorzieningen die je je maar kunt wensen. Overdag de prachtige omgeving wezen verkennen en ‘s avonds de dag eindigen op het dakterras met een zonsondergang of in het maanlicht. We hebben veel aan de tips gehad van de staff en een excursie bij ze geboekt. Alles was perfect geregeld. Een aanrader en succes verzekerd.

Een aanrader!

Kim Ruiter
25-6-2018

Super vriendelijke en behulpzame staff en het appartement deed volledig aan de verwachting. Erg fijn verblijf en zeker een aanrader!

Geweldig👍

Michel
12-5-2018

Heerlijke plek aan zee en prima uitvalsbasis voor de Algarve

Tonia van Olst
10-4-2018

Meerdere keren in Benagil geweest en het voelt elke keer als thuis komen , wat een heerlijke plek en omgeving met de waanzinnige kliffen waar je zo heerlijk kan wandelen en uitzichten waar je stil van wordt , de strandjes en restaurantjes , en als achterland de lieflijke groene Vale del Rei met de prachtige landweggetjes !.

In maart verbleven wij o.a. in Terracos de Benagil met het waanzinnige mooie uitzicht op de kliffen en de oceaan , een huis waaraan niets onbrak en met een waanzinnig mooi uitzicht over de oceaan en de kliffen . Floris , Suzanne en Kim zitten in hun kantoor om de hoek en helpen je waar nodig mocht je met vragen zitten . kortom Terracos de Benagil is een absoluute aanrader !.

Heerlijke vakantie,super omgeving!

Fleur
10-11-2017

Het was voor ons de 3e keer dat we op dit park zaten.

Nette en schone huisjes met alle gemakken voorzien.

De 2 strandjes op loopafstand zijn wel echt te druk in het hoogseizoen dus wij zijn steeds met de auto naar de grotere stranden gereden.

Ook het zwembad kan 's middags nogal vol zijn waardoor we er zelf niet veel gebruik van hebben gemaakt.

Wel lekker om 's ochtends even wat baantjes te trekken.

Portugal op zijn best!

Joris
7-11-2017

Heerlijk plekje op loopafstand van 2 strandjes. Ruim verblijf met groot dakterras voor als je thuis ff wil bakken :) Leuke plaatjes en stranden iets verder op. Wel een auto nodig.

Rustig en mooi gelegen, dichtbij het strand. Huisje was zeer netjes en voorzien van alle comfort en heerlijk dakterras. Zwembad wat aan de kleine kant! Beheerder was ook zeer behulpzaam. Verder erg genoten van de mooie omgeving waar veel te doen is. Grottentoer, Dolfijnen gespot op zee, etc. Kortom een heerlijke vakantie die voor herhaling vatbaar is!

Relax vakantie aan de mooie kust van Portugal

Tino Barf
7-11-2017

Dat er veel restaurants zijn op loopafstand. Dat restaurant Casa de Pasto Lamy & het mooiste restaurant om de hoek is.

Dat de bedden TE hard zijn, dat er een prachtig dakterras is, mooi uitzicht, dat het water in het zwembad echt niet verwarmd is, dat het zeewater prima te doen is.

Echt voor herhaling vatbaar !

Heerlijke vakantie gehad, lekker rustig daar!

Monique
7-11-2017

Prima plek! Prachtig appartement van alle gemakken voorzien. En als je vragen hebt staat het team van Benagil je uitgebreid te woord, hele gastvrije mensen. Lekker eten in de buurt maar ik heb geen winkel (tje) in het dorpje kunnen ontdekken . Voor boodschappen even stukje rijden en dan heb je een paar grote supermarkten bij elkaar. Het zwembad is prima en de ligbedden ook.

Vergeet niet je badlaken oid mee te nemen want die zijn er niet. Zonder auto kom je nergens !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Terraços de Benagil in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Terraços de Benagil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.