Vakantiehuis Casa Verde

Vakantiehuis Casa Verde
8,3

5 tips over Vakantiehuis Casa Verde

Marianne mulder, 19-9-2014
Restaurant o algar aan de overkant, heerlijke verse vis. De dolfijnentocht vanuit de jachthaven van Lagos was spectaculair. We kwamen een school van 200 dolfijnen tegen. Geweldig!
Joris, 28-11-2013
Schitterende wandelingen langs de rotskust, direct vanuit het huis: de wandelroute loopt voor de deur langs! Lekkere en gezellige kip piri-piri gegeten in Silves!
Carla Venema, 10-10-2013

Ook vertrekken er van Benagil boten voor grotten tochten.

Een aanrader.

I van brederode, 9-2-2013

Boodschappen bij de Aldi is goedkoper dan Intermarche.

Let op dat wanneer je met Ryanair vliegt geen overgewicht hebt. 1kilo kost 20 euro.

w bultman., 27-1-2013
Een auto is wel aan te raden vanwege de rustige lokatie,geen winkels in de directe omgeving,wel restaurants op loop afstand.auto is eventueel bij te boeken bij resservering,dan staat hij op de luchthaven klaar.