Vakantiehuis Casa Verde

8,1

11 reviews over Vakantiehuis Casa Verde in het Nederlands

Heerlijk plekje!

Jacqueline, 18-3-2018

Wat een heerlijk vissershuisje aan die prachtige baai!! Ondanks af en toe een bui hebben we er van genoten. Bij wind kon je nog beschut zitten op het zonneterras en genieten van het geweldige uitzicht.

S Avonds hadden we voldoende warmte aan de houtkachel.

Verder van alle gemakken voorzien. Lekker restaurant om de hoek.

En prachtig wandelpad langs de kust.

De mooiste zonsopkomst van Europa! Wat een feest. Heerlijk verblijf, goed huis met veel comfort en een fabelachtige ligging. Op de rotsen en 50 meter boven het strand. Voor mensen die slecht ter been zijn minder goed. Nogal wat trappen en trapjes, ook in het huis. Maar verder top. Alles aanwezig en voldoende verwarming.

O.a. via de houthaard.... Voor boodschappen etc naar naburig Carvoeiro. Ook erg leuk!

Ongeschikt om te "overwinteren"

Jan de Waal, 15-2-2018

We hebben Casa Verde geboekt om te "overwinteren". Goede reviews gelezen en goede info gekregen. Bij aankomst op 1 januari bleek (bijna) alles in orde te zijn. We kregen een goede indruk en alles klopte met de beschrijvingen. Alleen de stand van de electriciteitsmeter klopte niet met wat de beheerder ons had doorgegeven: ruim 100Kwh verschil in ons nadeel! Op de 1e dag kneusde mijn vrouw haar voet bij een van de ongelijkheden in de vloeren van de woning. In de loop van ons verblijf kwamen we erachter dat het huis nauwelijks warm te stoken was. Niet electrisch en niet met de aanwezige open haard. Het resulteerde alleen maar in extreem hoge verwarmingskosten. Een kapotte plafondventilator die voor meer warmte had kunnen zorgen, werd niet gerepareerd. Na 4 weken besloten we om elders een appartement te betrekken. Voor de resterende 6 weken kregen we geen enkele retitutie ook hebben we de verhuurder schoonmaakkosten bespaard. Jammer.

Prachtig uitzicht!

GoTo, 28-10-2017

Een authentiek vissershuis waar je op het dakterras een prachtig zicht hebt op het strand, de rotsen en zee. Wil je met de voeten in de zee, dan loop je via het paadje naar het water. Je hebt alleen 'last' van alle jaloerse blikken van de mensen die langs lopen.

Een geweldige zeer ruime patio waar je intiem je wijntje kan drinken. Verschillende goede restaurants op loopafstand.

Het huis is van alle gemakken voorzien en prachtig ingericht. Twee slaapkamers met eigen badkamer.

Een echte aanrader!

Heerlijk compleet huis op unieke locatie

Marianne mulder, 19-9-2014

Casa verde is een heerlijk compleet en comfortabel huis op een unieke locatie op de rotsen boven het strand gebouwd. Vanaf alle kanten kun je de zee zien en horen. De trap af en je staat op het gezellige strandje in de inham van de rotsen. Drie stappen en je hebt een schattig restaurantje. We hebben genoten.

Heerlijk ontspannen!

Joris, 28-11-2013

De ligging is werkelijk fantastisch, je kijkt uit over een klein vissershaventje, het strand en de rotskust. Elke dag wakker geworden met de ruisende zee en stralende zon. Op het dakterras konden wij (in november) 's ochtends heerlijk ontbijten in de zon. Tot een uur of 15-16 blijft het zonnig, dan verdwijnt de zon achter de rotsen, zal in de zomer wel een stuk later zijn.

We hebben een auto gehuurd op de luchthaven en de ruime omgeving ontdekt. Mooi wandelen bij Monchique, gezellig oud haventje in Ferraguda, markt in Loule en het oude centrum van Tavira. Lagos, Portimao en Carvoeiro zijn minder leuke plaatsen, heel erg gericht op (massa) toerisme.

Supermarkt (gigantische Intermarché en Aldi) op 10 minuten rijden. Elke dag open tot 21 uur. Ideaal!

Case Verde is een mooi, schoon en zeer compleet huis, maar zoals de beheerder al zei, wel een mooi-weer-huis. Kleine ramen en een hoog plafond in de woonkamer maken het niet heel sfeervol. Het dakterras maakte alles goed!

gerestaureerd vissershuis aan het strand

Carla Venema, 10-10-2013

Een prachtige locatie, uitzicht direct op strand en zee. Pracht dakterras zie je de bootjes voorbij varen. Met stenen trap naar beneden direct op het strand. Restaurantjes op loopafstand.De werkster komt 2x per week, schone handdoeken en bed verschonen, huis weer schoon gemaakt heerlijk.. Echt vakantiegvoel !!

Het is een toplokatie zo dicht bij de zee, waar de vissersbootjes nog uitvaren en 's morgens met verse vis binnen komen varen, die ook te koop is. Uniek dit vind je bijna nergens meer.

Ook zijn er mooie wandelingen te maken naar andere strandjes en kan je je daar vandaan dan met een bootje naar Benagil laten terug brengen.

Ontspannen genieten!

Roger en Martine, 23-5-2013

Knus vissershuis met echt fantastisch uitzicht! Wij konden iedere dag ontbijten op het dakterras met het geluid van de zee op de achtergrond.

Met de stenen trappetjes ben je zo beneden op het strand. Handig om auto te huren, was voor ons gedaan en stond op het vliegveld klaar.

Schoon huis met behulpzame beheerster. Lekker gegeten bij restaurant aan de overkant.

fantastische plek en lokatie

Marja & Peter Sterling, 25-3-2013

Casa Verde is een unieke ervaring, Portugeser kan het gewoon niet.

Zorg wel dat je warme kleren bij je hebt als je in het laag seizoen daar bent.

Heerlijke verse vis kan je beneden bij de visser een dag van tevoren bestellen.

Adembenemend uitzicht op romantische plek

I van brederode, 9-2-2013

Een huisje met alles erop en eraan. Lekkere cd's, mooie boeken en zelfs kruiden in de keuken ontbreken niet. Huismanager Truus zorgt dat hout voor de deur wordt gebracht. In de winter kan het nogal koud zijn en dien je vanaf 17.00 de kachel te stoken. Heerlijke bedden en goed linnengoed zorgen voor uitgerust slapen. De verschillende terrassen die bij het huisje horen hebben allen een aparte sfeer. Wij verbleven hier nu met zijn tweeën en vonden de ruimte daardoor super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Verde in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Verde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Verde scoort een 8.13 uit 10 op basis van 11 reviews.