Appartement Casa Sereno

110 reviews over Appartement Casa Sereno in het Nederlands

Heel fijn!

Chanelle Overmeer
3-10-2018

Wat een fijne plek! We zijn heerlijk tot rust gekomen. Appartement was mooi, licht, schoon en van alle gemakken voorzien. Met de auto zijn de leuke dorpjes en strandje goed te bereiken.

Een paradijsje in de Algarve!

Jan en Yvonne
17-9-2018

Wij hebben een fantastische week gehad in casa Sereno. De locatie is top; het appartement Zen is ruim, prachtig ingericht en van alle gemakken voorzien. Kees en Karin snappen wat gasten belangrijk vinden en doen er alles aan om er een fijne vakantie van te maken. Ze hebben goede tips voor uitstapjes in de omgeving en voor leuke restaurantjes. Het gezamenlijke diner op woensdag is erg leuk en gezellig en Karin kookt fantastisch. Het is goed vertoeven aan het zwembad en op de vele zitplekjes in de tuin. Kortom een paradijsje voor een relaxte vakantie.

Helemaal Top

Frans en Janien
16-9-2018

Heerlijk relaxed ,prachtige tuin ,fijne appartementen zowel cosy als beach.

Aan alles is gedacht Kees en Karin zijn erg vriendelijke mensen en hebben goede tips.

Ook de woensdag als Karin kookt is een aanrader .

Toplocatie alles in de algarve is binnen 45minuten /een uurtje te bereiken ,het strand is 5 minuutjes

Muito bom (Heel goed)

Rudi en Jose
12-9-2018

Wij, mijn vrouw en ik hebben in de eerst week van september appartement Zen gehuurd en het was in één woord fantastisch!!! Echt alles klopte het appartement, het zwembad de prachtige tuin en de vriendelijke en behulpzame Kees en Karin. Het appartement was van alle gemakken voorzien tot in de kleine details. Fijne en relaxte sfeer.

fantastisch

J en EJ
31-8-2018

We hebben een fantastisch verblijf gehad bij Karin en Kees. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Ons zeer ruime appartement was heel sfeervol ingericht en in de prachtige tuin met veel privacy en rust ligt een heerlijk mooi zwembad met voldoende ligstoelen en andere zitjes in de tuin. Het huis ligt heel mooi centraal in het mooiste stukje van de Algarve. Zeker een aanrader!

Dit kan niet beter!

Yvonne en Hans Verhaaren
30-8-2018

Als de eigenaren Karin en Kees zelf intens genieten van wat ze de gasten ook willen bieden, dan kan het niet anders dan supergoed zijn. En dat is dan ook zo. De appartementen, de tuin, het zwembad en de ligging zijn uitstekend, maar vooral de sfeer is zo fijn dat je niet anders kunt dan terugkeren om er steeds weer van te genieten. Het was voor ons de eerste keer, maar we hopen dat er in de toekomst weer een plaatsje is. Mede dankzij jullie tips, hulp en warmte was ons verblijf voortreffelijk!

Super, echt een casa sereno

Carolina
22-8-2018

Wat een fijne plek. En wat een fijne mensen zijn Karin en Kees. Een absolute aanrader en wij komen dolgraag nog een keer terug.

Een paradijsje op aarde

Marina & Mila
9-7-2018

Wat een paradijsje op aarde! Een heel fijn en rustig plekje in het zuiden van Portugal. Ons appartement was zo mooi, een ruimte met karakter en die ons meteen een gevoel van thuiskomen gaf. De tuin (met heerlijke idyllische hoekjes) wordt zichtbaar met liefde verzorgd door Kees en Karin. En het zwembad! Daar wil je gewoon niet meer uit! Het was alleen maar genieten en voor ons 100 % perfect!

Fantastisch verblijf centraal in de Algarve

Tim en Tiny
9-7-2018

Fantastisch verblijf! Wij hadden het appartement Cosy, op de 1e verdieping. Fijne woonkamer met complete keuken, zitje en tv. Ruime badkamer en een aparte slaapkamer. Alles zeer schoon en wij voelden ons hier echt thuis! De tuin is ook fantastisch met een prachtig zwembad en groene tuin eromheen. Kees en Karin zijn erg vriendelijk! Wij hebben hier onze vakantie afgesloten in Portugal en zouden zeker nog eens terug willen als we weer in de Algarve verblijven.

Heerlijk genieten!

Astrid en Thomas
6-7-2018

Bij aankomst waren we direct onder de indruk en dat is alleen maar zo gebleven gedurende ons verblijf. Een heel mooie casa, prachtig appartement, alles netjes onderhouden, super vriendelijke eigenaars, een ontspannen sfeer, enz.

Karin en Kees geven je enerzijds de privacy die je op vakantie wenst, maar staan anderzijds elk moment voor je klaar als het nodig is. Bedankt!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Sereno in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Sereno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.