Appartement Casa Sereno

90 reviews over Appartement Casa Sereno in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Heerlijke week gehad.

Henk en Annemiek, 19-5-2018

We hebben de laatste week van april doorgebracht in Casa Sereno, appartement Zen en hebben daar een heerlijke week gehad. We hebben Kees en Karin maar kort gezien, maar ook Ben en Krysia hebben ervoor gezorgd dat het ons aan niets ontbrak. We hebben ons alle dagen laten verwennen met een heerlijk ontbijt, dat zo uitgebreid was, dat we ook broodjes mee konden nemen voor de lunch. In de prachtige tuin zijn genoeg plekjes om lekker te relaxen. Met de huurauto hebben we diverse uitstapjes gemaakt in de omgeving. Handig waren alle tips over alles wat er te doen en te zien is in de omgeving en de restaurants die werden aangeraden. Kortom, een super bestemming voor mensen die even lekker tot rust willen komen.

1 klein aandachtspuntje; het zitmeubilair in appartement Zen ziet er heel mooi uit, maar zit niet heel comfortabel als je wat langer zit.

Heerlijke vakantie

Elsanne van der Veen, 15-5-2018

Wij hebben met ons gezin 5 dagen genoten in Casa Sereno. We hadden de 4 appartementen allemaal tot onze beschikking. Alles was aanwezig, een heerlijk zwembad, een mooie grote tuin, schone en ruime appartementen, dat was fantastisch. Ook de ligging was prima, vanaf Casa Sereno kun je overal komen. Kees en Karin hebben goede tips over de bezienswaardigheden, ook met andere vragen kun je bij hen terecht. Aangezien wij met ons hele gezin waren, was het appartement Beach perfect. Hier konden wij met z'n achten zowel buiten als binnen zitten. Een fantastische vakantie gehad in deze appartementen met z'n allen!

Franka, 12-5-2018

Het is geweldig een paradijsje.

Met een super gastvrouw en gast heer.

Heerlijk!

Adri, 7-5-2018

Een heerlijke plek om even tot rust te komen. Karin en Kees zijn bijzonder hartelijk en maken het verblijf erg plezierig. Het diner dat ze voor de groep kookten, was uitmuntend.

Een aanrader!

Fantastich.

Tonia van Olst, 10-4-2018

Alles is goed in en aan Casa Sereno en straalt de passie en goede smaak uit van gastvrouw Karin en gastheer Kees , inmiddels binnen 1jaar al 3x geweest en zeker niet de laatste keer !

Heerlijke vakantie in een mooie omgeving

Erik en Gerda, 9-3-2018

fijne vakantie gehad, mooi appartement. Rustige plek. Dicht bij het strand , mooie wandelomgeving langs de kust. Winkels in de buurt.

Gastvrije eigenaars die het je naar de zin willen maken. Kortom voor herhaling vatbaar maar dan met wat meer zon.

André van der Starre, 16-1-2018

Wij hebben in september met ons gezinnetje een heerlijke vakantie gehad bij Kees en Karin. Het appartement wat top voor elkaar. Kees en Karin hadden voor onze zoon van 8 maanden alles geregeld. Super voor elkaar. De plek was prachtig. Echt een feest om hier iedere ochtend wakker te worden. Rust, een prachtig uitzicht en heerlijk weer maken dit echt de plek om ultiem te genieten. Kees en Karin. We zijn wel wat laat met de reactie maar we hebben er echt van genoten en komen graag nog een keer bij jullie langs.

Geweldig, inmiddels 4 keer terug geweest!

Astrid Febus, 4-11-2017

Mensen, locatie, eten, sfeer, rust, bedden, sanitair, zwembad, tuin, bereik strand, winkels etc. Alles prima!

Superbe!

Robert en Jeannette, 11-10-2017

Al weer 3 dagen terug na 9 heerlijke dagen in Casa Sereno en nu al weer heimwee... . Mooi, nee niet zomaar mooi, Super mooie en gezellige locatie.Casa Sereno is ook echt sereno, rust... Kees en Karin zijn super gastvrije mensen en super gezellig. Hebben heerlijk genoten van het diner en de gezelligheid, net als of je bij vrienden op visite bent. Niets is te veel, alle informatie die je maar hebben wilt geven ze je. Zelf de heerlijke massage aan huis wordt voor je geregeld. Het appartement Beach is heel gezellig en comfortabel ingericht en van alle gemakken voorzien, heel cosy en het ontbreekt je aan niets om er een heerlijke tijd te hebben. Super locatie, heel veel strandjes in de buurt, leuke plaatsjes in de omgeving en golfbanen op een niet te verre afstand, en daarna weer in de rust van de tuin nagenieten van de dag.... Al met al een toplocatie en eigenaren Kees en Karin, place to be, waar je zeker nog een keer graag naar toe terug gaat. En dat gaan we dan ook zeker doen. Chapeau Karin en Kees en bedankt dat jullie anderen hier ook van mee laten genieten. Dikke knuffel en bedankt voor alles. Robert en Jeannette

Top met de grote T!

Cindy, 8-10-2017

Als je toe bent aan rust, ontspanning met al het mooie van de Algarve in de buurt dan is dit een aanrader. Wij verbleven in appartement beach, fantastisch.

Helemaal in frisse kleuren, keuken met alles erbij, airco op de slaapkamer met heerlijk bed en een prive tuintje om buiten te eten.

Daarbij nog 2 mensen die er alles aan doen om het voor je naar de zin te maken. Een warm onthaal, goede tips en altijd een vriendelijk praatje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Sereno in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Sereno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Sereno scoort een 9.68 uit 10 op basis van 92 reviews.