Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

150 Reviews over Casa Sereno

• 10Joke23-07-2020

Een prachtig paradijsje in de Algarve!

Wij hebben van 8 t/m 18 juli genoten van de gastvrijheid van Karin en Kees in het mooie Algarve. Wat een paradijsje op aarde! Een heel fijn en rustig plekje in het zuiden van Portugal. Mede door de goede voorzorgsmaatregelen zijn er niet veel besmettingen in de Algarve geweest. Zowel op de stranden, de omgeving als in de restaurants worden de geldende regels zeer goed toegepast. Niemand hoeft zich hier onveilig te voelen. Ons appartement Beach was fantastisch; heerlijk koel, ruim en met karakter en die ons meteen een gevoel van thuiskomen gaf. De tuin (met heerlijke idyllische hoekjes) wordt zichtbaar met liefde verzorgd door Kees en Karin. In het zwembad is het genieten met prachtig uitzicht en genoeg ligstoelen. Een dikke TIEN!!

• 10Jeroen & Lisanne28-06-2020

Werkelijk: een paradijs! ❤️

Vooraf een lichte spanning vanwege de Corona, maar dit was nergens voor nodig! Vliegen ging soepel en toen kwamen we aan bij Casa Sereno! Prachtige plek waar je echt tot rust komt! Genoten van de mooie omgeving met de prachtige stranden en gezellige restaurantjes! De kamer zag er sfeervol uit en was erg schoon. Absolute aanrader! Bedankt Kees en Karin! Een plek om zeker nog eens terug te gaan.

• 10Lenne Vergunst10-01-2020

Onvoorstelbaar mooi!

Het lijkt wel een sprookje, zo ontzettend mooi is de tuin, prachtige zitjes, uitnodigend zwembad en een heel smaakvol ingerichte accommodatie. En de gastheer en gastvrouw die je zeer behulpzaam zijn en tegelijkertijd je de nodige privacy geven. Wat een aanrader, het smaakt naar meer!

• 10Heleen29-11-2019

Genieten in het kwadraat

Fantastische plek in prachtige Algarve. Een heerlijk appartement waar wij ons direct thuis voelden en van alle gemakken voorzien. Wij komen graag eens terug :-)

• 9Ellen08-11-2019

Absoluut voor herhaling vatbaar!!

Geweldige attente gastvrouw en heer. De appartementen zijn mooi ingericht en van alle gemakken voorzien. Heel schoon. Veel privacy. Heerlijke tuin met zwembad en veel sfeervolle zitjes. In de buurt: lekker wandelen, de schitterende kust op loopafstand (20min.), lekker wandelen in de omgeving, leuke stadjes/ steden. Sevilla in Spanje voor een leuke dagtrip. Kortom heerlijk relaxte vakantieplek!!

• 10Marjo08-11-2019

Super relaxed en genieten maar

Een paradijselijke plek waar je heerlijk relaxed je vakantie kunt doorbrengen. De omgeving is goed te voet of met de auto te verkennen. Kust met strand en of rotsformaties zijn nabij. Net als leuke dorpjes en goede eetgelegenheden. Een echte aanrader om tot rust te komen en te genieten van al her moois dat de Algarve te bieden heeft. Karin en Kees geven nuttige tips en zorgen voor een gewéldige sfeer in Casa Sereno. Net een nieuwe keuken in ons appartement Zen. Prachtig en nog completer dan het al was. We blijven terugkomen.....

• 10Wim08-11-2019

Toppertje in de rustige vallei van de koning

Zoek je rust in een geweldige accommodatie met liefdevolle aandacht voor detail dan ben je in Casa Sereno op de juiste plek. Elke keer weer genieten wij hier en blijven terugkomen. Kees en Karin jullie hebben een toppertje hier gemaakt.

• 10Herman Frehe29-10-2019

Heerlijk relaxed!

Het was onze terugkeer bij Casa Sereno, 3 jaar geleden waren we hier voor het eerst, en nu dus 10 dagen weer terug. Ons appartement Zen, met uitzicht op zwembad, tuin en prachtige omgeving. Op het balkonnetje lekker genieten van ontbijt en koffie, met de opkomende zon. Heerlijk wandelen in de omgeving aan de kust, de baaien, de strandjes. Mooiste plek van de Algarve.

• 10Marga17-10-2019

Fantastich verblijf!

Wij verbleven hier 10 dagen in oktober en wat hebben we het hier lekker gehad! De ontvangst was hartelijk en we kregen meteen allerlei informatie over het huisje de omgeving en van alles en nog wat. Wij zaten in Casa Oleander, dit jaar voor het eerst in gebruik. Het ligt op een rustig plekje in de mooie tuin. Alles wat je maar kan bedenken is in het huisje aanwezig. We hebben niet echt gekookt, behalve een keer een pizza in de oven, maar alles is mogelijk. We hebben goed gebruik gemaakt van de tips voor lunch of diner en overal heerlijk gegeten. Ook werd er niet moeilijk gedaan over onze vroege incheck en late uitcheck. Dus we hebben optimaal gebruik kunnen maken van dit paradijsje! Het zou heerlijk zijn hier nog een keer terug te komen!

• 10Ben en Carla Groot Roessink13-10-2019

Onvoorstelbaar MOOI

Het is verstandig een auto te huren, dan kun je nog meer genieten van de prachtige omgeving. Een hartelijk ontvangst door een geweldige gastheer en gastvrouw. Je voelt meteen helemaal thuis en als je dan in het appartement komt en een flesje wijn staat voor je klaar, kan de vakantie niet meer stuk. Prachtig en super gezellig ingericht met een sfeer die je blij en gelukkig maakt. Geweldige tips van Karin, de gastvrouw, om ergens dicht in de buurt, te gaan eten of een prachtige wandeling te maken. Een tocht met de auto is zeker een aanrader omdat er zoveel moois te zien is qua natuur, zee en heerlijke restaurantjes onderweg. We hebben genoten van het verblijf met zijn schitterende tuin en de enorme sfeer eromheen . Maar zeker ook van de aandacht van de fantastische gastheer en gastvrouw die met alle liefde probeert het ons naar de zin te maken op een geheel vrijblijvende manier. SUPER TOP en we gaan zeker nog eens terug.

Appartement Casa Sereno info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)