Appartement
9,8

Beste in regio

134 reviews over Appartement Casa Sereno in het Nederlands

Een klein paradijs in de Algarve

Reinout Diehle
23-8-2019

Een echt paradijs in de Val de Rei. Een smaakvol ingerichte woning met airco in alle kamers. Het appartement Beach doet zijn naam qua uitstraling eer aan. Werkelijk alles is aanwezig. Een aangenaam ruim terras, een schitterende tuin met bbq en een heerlijk, schoon zwembad. Karin en Kees doen als gastheer en gastvrouw echt hun stinkende best je het in alles naar de zin te maken. Er zijn meer gasten in het huis. Toch heb je voldoende privacy. Echt een plek on tot rust te komen en dicht genoeg bij de prachtige stranden. Een auto heb je wel nodig om boodschappen te doen in Lagoa of om de Monchique, Lagos of Silves te bezoeken.

Gereisd Met partner in augustus 2019

Jacqueline
22-8-2019

Super genoten 12 dagen van een tip top appartement. Schoon en bijzonder sfeervol een prachtige tuin en heerlijk zwembad. En niet te vergeten de gastvrijheid . Echt een bijzondere plek. Wij komen zeker nog eens terug!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2019

Adembenemende rust op een paradijselijk plekje🙏🌴

Hans en Dorine
19-8-2019

Bijna één maand lang woonden we in het spiksplinternieuwe huisje “De Oleander”. Het voelde als een tweede huis. Alles klopte: zowel de uitstraling, de indeling, de inrichting als het panoramische uitzicht over de vallei. Voor het eerst kostte het ons veel moeite om afscheid te nemen. Niet alleen de prachtige locatie, maar bovenal de sfeermakers Kees en Karin, maakt dat terugkomen vanzelfsprekend is!

Gereisd Met partner in juli 2019

Super!

Ruud van Laar
14-8-2019

Voor de tweede keer mochten wij te gast zijn in dit prachtig plekje in de Algarve. Mooie locatie, heerlijk aanschuifdiner, gastvrije gastheer en gastvrouw. Dichtbij prachtige stranden en het gezellige plaatsje Carveiro.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bezoek volg.jaar nog te betalen is (haha...)

H.S.H. goldbach
6-8-2019

Alles was ronduit positief: appartement/ de tuin met zwembad om echt te ontspannen/ betrokkenheid, service en ondersteuning van Karin en Kees, de eigenaren, en dat in alle belangen, maakte niet uit waar je om vroeg. Bij hen eten minstens even lekker en zeker gezelliger ook als in een restaurant...….Zij stralen rust, positief leef-gevoel uit en hebben altijd tijd voor jou, zelfs als ze eigenlijk geen tijd hebben. Hun aanbevelingen over eetgelegenheden in de regio kloppen en zijn met veel moeite samen gesteld. Zeker heel aangenaam als je weinig tijd of geduld hebt zelf iets te zoeken. Een heerlijke plek om uit te rusten, zo intens dat ik oprecht bang was, dat ik niet meer terug zou komen in de normale stand. Dat is uiteindelijk wel gelukt maar..... Ik miste alleen een groter kussen, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk; en had ik daarom gevraagd, hadden zij wellicht een gehad of direct gekocht voor mij.....complimenten alom.

Een aanrader!

Liesbeth
11-7-2019

Wat een heerlijke week hebben wij gehad in Casa Sereno, de mooie tuin en zwembad, de fijne strandjes, goed gegeten en goed en hartelijk op weg geholpen door Karin en Kees

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Tis hier fantastisch

Willem Damen
30-6-2019

Casa sereno ligt op 3 km. Van 2 strandjes en toch heerlijk rustig. Het is genieten in de mooie tuin met een mooi zwembad. Kees en Karin zijn zeer gastvrij, wij voelde ons direct op ons gemak. Je bent in no time bij leuke dorpjes en ook in de heuvels en bergen waar weer je mooi kunt wandelen. De westkust is ook dichtbij. Alles is verder al gezegd en wij sluiten ons bij alle lofuitingen aan. Het was hier fantastisch !

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastisch, een echte aanrader.

Pieter en Flos Fijn van Draat
16-6-2019

Wat een oase aan rust en gastvrijheid. Het appartement, wij zaten in Beach, is heel gezellig ingericht, zeer ruim en voorzien van alle gemakken. Alles is even verzorgd als aanwezig. Het ontbreekt je hier aan niets. Flesje water en wijn staan lekker gekoeld in de ijskast. Je kan gebruik maken van de prachtige tuin en het zwembad die centraal in het midden ligt. Heerlijke ligbedden en matrassen staan iedere morgen klaar en de bijpassende badlakens liggen in het appartement. Daar het kleinschalig is heb je altijd een bedje. Er is ook een leuke ronde tafel met vaste BBQ, hier kan je heerlijk BBQ. In de tuin zijn nog meer zitjes, waar je allemaal gebruik van kan maken. Karin en Kees, gastvrouw en heer, zijn de kers op de taart, wat een gastvrije lieve mensen. Hier kan je echt jezelf zijn en mee genieten van hun prachtige huis met appartementen. Een echte aanrader, wij hebben gelijk voor augustus weer geboekt. Je kan hier ook overwinteren.

Fantastisch mooie plek!

Sander en Linsy
16-6-2019

In juni verbleven wij 3 nachten bij Kees en Karin! Wat een fantastisch mooie plek! Heerlijke rustige omgeving, dichtbij allerlei mooie strandjes, dorpjes. Supermarkt in de buurt. In de ochtend heerlijk ontbijt gehad in de tuin en na een lange dag nog even aan het zwembad gelegen. Ook eenmalig gebruik gemaakt van de BBQ in de tuin! Zeker een aanrader voor een fijne tijd in de Algarve!

Gereisd Met partner in juni 2019

Wat een heerlijke plek!

Kees en Wil
6-6-2019

Wat een heerlijke plek! We hebben genoten van de gastvrijheid van de eigenaren Karin en Kees. Van ons appartement en de prachtige omgeving. Kortom, het is een aanrader!

Gereisd Met partner in mei 2019

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Sereno in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Sereno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.